Close Menu
    What's Hot

    Saatamme nähdä enemmän häiriöitä lentoliikenteessä seisokkien vuoksi

    Miksi sähköautot menettävät arvoaan nopeammin kuin kaasukäyttöiset autot ja miksi se saattaa muuttua

    Harvinaiset maametallit saavat voittoa Yhdysvaltojen pyrkiessä päihittämään Kiinan dominoivan aseman

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Kuinka haastaa Honda sähköautojen aikakaudella
    Autos

    Kuinka haastaa Honda sähköautojen aikakaudella

    ThomasBy ThomasNovember 22, 2024No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Honda on maailman suurin moottorinvalmistaja, joka valmistaa noin 27 miljoonaa autoa, moottoripyöriä, generaattoreita, pihatyökaluja, lentokoneita ja muita tuotteita. Suurin osa niistä on polttomoottorilla varustettuja.

    Yritys on menestyksekkään Formula 1 -tiimin moottoritoimittaja, joidenkin suosituimpien autojen rakentaja Yhdysvalloissa ja ympäri maailmaa sekä legendaaristen urheiluautojen luoja: Acuran korkean suorituskyvyn Type R -sarja ja Honda autoja sekä malleja, kuten S2000 roadster ja NSX supercar.

    Mutta sillä on vaikeuksia joillakin avainalueilla, erityisesti Kiinassa, ja sähköajoneuvojen aikakausi haastaa sen. Honda julkaisee malleja suhteellisen hitaasti ja on vahvasti riippuvainen kumppaneista pysyäkseen ajan tasalla.

    Se on outo käänne yritykselle, jota pidettiin kerran yhtenä automaailman innovatiivisimmista, täynnä yllätyksiä ja huikeaa laajuudessaan. Joitakin sen moottoriinnovaatioita pidetään hulluina, rohkeina ja vaikuttavina.

    Toki se tekee halpoja autoja, kuten Civic. Mutta se valmistaa myös NSX:n kaltaisia ​​superautoja, jotka näyttävät asettavan haasteen tämän harvinaisen kategorian hallitseville valmistajille – pääasiassa eurooppalaisille merkeille, kuten Ferrarille, Lamborghinille, Porschelle ja McLarenille. Karl Brauer, iSeeCarsin autokauppasivuston analyytikko, sanoi, että NSX on kevyempi kuin monet kilpailijansa, on vähintään yhtä tehokas ja hauska ajaa ja maksaa vähemmän.

    “Heillä ei ollut ollut tällaista haastetta vuosikymmeniin, ja sitten heidän täytyi yhtäkkiä palata takaisin ja arvioida uudelleen, kuinka tehdä kykenevä urheiluauto, koska NSX tuhosi kaiken, mitä he olivat tehneet aiemmin. Se”, hän sanoi.

    NSX edusti sitä, mihin Honda kykeni tuolloin.

    “Kukaan muu ei todellakaan voi käyttää niitä”, sanoi Jake Fisher, Consumer Reportsin autotestien vanhempi johtaja. “Nyt Hondan ongelma on… nämä uskomattomat manuaalivaihteistot ovat niin pehmeitä ja nautinnollisia ajaa, mutta monet ihmiset eivät enää osta manuaalisia vaihteistoja. Kun näet nämä uskomattoman tehokkaat, erittäin luotettavat suurilla moottorin kierrosnopeuksilla, katsokaapa mitä on käynnissä voimansiirrossa.

    Tässä Honda muuttuu johtajasta jälkeenjääneeksi.

    EV-avaruudessa se ei ole kaukana kunnianhimoisesta noususta, joka ottaa vastaan ​​vakiintuneet kilpailijat. Sen sijaan se lainaa muiden autonvalmistajien kehittämää teknologiaa. Hondan kaksi uutta sähköautoa Yhdysvaltain markkinoille – Honda Prologue ja sen huippuluokan kaksois-Acura ZDX – ovat molemmat valmistaneet General Motors Detroitin autonvalmistajan sähköautoalustan käyttäminen.

    Hondalla on omat sähköautosuunnitelmat ja oma alusta. Yhtiö on investoinut 65 miljardia dollaria sähköajoneuvoihin ja ohjelmistoihin maailmanlaajuisesti, mukaan lukien 11 miljardia dollaria Kanadaan ja 3,5 miljardia dollaria Yhdysvaltoihin laitosten päivittämiseen.

    Yhtiö on myös toiseksi myydyin hybridiajoneuvomerkki Yhdysvalloissa vuonna 2023 Toyotan jälkeen.

    Tämä voi auttaa lisäämään Hondan myyntiä lyhyellä aikavälillä. Mutta on epäselvää, kuinka kauan tämä kestää.

    “Uskon, että maailma siirtyy sähköajoneuvoihin hyvin nopeasti”, sanoi Gregory Noble, Tokion yliopiston yhteiskuntatieteiden instituutin emeritusprofessori, joka tutkii Aasian ja globaaleja automarkkinoita. “En tiedä, pystyvätkö he pysymään perässä vauhti.”

    Katso video saadaksesi lisätietoja.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleJaguar? Luksusautovalmistaja puolustaa kiistanalaista tuotemerkin muutosta sen siirtyessä sähköajoneuvoihin
    Next Article Massiivinen autohautausmaa Catarrojassa näyttää Espanjan tuhoisan tulvan laajuuden
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Miksi sähköautot menettävät arvoaan nopeammin kuin kaasukäyttöiset autot ja miksi se saattaa muuttua

    October 20, 2025

    Ford, Tesla ja GM raportoivat tuloistaan ​​tariffien ja muiden haasteiden keskellä

    October 20, 2025

    Valtuutettu neuvonantaja ISS vastustaa Teslan toimitusjohtajan Elon Muskin 1 biljoonan dollarin korvaussuunnitelmaa

    October 18, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Saatamme nähdä enemmän häiriöitä lentoliikenteessä seisokkien vuoksi

    Miksi sähköautot menettävät arvoaan nopeammin kuin kaasukäyttöiset autot ja miksi se saattaa muuttua

    Harvinaiset maametallit saavat voittoa Yhdysvaltojen pyrkiessä päihittämään Kiinan dominoivan aseman

    Amazon Web Services -palvelukatkos kohtaa lentoyhtiöitä ja häiritsee lähtöselvitystä

    Trending Posts
    Recent
    • Saatamme nähdä enemmän häiriöitä lentoliikenteessä seisokkien vuoksi
    • Miksi sähköautot menettävät arvoaan nopeammin kuin kaasukäyttöiset autot ja miksi se saattaa muuttua
    • Harvinaiset maametallit saavat voittoa Yhdysvaltojen pyrkiessä päihittämään Kiinan dominoivan aseman
    • Amazon Web Services -palvelukatkos kohtaa lentoyhtiöitä ja häiritsee lähtöselvitystä
    • Ford, Tesla ja GM raportoivat tuloistaan ​​tariffien ja muiden haasteiden keskellä

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.