Waymo-itse ajava Jaguar-sähköauto sijaitsee EVGO-latausasemalla Los Angelesissa, Kaliforniassa 15. toukokuuta 2024.
Patrick T. Fallon | AFP | Getty -kuvat
Waymo kertoi alkavan testata Philadelphiassa, rajoitetuilla ajoneuvoilla ja laivaston takana olevien ihmisten turvallisuuskuljettajien kanssa.
“Tämä kaupunki on kansallinen aarre”, Waymo kirjoitti X -viestissä maanantaina. “Se on rakkauden kaupunki, ja kotkat lentävät rakeisella hengellä ja juustolla levittäen pihvejä.
tämä kirje– Omistaja yritys vahvisti CNBC: lle, että se testataan syksyllä Pennsylvanian suurimmassa kaupungissa lisäämällä, että Autos -laivaston virtalähteenä on manuaalisesti monimutkaisemmat Philadelphian alueet, mukaan lukien keskusta ja moottoriteillä.
“Ihmiset näkevät ajoneuvojamme ajavan jokaisessa naapurustossa, keskimmäisestä Eastwickiin, yliopistokaupungista Delaware -joelle itään, joka tunti”, Waymo -tiedottaja sanoi.
Niin kutsutulla tiematkallaan Waymo yrittää kerätä tietojen kartoittamista ja arvioida sen itsenäistä tekniikkaa, Waymo-ohjaimet, suorittaa uudessa ympäristössä, käsitellä liikennemalloja ja paikallista infrastruktuuria. Yritykset käyttävät usein maantiematkoja mitatakseen, pystyykö se tarjoamaan maksettuja ratsastusosakkeita tietyssä paikassa.
Laajennettu testaus suoritetaan syksyllä, ja Waymon tavoitteena on tehdä laajempi käyttöönotto. Viime kuussa yritys ilmoitti aikovansa testata manuaalista autoa New Yorkissa, joka on ensimmäinen askel kohti suurimman Yhdysvaltain kaupungin potentiaalista murtumista. Waymo haki New Yorkin liikenneministeriön lisenssiä toimia itsenäisesti Manhattanin koulutetun asiantuntijan kanssa. Tällä hetkellä valtion laki ei salli tällaista miehittämätöntä ajotoimintaa.
Waymo One tarjoaa yli 250 000 palkattua matkaa viikossa Phoenixissa, San Franciscossa, Los Angelesissa ja Austinissa, Texasissa, ja on valmis ottamaan täydelliset autonomiset ajot Atlantaan, Miamiin ja Washingtoniin, D.C.
Koska se parantaa infrastruktuurin menoja, AI -tuotteiden painostus on ollut kirjeitä. Aakkosten “muiden vedonlyöntien” segmentti, mukaan lukien Waymo, liikevaihto oli 1,65 miljardia dollaria vuonna 2024, verrattuna 1,53 miljardiin dollariin vuonna 2023. Divisioona kuitenkin menetti viime vuonna 4,44 miljardia dollaria liikevaihtoa viime vuonna 4,09 miljardia dollaria tappioita.
katsella: Kävimme Robotaxin lanseerauksessa Teslassa, Texasissa
