Näkymä Delta Sky Clubilta Los Angelesin kansainvälisellä lentokentällä 2. syyskuuta 2022.
Aaronp | Bauer-Griffin | GC -kuvat | Getty -kuvat
Delta -lentolinjat Asiakkaat ovat tottuneet ensimmäiseen luokkaan.
Delta -johtajat kertoivat torstaina hinnoittelusta, tilavemmasta istuimesta kohti lentokoneen etuosaa, joka voi pimennystä standardivalmentajan istuimilta vähintään neljänneksen tai kaksi ensi vuonna.
Viimeisen vuosineljänneksen aikana Delta kertoi, että lippujen liikevaihto sen premium-hytistä nousi 9% viime vuodesta lähes 5,8 miljardiin dollariin, kun taas päälippujen lippujen liikevaihto laski 4% vuotta aiemmin yli 6 miljardiin dollariin.
Toimitusjohtaja Ed Bastian kertoi, ettei hän ole nähnyt merkkejä premium-matkan kysynnästä hidastumisesta, trendi, joka auttoi kuljettajan ylimääräisen ennusteen ajamisesta, joka vapautettiin torstaina loppuvuodesta 2025 ja ensi vuonna.

Lentoyhtiöt Deltasta Raja ovat työskennelleet tuomioistuimen matkustajille, jotka haluavat maksaa enemmän aluksella olevista paikoista.
Viime vuoden sijoittajapäivänä Delta kertoi, että vain 43% sen 2024 liikevaihdosta oli peräisin päärautojen lippuista, mikä oli 60%: n osuus vuodesta 2010. Samaan aikaan Delta kertoi, että lähes 60% liikevaihdosta viime vuonna syntyi premium -paikkoja ja sen tuottoisaa uskollisuusohjelmaa.
Delta, kannattavin Yhdysvaltain lentoyhtiö, on hyötynyt siitä, että asiakkaat purkautuvat enemmän premium -paikkoihin. Kuljettajat ovat kilpailleet lisätäkseen enemmän näitä paikkoja laivastoihinsa, joista jotkut heistä ovat niin yksityiskohtaisia-valheiden vuode-, ottomaanien ja suurten viihdekuulmien kanssa-, että he ovat viivästyttäneet uusien lentokoneiden toimituksia, kun sääntelyviranomaiset arvioivat suunnittelunsa.