Close Menu
    What's Hot

    Pankkikellot ja tariffit odottavat peliä

    Trump ajaa 15-20%: n tariffit Euroopan unionissa: FT

    Irlannin viskistä italialaiseen juustoon, Yhdysvaltain tariffit helistävät EU: n viejiä

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Miksi Delta ja United vetävät pois lentoyhtiöpakkauksesta
    Matkustaa

    Miksi Delta ja United vetävät pois lentoyhtiöpakkauksesta

    ThomasBy ThomasJuly 18, 2025No Comments5 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Delta Air Lines -lentokone nousee Reaganin kansallisella lentokentällä Arlingtonissa, Virginiassa, 24. joulukuuta 2021.

    Eric Lee | Bloomberg | Getty -kuvat

    Puolesta United Airlines Toimitusjohtaja Scott Kirby, siellä on hänen lentoyhtiönsä, hänen kuljettajansa pääkilpailija, Delta -lentolinjatja sitten kaikki muut.

    Delta ja United osoittivat yli 86% viime vuonna seitsemän suurimman lentoyhtiön voitoista. Lentoyhtiöiden marginaalit ovat tunnetusti ohuita, alle 4% viime vuonna, verrattuna Yhdysvaltain suurten yritysten lähes 20 prosenttiin, Airlines for America Industry Group. Jo neljän parhaan yhdysvaltalaisen kantajan – Delta, Yhtenäinen– amerikkalainen ja Lounaaseen -Noin kolme neljäsosaa kotimaisesta kapasiteetista.

    Mutta koon lisäksi Delta ja Unitedin verkot ja keskittyminen premium -matkoille auttavat heitä säätä haastavan vuoden paremmin kuin kilpailijansa, analyytikot sanovat.

    “Yksi asia, josta on tulossa vielä selkeämpi … on kahden uskollisten lentoyhtiöiden vahvuus, joka todella voittavat ja kaikki muut häviävät”, Kirby sanoi operaattorin neljännesvuosipuhelussa torstaina.

    “On vaikea sanoa olevansa väärässä”, sanoi Melius Research Airline -analyytikko Conor Cunningham.

    Ja asiat etsivät loppuvuoden, Delta ja Unitedin toimitusjohtajat ovat sanoneet. Kirby kertoi torstaina CNBC: n “Squawk Box” -tapahtumassa, että Unitedin katkaistu 2025-ennuste on jonkin verran ylösalaisin, koska pop on kysyntä tällä vuosineljänneksellä, kun taas uudelleen-uudelleen-train-tariffit ja muut haasteet erottivat varauksia aiemmin tänä vuonna.

    Newark Liberty International Airport -yrityksen Newark Liberty International Airport -sivustolla, joka herätti lentoliikenteen Lennon ohjaimen pula Newark Liberty International Airport, puree lentoyhtiön toisen ja kolmannen vuosineljänneksen voitot.

    KarttakuvakeKarttakuvake

    piilota sisältö

    United- ja Delta -osakeliikkeet verrattuna S&P 500: een.

    Halvat istuimet

    Lentoliput putoavat tänä vuonna, jopa perinteisesti ruuhkakuukausina, ja markkinoilla on liian monta valmentaja -luokan paikkaa. Kotimaan matkakysyntä, etenkin hintaherkältä kuluttajilta, on ollut heikompi kuin ylevät odotukset, jotka lentoyhtiöiden johtajat olivat vuoden 2025 alussa.

    Lentoliput laskivat kesäkuussa 3,5% vuotta aikaisemmin, kun taas inflaatio nousi yleisesti, toteaa, että työvoimatilastot.

    United Airlinesin toimitusjohtaja Scott Kirby: Nähdessään liikematkailun kysynnän nousua

    “Kesä ei yleensä ole koskaan myynnissä, ja kesä on tällä hetkellä voimakkaasti myynnissä”, Southwestin toimitusjohtaja Bob Jordan kertoi CNBC: lle kesäkuun lopulla.

    Delta ja muut lentoliikenteen harjoittajat ovat sanoneet, että he laajentavat kapasiteettisuunnitelmiaan kesämatkakeskuksen jälkeen, joka vähenee elokuun puolivälissä, mutta jopa rahan ansaitseminen ruuhkakaudella on haastavaa tänä vuonna.

    “Yksinkertaisesti sanottuna osa teollisuudesta on hukkumassa; kykenemätön tuottamaan voittoa, jopa kesähuipun aikana”, JPMorgan Chase Airline -analyytikko Jamie Baker kirjoitti torstaina huomautuksessa. “On niin selvästi loogista odottaa näiden franchising -heittävän niin paljon kapasiteettia huippukysynnän suhteen kuin pystyy keräämään toivoen, että potentiaalisesti rikkoutuu vesilinjan yläpuolelle vain lyhyelle ilmalle.”

    Se ei voi olla hämmästyttävää ikuisesti. Mikä nousee, tulee alas. Tämä on lentoyhtiöteollisuus. “

    Conor Cunningham

    Melius Research Airline -analyytikko

    Sekä Delta että United ovat leikanneet 2025 näkymänsä. (Lounais, amerikkalainen ja Alaska Raportoi neljännesvuositulokset ensi viikolla.) Mutta korostaminen kansainväliseen matkaan sekä premium -paikkoja ja kanta -asiakasohjelmia lisäävät molempia operaattoreita.

    Keskiviikkona United ilmoitti 7%: n laskun toisen vuosineljänneksen kotimaisissa tuloissa käytettävissä olevan istuimen mailia, joka on lentoyhtiön hinnoitteluvoiman mittari. Liikenteen harjoittaja sanoi myös, että kyseisessä lukuissa laski 4,5%, vaikka kansainväliset yksikön tulot eivät olleet niin paljon, ansiosta osittain Tyynenmeren alueen lennon kaltaisten trans-Trans-trans-lennojen lisääntyminen: Japani.

    Deltan kotituotot laskivat 5% ja laskivat yhteensä 3%.

    Jopa jotkut transatlanttiset matkat osoittivat merkkejä markkinoiden ylitarjonnasta eurooppalaisten matkojen kuumeisena kysynnän jälkeen pandemian jälkeen ja saapuvat matkailun Yhdysvaltojen putouksiin.

    “Se ei voi olla hämmästyttävää ikuisesti. Mikä nousee ylös”, sanoi Melius ‘Cunningham. “Tämä on lentoyhtiö.”

    Mutta sekä United että Delta viittasivat vahvuuteen premium -hytteissä, joissa paikkoja ovat useita kertoja kalliimpia kuin valmentajan hinta, samoin kuin heidän kanta -asiakasohjelmissaan. Delta sanoi sen tulot tuottoisasta American Express Kumppanuus nousi 10% viime vuodesta toisella vuosineljänneksellä 2 miljardiin dollariin, ja premium-luokan liikevaihto kasvoi 5%.

    Lue lisää CNBC Airline News

    Uudet virrat

    Kaikki lentoyhtiöt ajattelevat uusia tapoja tuottaa tuloja, ei pelkästään poistamaan järjestelmästä kustannuksia syöttämällä kannattamattomia lentoja ja muita viemäreitä.

    Southwest Esimerkiksi toukokuussa esitteli monille asiakkaille tarkistetut laukkumaksut, kerran ajattelemattoman lisäosan lentoliikenteen harjoittajalle, joka auttoi demokratisoimaan lentomatkoja. Se aikoo aloittaa määritettyjen paikkojen myymisen, päästä eroon pitkäaikaisesta avoimesta istuintasuunnitelmastaan ja tarjota ylimääräisiä vaihtoehtoja, jotka komentavat palkkion. Kuljettaja on ainoa suurin Yhdysvaltain lentoyhtiö, jonka varastossa on tänä vuonna.

    Ylemmässä päässä Delta sanoi, että se on testaava segmentointia, että se on hallittu lentokoneen takaosaan ohjaamon etuosassa.

    “Premium on varmasti ollut siellä, missä marginaalimme ovat jatkaneet laajentumistaan, joten olemme keskittyneet voimakkaasti parantamaan parannettua palvelua näille asiakkaille ja enemmän segmentointia”, Deltan presidentti Glen Hauenstein sanoi 10. heinäkuuta pidetyssä tulospuhelussa. “Segmentointi, jonka olemme tehneet päähytissä, on sellainen malli, jonka aiomme tuoda kaikkiin premium -hytteihimme ajan myötä, koska eri ihmisillä on erilaisia tarpeita.”

    United Airlinesin nousu

    United paljasti äskettäin uudistetun Polaris-luokan, sen ylimmän tason hyttin pidemmän matkan lennoille sekä uudet omistetut oleskelutilat. Unitedin kaupallinen johtaja Andrew Nocella kertoi, että yrityksellä on tilaa laajentaa premium-taloudellista taloutta, hyttiä, joka sijaitsee yritysluokan ja valmentajan välillä.

    “Se on hytti … se tuottaa erittäin hyviä paluuja ja sen, joka todennäköisesti nojaamme eteenpäin eteenpäin”, hän sanoi.

    Nocella vihjasi segmentointiin lentokoneen edessä, mutta lopetti yksityiskohtien jakamisen.

    “Kaikki eivät halua täydellistä kokemusta. Jotkut ihmiset haluavat muita kokemuksia”, hän sanoi. “Odotamme innolla jatkossakin tulokantamme monipuolistamista ja segmentoida sen sopivalla tavalla, ja jätän sen siihen.”

    Vaikka Kirby asettaa lentoyhtiönsä ja deltaansa samanlaiseen kauhaan, heidän välinen kilpailu on vahva. Kysyttäessä Delta -reiteistä Los Angelesista ja Unitedin kotikeskuksesta Chicago O’Haren kansainvälisellä lentokentällä Hongkongiin, nykyiseen United -reittiin, Kirby harjasi sen pois.

    “Lennämme 6000 lentoa päivässä, joten pari uutta reittiä ei ole meille niin suuri ongelma”, hän sanoi. “Mutta luulen, että olen kiitollinen, kun muut lentoyhtiöt tuntevat olevansa huolissamme siitä, että olemme menossa eteenpäin ja joutuvat lentämään reittejä, jotka menettävät heille rahaa.”

    Älä missaa näitä näkemyksiä CNBC PRO: lta

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleMeta sanoo, että se ei allekirjoita Euroopan AI -sopimusta
    Next Article Kansainvälinen saapuva matkustaminen Yhdysvaltoihin osoittaa sekoitettua palautumista
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Kansainvälinen saapuva matkustaminen Yhdysvaltoihin osoittaa sekoitettua palautumista

    July 18, 2025

    Mitä tietää uudesta matkamaksusta tulla Yhdysvaltoihin

    July 18, 2025

    5 asiaa, jotka on tiedettävä ennen osakemarkkinoita, aukeaa torstaina 17. heinäkuuta

    July 17, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Pankkikellot ja tariffit odottavat peliä

    Trump ajaa 15-20%: n tariffit Euroopan unionissa: FT

    Irlannin viskistä italialaiseen juustoon, Yhdysvaltain tariffit helistävät EU: n viejiä

    Kansainvälinen saapuva matkustaminen Yhdysvaltoihin osoittaa sekoitettua palautumista

    Trending Posts
    Recent
    • Pankkikellot ja tariffit odottavat peliä
    • Trump ajaa 15-20%: n tariffit Euroopan unionissa: FT
    • Irlannin viskistä italialaiseen juustoon, Yhdysvaltain tariffit helistävät EU: n viejiä
    • Kansainvälinen saapuva matkustaminen Yhdysvaltoihin osoittaa sekoitettua palautumista
    • Miksi Delta ja United vetävät pois lentoyhtiöpakkauksesta

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.