Tennessee Spring Hills. Syyskuu 2022.
Toimittaja: Utium Cell LLC
Utium -solu, yhteisyritys Yleiset moottorit LG Energy Solutions päivittää tilojaan Spring Hillissä, Tennesseessä, jotta he sanoivat maanantaina edullisten sähköautojen akkujen paristojen valmistamiseksi.
General Motorsin mukaan LFP-litiumfosfaattiakut, elementtipohjaisten kemiallisten symbolien lyhenne, voi olla paljon halvempaa kuin joissakin sähköajoneuvoissa käytetyt akut, osittain siksi, että ne eivät vaadi kalliita mineraaleja, kuten kobolttia ja nikkeliä, jota käytetään tavanomaisissa litium-ioni-akkuissa.
“This upgrade at Spring Hill will allow us to expand the production of low-cost LFP cell technology in the United States, thereby complementing our Gonik and future Manganese Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich Rich
GM: llä on kokoonpanossaan 12 sähköautoa, joiden hintaluokka on noin 35 000 dollaria, yli 300 000 dollaria.
Detroit -autovalmistaja teki yhteistyötä LG: n kanssa sijoittaakseen 2,3 miljardia dollaria Tennessee -akkulaitokseen, joka ilmoitettiin vuonna 2021. Yritykset kertoivat,
Utium kertoi odottavansa LFP -solujen kaupallisen tuotannon alkavan vuoden 2027 loppuun mennessä.
Ilmoitus tulee, kun General Motors on kehittänyt erillistä uutta akkutekniikkaa suurimmille sähköisille maastoautoille ja kuorma -autoille. Erilainen sähköautojen akkukemia vaikuttaa kaikkeen sähköajoneuvojen alueesta ja turvallisuudesta energiatehokkuuteen ja latausominaisuuksiin.
General Motors kertoi myös maanantaina sijoittaneensa 900 miljoonaa dollaria Michiganin uuteen akkukehityslaboratorioon.
The same year that GM and LG announced their investment in Tennessee, GM CEO Mary Barra said GM will offer electric vehicles from 2035 to 2035. At the time, she said the company would make a $35 billion investment with efforts between 2020 and 2025, but GM has been working on it since then, but since then, GM has since stated what it said is customer demand – which is slower than expected – it does not book its EV plans and announced its total sijoitus, ilmoittaen siten sijoituksensa.