Puolipisteen kuva | Moment | Getty Image
Presidentti Donald Trumpin allekirjoitus ns. Big Beauty Bill -tapahtumassa on kuoleman isku verohyvitykselle, joka vähentää sähköajoneuvojen kustannuksia.
Nämä verohyvitykset (joiden arvo on jopa 7500 dollaria ja 4000 dollaria uusien ja käytettyjen sähköajoneuvojen ostoihin) ovat saatavilla 30. syyskuuta jälkeen. Anna jälleenmyyjien säästää sähköauton vuokrauksen kautta.
Vuoteen 2032 mennessä hyvitysten tulisi kestää seitsemän vuotta.
Analyytikot uskovat, että näiden liittovaltion tukien äkillinen loppu laukaisee kuluttajien kiireen ostaa tai vuokrata sähköajoneuvoja tulevina kuukausina.
“Se on sähköauton kesä”, Amerikan vanhempi politiikan johtaja Ingrid Malmgren, voittoa tavoittelematon organisaatio, joka kannattaa nopeampaa siirtymistä sähköautoihin, kertoi aiemmin CNBC: lle.

Autovalmistajat ovat varmasti huomanneet sen.
TeslaMaan suurin sähköautojen valmistaja on lähettänyt sähköposteja sähköpostien räjähdyksiin ja sosiaaliseen mediaan levittääkseen uutisia, että liittovaltion verohyvitys on kadonnut.
“Jos sinulla on aikaa yoloon autosi ostoksesi, se on nyt”, autovalmistaja kirjoitti tiistaina. (Yolo sanoo, että sinulla on vain yksi.)
Erillinen Tesla -uutiskirje lähetettiin tiistaina sähköpostitse: “Tilaa pian 7500 dollaria pian.”
(Teslan toimitusjohtaja Elon Musk ja ns. Hallituksen tehokkuusosaston entinen päällikkö antoi lainsäädäntöä verohyvityksille, räjäyttäen sitä biljoonien dollarien kasvattamisessa kasvavilla valtiovarainministeriöillä.
“Kiireellisyyden tunne”
Analyytikot sanovat, että tämä on aihe, jonka kuluttajat voivat nähdä koko kesän.
Autonvalmistajat ja jälleenmyyjät voivat “edistää kiireellisyyden tunnetta:” Osta nyt, EV -kannustimet katoavat “.
Laskun hyväksymisen jälkeen Malmgren sanoi, että toinen tekijä, joka voi olla 30. syyskuuta, on omistettu ajoneuvoon 30. syyskuuta mennessä.
Lisätietoja henkilökohtaisesta rahoituksesta:
“Suuret kauniit laskut” eivät poista veroja sosiaaliturvaa koskevia veroja
Veronmuutokset Trumpin “Big Beauty Act” -tapahtumassa – kaaviossa
Trumpin “Big Beauty Bill” leikkaa CFPB -varoja
Malmgren sanoi, että kuluttajat eivät riitä tilaamaan yhden ennen 30. syyskuuta ja hankkimaan omistusoikeuden myöhemmin IRS: n silmissä. Hän sanoi, että heidän on täytynyt karkottaa heidät määräajassa.
“Muutamassa kuukaudessa on tämä määräaika niin pian, se varmasti sytyttää tulipalon ihmisten peukaloiden alla”, Malmgren sanoi. “Toivon, että ne, jotka ajattelevat sitä tai aidalla, voivat nyt ryhtyä toimiin.”
Valdez Streaty sanoi, että kuluttajat saattavat nähdä joitain “erittäin hyviä” taloudellisia kannustimia, kuten alennuksia tai rahoitussopimuksia, ennen 30. syyskuuta.
Esimerkiksi Ford Extended “Free Home Chargers and Standard Installation tarjoaa” Yhdysvalloissa 30. syyskuuta asti Yhdysvaltain automakerin Yhdysvaltain myyntistrategian johtaja Stacey Ferreira kirjoitti tiistaina yrityksen verkkosivuilla.
“Harjoittelupyörä on nousussa”
Maskot | Maskot | Getty -kuvat
Inflaatiovähennyslaki, historiallinen investointi ilmastomuutoksen torjuntaan, pyrkii vähentämään verohuonekaasupäästöjä (mukaan lukien sähköajoneuvojen luotto) ja pyrkivät vähentämään kasvihuonekaasupäästöjä maassa.
Jopa koko auton elinkaaren ajan, valmistuksesta kierrätykseen, sähköautot ovat ”ilmastonsa suhteen paljon parempia kuin bensiinikäyttöiset autot, sanoi Massachusetts Institute of Technology of Technology -yritys.
Ne ovat kuitenkin usein kalliimpia – Valdez Streaty sanoi, että se oli tärkeä kohta potentiaalisille ostajille.
Cox Automotive -tietojen mukaan uusien sähköajoneuvojen keskimääräinen transaktiohinta kesäkuussa oli noin 56 000 dollaria. Vertailun vuoksi kaikkien uusien autojen keskimääräinen hinta on noin 49 000 dollaria.

Analyytikot sanovat, että taloudelliset kannustimet tuovat EV: itä lähemmäksi perinteisten autojen hintapariteettia, ja itse asiassa joillakin malleilla on vähän hintapalkkioita.
Valdez Streaty kertoi, että liittovaltion verohyvityksen lisäksi keskimääräinen EV -ostaja sai taloudellisia kannustimia, joiden arvo oli yli 8 400 dollaria kesäkuussa. Malmgren sanoi, että kuluttajat voivat myös olla oikeutettuja osavaltionsa tai sähköyhtiöidensä tarjoamiin tukiin.
Valdez Streaty kertoi, että liittovaltion sähköajoneuvojen verohyvityksen päättyminen on kuin “koulutuspyörä” uudelle tekniikalle. “Nämä koulutuspyörät auttavat myös tasapainottamaan ja tukemaan sähköajoneuvojen käyttöönottoa.”
Asiantuntijoiden mukaan vaikka sähköautot ovat usein kalliimpia, ne voivat säästää kuluttajien rahaa pitkällä tähtäimellä, koska toistuvat ylläpitokustannukset ja polttoainekustannukset ovat usein halvempia.
Mitä tietää ennen sähköauton saamista
Aloita mahdollisimman pian: Analyytikot sanovat, että hinnat voivat nousta, jos he kiirehtivät ostamaan kesällä ja jos tarjonta on rajoitettu. He sanovat, että kuluttajien on edun mukaista aloittaa aikaisemmin kuin myöhemmin. He sanovat varmista, että jälleenmyyjäsi on rekisteröity IRS: n kanssa liittovaltion verohyvityksen tarjoamiseksi ennen ostamista.
Pinoverohyvitys: “Tee tutkimuksesi selvittääksesi hyvitykset, joihin olet oikeutettu”, Valdez Streaty sanoi. Analyytikot sanovat, että kuluttajat voivat pystyä yhdistämään liittohallituksen ja sen osavaltioiden ja apuohjelmien tuet. Valdez Streaty sanoi, että “EV -hyvitysten pino” voi olla vahva arvoehdotus, etenkin alueilla, joilla bensiinin hinnat ovat korkeat ja tehonpinnat ovat alhaiset.
Katso käytetyt sähköajoneuvot: “Käytettyjen sähköautojen kanssa on paljon tarjouksia”, Malmgren sanoi. “Jos ostan auton juuri nyt, se on mitä näen.” Hän sanoi, että käytettyjen sähköautojen hinta on verrattavissa käytettyihin bensiinikäyttöisiin autoihin, joissa on paljon vähemmän huoltokysymyksiä, ja heillä on vahva takuu akkulle ja junan ajamiseen.
Harkitse vuokrausta: Uusien sähköajoneuvojen ostamisella on erilaisia kelpoisuusvaatimuksia, ja kuljettajat ja autot voivat saada verohyvityksiä. Malmgren kertoi, että vuokra vältti monia heistä – avaamalla nämä liittovaltion tuet laajemmalle yleisölle. Tarkista vuokrasopimus ennen allekirjoittamista varmistaaksesi, että hinta heijastaa verohyvitystä.
Valitse etukäteen verohyvitys: Malmgrenin mukaan kuluttajien tulisi päättää jakaa veronsa alennuksiin kuin alennuksia vuotuisten veroilmoituksen jättämisen jälkeen. “Kun otetaan huomioon kaikki epävarmuus tällä hetkellä hallituksen ja IRS: n kanssa, suosittelen olemaan tekemättä verohyvityksiä myöhemmin”, hän sanoi. “Plus arvoasi, koska se on rahaa, et tarjoa varoja.”