Close Menu
    What's Hot

    United Airlinesin toimitusjohtaja varoittaa pitkästä sulkemisesta

    S&P:n mukaan yritysten tariffikustannukset nousevat tänä vuonna 1,2 biljoonaan dollariin, ja kuluttajat ovat vastuussa

    Uber tarjoaa lisää keikkatöitä yhdysvaltalaisille kuljettajille, mukaan lukien tekoälytietojen merkitseminen

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Miksi Honda ja Toyota sijoittavat raketteihin ja satelliiteihin
    Autos

    Miksi Honda ja Toyota sijoittavat raketteihin ja satelliiteihin

    ThomasBy ThomasMarch 4, 2025No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    tammikuu Toyota Se sanoi, että sen liikkuvuusohjelmiston tytäryhtiö “Woven by Toyota” sijoittaa 44 miljoonaa dollaria japanilaiseen rakettivalmistajan tähtiteknologiaan. Kilpailijat Honda Vuodesta 2019 lähtien on kehitetty uudelleenkäytettäviä raketteja, jotka työntävät matalan maapallon satelliittien avaruuteen. Kiinalainen autovalmistaja Geely Holding Group, a Tesla Kilpailijat ovat investoineet 326 miljoonaa dollaria omien satelliittien rakentamiseen.

    “Mihin näihin satelliiteihin käytetään? Niitä on käytetty?” “Jotkut heistä ovat autojen navigointipalvelujen parantamiseksi. Jotkut niistä ovat kartoittamista varten. Jos harkitset mitä tarvitset itse ajavien autojen tiellä, on erittäin arvokasta saada täydellinen tietoisuus tiellä tapahtuvasta.”

    Nykyään autot käyttävät satelliittiyhteyksiä seurantaan ja sijaintiin, ohjelmistopäivityksiin ja viihdettä, kuten satelliittilähetyksiä. Mutta kun autot yhdistyvät, autovalmistajat tarvitsevat infrastruktuuria tämän siirron mahdollistamiseksi. Siellä satelliittien ja rakettien on käynnistettävä ne. Äskettäisessä raportissa arvioidaan, että vuoteen 2030 mennessä kytketyt ajoneuvot voivat olla 742 miljardia dollaria autovalmistajille ja toimittajille vuotuisia tulomahdollisuuksia.

    ”Älypuhelinmaailmassa, omena “Yhden laitteen myynnistä muihin palveluihin, joita voidaan tarjota koko kyseisen laitteen ajan”, Walter-Range sanoi. “Joten autolle se on sama sopimus. Tiedätkö, että auto on myynyt ylimääräisen tulolähteen tarjoamalla palvelun? Jotkut näistä palveluista voidaan toimittaa avaruudesta.”

    Yksi malli on veloittaa edistyneistä kuljettajan avustusjärjestelmistä. Yleiset moottorit‘Superristeily käyttää kameroita, antureita ja reaaliaikaisia ​​paikkoja sekä GPS-satelliittien tietoja, jotta ajoneuvo voi kääntyä automaattisesti ja pitää auto kaistalla. General Motorsin toimitusjohtaja Mary Barra kertoi yhtiön neljännen vuosineljänneksen tulosraportissa, että yritys odottaa Super Cruise -tuotannon tuottavan noin 2 miljardia dollaria vuosittaisia ​​tuloja seuraavan viiden vuoden aikana.

    Katso video nähdäksesi, kuinka muut autovalmistajat ja autoyhtiöt hyötyvät toisistaan.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleZelenskyy sanoo olevansa halukas työskentelemään Trumpin johdolla ja ehdottaa Ukrainan rauhansuunnitelmaa
    Next Article Lentoyhtiön varastot putoavat mahdollisimman taloudellinen “pehmeä laastari” kysyntä huolenaiheet
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Uber tarjoaa lisää keikkatöitä yhdysvaltalaisille kuljettajille, mukaan lukien tekoälytietojen merkitseminen

    October 16, 2025

    NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta

    October 16, 2025

    Teslan kysyntä on keskipisteessä, kun Trump johtaa GM: tä, Fordin poistumaan sähköajoneuvoista

    October 15, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    United Airlinesin toimitusjohtaja varoittaa pitkästä sulkemisesta

    S&P:n mukaan yritysten tariffikustannukset nousevat tänä vuonna 1,2 biljoonaan dollariin, ja kuluttajat ovat vastuussa

    Uber tarjoaa lisää keikkatöitä yhdysvaltalaisille kuljettajille, mukaan lukien tekoälytietojen merkitseminen

    Lentomatkailu voisi olla katalysaattori sulkemiseen, sanoo TD Cowenin Tom Fitzgerald.

    Trending Posts
    Recent
    • United Airlinesin toimitusjohtaja varoittaa pitkästä sulkemisesta
    • S&P:n mukaan yritysten tariffikustannukset nousevat tänä vuonna 1,2 biljoonaan dollariin, ja kuluttajat ovat vastuussa
    • Uber tarjoaa lisää keikkatöitä yhdysvaltalaisille kuljettajille, mukaan lukien tekoälytietojen merkitseminen
    • Lentomatkailu voisi olla katalysaattori sulkemiseen, sanoo TD Cowenin Tom Fitzgerald.
    • Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.