Close Menu
    What's Hot

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Gucci -omistaja Kering Popin osake on seuraava toimitusjohtaja Renault’s De Meossa
    Autos

    Gucci -omistaja Kering Popin osake on seuraava toimitusjohtaja Renault’s De Meossa

    ThomasBy ThomasJune 16, 2025No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Kering SA: n ylläpitämä Gucci -myymälä lauantaina 12. lokakuuta 2024 Sanlitun -alueella Pekingissä, Kiinassa.

    Bloomberg | Bloomberg | Getty -kuvat

    Ranskan muotitalon osakkeet kuiva Yhtiö on maanantaina nimittänyt teollisuuden ulkopuolisen Luca de Meon ryhmän toimitusjohtajaksi, joka räjähti maanantaina 7%. Se on viimeisin vaihe Troubled Brands Guccin ja Saint Laurentin omistajien kanssa.

    Autoveteraani de Meo, joka vahvistettiin sunnuntaina Renaultin toimitusjohtajaksi, sanoi lausunnossaan, että hän astui “uusina haasteina autoteollisuuden ulkopuolella”.

    Ranskalainen sanomalehti Le Figaro ilmoitti De Meon muutosta sunnuntaina. Kun CNBC otti yhteyttä, Kering kieltäytyi kommentoimasta raporttia.

    Keringin osakekannat vaihtoivat 7,2% kello 8:34 Lontoossa, kun sijoittajat ja analyytikot hurrasivat raportin. Samaan aikaan Renault -osakkeet laskivat 7%.

    ”Brändin hallinta ja markkinointi ovat [de Meo’s] “Forte vastaa luksusteollisuutta”, Bernsteinin analyytikot kirjoittivat maanantaina huomautuksessa.

    De Meon katsotaan olevan vahva historia ja se on työskennellyt autoteollisuudessa yli 30 vuotta, myös ToyotaFiat ja julkinen. Italialaisilla on suuri liikevaihto Renaultin ruorin viiden vuoden aikana, ja varastot nousevat yli 90% kyseisenä ajanjaksona.

    Silti luksusteollisuuden haasteet ovat valtavia, kun ostajat rakastavat tähti Gucci -levy -yhtiötään. Keringin osake on poistettu yli 60% viimeisen kahden vuoden aikana, jolloin saadaan joukko voittovaroituksia ja suunnittelijan muutoksia Gucci.

    Reutersin mukaan Killingin nykyinen toimitusjohtaja François-Henri Pinault ja ryhmää hallitsevan perheenjäsenen toimitusjohtaja on pitänyt korkein työmäärän kahden vuosikymmenen aikana, mutta työskentelee aktiivisesti peräkkäin. Lähteiden mukaan Pinaultin on kuulemma aikovan erottaa puheenjohtajan ja toimitusjohtajan roolit. Ei ole selvää, onko hän edelleen tuoli.

    Citi: n vanhempi pääomanalyytikko Thomas Chauvet kiitti De Meon Renault -käännöstä, mukaan lukien hänen korkea syleily teknologisesta innovaatiosta ja tuotemerkistä. Hän huomautti kuitenkin, että potentiaalisten uusien roolien haasteet ovat merkittäviä.

    “Ylellisyysbrändin liikevaihdon toteuttamisesta on tullut monimutkaisempaa, pitkiä, kalliita ja vähemmän julkisia markkinaystävällisiä, heijastavat kuluttajien mieltymyksiä parhaimmille tuotemerkeille kuin vakavia tappioita siirtymävaiheessa ja suurempia sijoitussitoumuksia”, hän kirjoitti kommentteissaan.

    Hän lisäsi: “Guccissa ja Saint Laurentissa on vielä paljon työtä… uudistaa sekä tuotemerkkejä ja tuottaa vakaa tulo- ja kassavirta ryhmälle, mikä voi johtaa suureen määrään uudelleenarviointia.”

    Keringin ensimmäisen vuosineljänneksen myynti laski huhtikuussa odotetusta 14% ja huomautti, että makrotalous oli vastatuulia. Guccin myynti muodosti melkein ryhmätulot aiheuttaen tappioita, mikä laski 25% vertailukelpoisesti.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleSaksa on uudelleen, mutta entä sen veteraanit?
    Next Article FACT-tarkistus: Turistivideot ETNA-vuorenpurkauksesta ovat todellisia, eivät AI-Generoituja
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    July 21, 2025

    Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita

    July 21, 2025

    Elon Musk

    July 18, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita

    Trending Posts
    Recent
    • Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa
    • Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin
    • Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree
    • Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita
    • Pankkikellot ja tariffit odottavat peliä

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.