Close Menu
    What's Hot

    Valtiovarainministeri Bessent vaatii ‘koko “liittovaltion keskuspankin tarkistamista

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Miksi Yhdysvaltain autotehtaiden tuottavuus on niin alhainen
    Autos

    Miksi Yhdysvaltain autotehtaiden tuottavuus on niin alhainen

    ThomasBy ThomasSeptember 27, 2024No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Autotehtaat Yhdysvalloissa ja ympäri maailmaa tuskin tuottavat niin monta autoa kuin ne tarvitsevat tuottoakseen. Tuottavuuden laskuun vaikuttavat useat tekijät, mutta kaksi tekijää erottuu.

    Ensinnäkin uusien autojen kysyntä ei ole palannut lainkaan pandemiaa edeltävälle tasolle. Yhdysvalloissa myytiin ennätysmäärä 17,5 miljoonaa autoa vuonna 2016 ennusteyrityksen GlobalDatan mukaan. Vuoteen 2019 mennessä tämä määrä oli asteittain laskenut noin 17 miljoonaan. Tämä myynti on elpynyt vain osittain, ja vuoden 2024 myynnin odotetaan olevan hieman alle 16 miljoonaa kappaletta.

    Jeff Schuster, GlobalDatan maailmanlaajuisen autotutkimuksen varatoimitusjohtaja, sanoi, että korkeat hinnat lannistavat asiakkaita tai lähettävät heidät käytettyjen tavaroiden markkinoille.

    “Kustannuspaineet eivät välttämättä katoa kokonaan, minkä vuoksi emme usko kysynnän palaavan alkuperäiselle tasolle”, hän sanoi.

    Toinen tekijä on siirtyminen sähköajoneuvoihin.

    “Sähköajoneuvojen markkinoiden odotetaan kasvavan 2020-luvulla, mutta se ei ole vielä aivan siellä”, sanoi Sam Fiorani, AutoForecast Solutionsin globaalien autoteollisuuden ennusteiden johtaja. “Meillä on kaikki nämä tehtaat valmiina tuottamaan 200 000 tai 300 000 sähköautoa. mutta kukaan ei osta niitä, joten odotamme markkinoiden syntymistä.”

    Autonvalmistajat kohtaavat haasteen, jota he eivät ole koskaan ennen kohdanneet – ajoneuvojen, toimitusketjujen ja tehtaiden suunnittelu useisiin voimansiirtoihin.

    Yli vuosisadan ajan lähes kaikki autot ovat käyttäneet bensiiniä. Autonvalmistajat toivovat voivansa avata maailman, jossa kaikki autot toimivat akuilla. Mutta siirtyminen sähköistykseen on ollut paljon odotettua sotkuisampi.

    “Olen ollut tällä alalla yli 35 vuotta”, sanoi Michael Robinet, S&P Global Mobilityn autoalan konsultoinnin johtaja. “En voi koskaan muistaa tällaista aikaa – jolloin oli niin monia mahdollisuuksia, jotka voisivat todella muuttaa alan kehitystä.”

    Katso video saadaksesi lisätietoja.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleKypros on valmis hoitamaan kolmansien maiden kansalaisten evakuoinnin Israelin ja Hizbollahin välisen sodan räjähtäessä
    Next Article Onko EU:n metsänsuojelulakista tulossa Brysselin seuraava painajainen? | Radio Schuman
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    July 21, 2025

    Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita

    July 21, 2025

    Elon Musk

    July 18, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Valtiovarainministeri Bessent vaatii ‘koko “liittovaltion keskuspankin tarkistamista

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Trending Posts
    Recent
    • Valtiovarainministeri Bessent vaatii ‘koko “liittovaltion keskuspankin tarkistamista
    • Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa
    • Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin
    • Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree
    • Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.