Xiaomi on aloittanut valmistelut löytääkseen Euroopan näyttelytilan paikkoja sähköajoneuvoihinsa ja voi jopa valmistaa autoja paikallisesti tulevaisuudessa, kun se suunnittelee laajentumistaan alueella, kiinalaisen tekniikan jättiläisen ylin johtaja kertoi CNBC: lle. Viime kuussa Pekingin pääkonttori ilmoitti aikovansa tuoda Kiinassa suosituiksi osoittautuneita sähköautojaan vuonna 2027. Tämä muutto sijoittaisi Xiaomin kiinalaisten EV-pelaajien keskuudessa, mukaan lukien Xpeng ja Guangzhou Automobile Group, jotka pyrkivät laajentumaan Euroopassa. Torstaina esitetyssä laaja-alaisessa haastattelussa yrityksen varapuheenjohtaja Xu Fei julkisti yksityiskohdat Xiaomin suunnitelmista käynnistää sähköajoneuvot vuonna 2027 Euroopassa, joita ei ole aiemmin ilmoitettu. “Meillä oli kenttätutkimuksemme täällä kesäkuussa. Pari johtajaa [are] Johtamalla kenttätutkimusta niin, että valmistaudumme myyntiverkkoon kumppanuuksille, “Xu kertoi Xiaomin EV -suunnitelmista.” Koko organisaatio on alkamassa. “Xiaomi tuli EV -markkinoille vasta viime vuonna SU7 -sedaninsa kanssa, jota seurasi Yu7: n urheiluajoneuvo. Automaattiset tavoitteet Kiinan avainasemassa sijoittajien kohdalla. Laitteet. Xu ei paljastanut, mitä malli Xiaomi aikoo käynnistää Euroopassa, mutta sanoi, että yritys ei “suunnittele täysin uutta tuotetta”. “Teoriassa, sisään [the] Tulevaisuuden mielestäni teemme ehdottomasti sen “, Xu sanoi vastauksena kysymykseen siitä, ajatellaanko yritys autojen valmistusautojen valmistus Euroopassa.” Logiikka on hyvin yksinkertainen. Haluamme olla yksi maailman viidestä parhaasta pelaajasta 15-20 vuodessa. Jos haluat tehdä niin, sinulla on ehdottomasti oltava oma tehdas täällä, eikö? “Xu sanoi. Xiaomin vuoden 2027 eurooppalainen laukaisu työntää sen markkinoille, joilla sen kotimaiset kilpailijat, Xpengistä BYD: hen, ovat jo tulleet ja asettaneet ylevät kunnianhimoansa. Guangzhou Automobile -ryhmä, esimerkiksi paikallinen valmistus, xu. Xiaomin hitaampi lähestymistapa. “Tarvitsemme kokopäiväisesti kaikki tällaiset valmistelut varmistaaksemme, että auto on riittävän vankka ihmisille täällä Euroopan markkinoilla … koska … meidän on asetettava erittäin korkea taso”, hän sanoi. ” Ja se ei ole vain jokin satunnainen kiinalainen tuote, jonka olemme tulleet tänne Euroopan markkinoille. Se on tuote, jolla on paras käyttökokemus eurooppalaisille käyttäjille. “