Close Menu
    What's Hot

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Lentomatkustus kallistuu, kun lentoyhtiöt vähentävät kasvusuunnitelmiaan
    Matkustaa

    Lentomatkustus kallistuu, kun lentoyhtiöt vähentävät kasvusuunnitelmiaan

    generateBy generateSeptember 25, 2024No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Delta Airlinesin kone nähdään pysäköitynä Seattle-Tacoman kansainväliselle lentokentälle 19. kesäkuuta 2024 Seattlessa, Washingtonissa.

    Kent Nishimura | Getty Images

    Lentoyhtiöt raportoivat loppukesän parempia yksikkötuottoja, mikä on merkki siitä, että asiakkaiden on jatkossakin panostettava lentääkseen tulevina kuukausina.

    Alaska Airlines torstaina nosti kolmannen vuosineljänneksen tulosennusteensa 2,15–2,25 dollariin osakkeelta, kun aiemman näkemyksen mukaan korkein ennuste oli 1,60 dollaria osakkeelta. Se myös sanoi, että se odottaa yksikkötuottojen nousevan jopa 2 prosenttia sen jälkeen, kun se arvioi aiemmin tasaisen “positiivisen” yksikkötuoton kasvun viime vuonna.

    Delta Air Lines sanoi, että kotimainen ja transatlanttinen yksikkötulo nousi syyskuussa viime vuodesta, vaikka se sanoi CrowdStrike Heinäkuun seisokit tarkoittavat, että yksikkömyynti ei kasva enempää kuin 1 % verrattuna aikaisempaan ennusteeseen, joka on jopa 4 % korkeampi vuosineljännekselle. Delta on sanonut odottavansa 500 miljoonan dollarin osuman katkosta ja sen seurauksista, kun se peruutti noin 7 000 lentoa.

    Alaska sanoi, että sillä oli myötätuuli katkosta, mikä vaikutti Deltan asiakkaisiin enemmän kuin muiden lentoyhtiöiden asiakkaisiin.

    “Vaikka kapasiteetti on aikaisempien odotusten mukainen, liikevaihto on kehittynyt odotettua paremmin johtuen heinäkuun lisätuloista, jotka liittyvät CrowdStrike-häiriöihin alalla, ja vahvemmista tuloksista elo- ja syyskuussa”, Alaska sanoi arvopaperihakemuksessa.

    Deltan presidentti Glen Hauenstein kertoi Morgan Stanley -konferenssissa torstaina, että Delta ei näe katkoksen aiheuttamaa vaikutusta varauksiin.

    Lue lisää CNBC-lentoyhtiön uutisista

    Lentoyhtiöt olivat kamppailleet ennätysmäärän matkustajamäärän, mutta alempien hintojen ja odotettua heikomman hinnoittelun kanssa. Siihen näyttää tulevan muutos.

    Keskiviikon Yhdysvaltain inflaatioraportti osoitti, että lentolippujen hintaindeksi nousi 3,9 % elokuussa viiden kuukauden peräkkäisen laskun jälkeen.

    Frontier Airlines sanoi keskiviikkona, että se voi olla ennallaan tällä vuosineljänneksellä, oikaistun perusteella, seuraten aikaisempaa ennustetta marginaaleista, jotka vaihtelevat -3 prosentista -6 prosenttiin kapasiteetin lieventämisen jälkeen. Viime viikolla, JetBlue Airways nosti ennustettaan kuluvan vuosineljänneksen yksikkötuottojen kasvusta johtuen kysynnän kasvusta ja “muiden lentoyhtiöiden peruutuksista kärsineiden asiakkaiden uudelleenmajoittamisesta heinäkuun teknologiahäiriöiden vuoksi”.

    Lentoyhtiöt täyden palvelun yrityksiltä, ​​kuten Delta ja United halpalentoyhtiöille, kuten Frontier ja Hengittää on jahdannut enemmän rahaa käyttäviä matkustajia eduilla, kuten enemmän laivalla.

    “Pohdimme jatkuvasti, mitä voimme tehdä jatkaaksemme kilpailukuilun kasvattamista premium-tuotteilla, lentokoneissamme tarjottavan ruoan parantamisesta kanta-asiakasohjelman parantamiseen, Wi-Fi-tuotteemme parantamiseen ja erityisesti Polariksen parantamiseen. kansainvälinen ensiluokkainen tuote”, Unitedin talousjohtaja Mike Leskinen sanoi Morgan Stanley -konferenssissa torstaina.

    Yhdysvaltain lentoyhtiöt ovat myös hidastaneet, elleivät lopettaneet, rekrytointia kokonaan tänä vuonna, koska koneet saapuvat myöhässä Boeingilta ja Airbusilta ja vaativat maltillisia rekrytointeja massiivisen palkkaamisen jälkeen.

    Älä missaa näitä CNBC PRO:n oivalluksia

    Miksi amerikkalaiset lentoyhtiöt kamppailevat saadakseen moottoreista pidempään

    Source link

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleEuroopan tappavat tulvat antavat kuvan tulevasta ilmastosta
    Next Article kuka on Commerzbankin uusi toimitusjohtaja
    generate

    Related Posts

    Kansainvälinen saapuva matkustaminen Yhdysvaltoihin osoittaa sekoitettua palautumista

    July 18, 2025

    Miksi Delta ja United vetävät pois lentoyhtiöpakkauksesta

    July 18, 2025

    Mitä tietää uudesta matkamaksusta tulla Yhdysvaltoihin

    July 18, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita

    Trending Posts
    Recent
    • Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa
    • Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin
    • Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree
    • Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita
    • Pankkikellot ja tariffit odottavat peliä

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.