Close Menu
    What's Hot

    Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia

    Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita

    United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Vuoteen 2027 mennessä
    Autos

    Vuoteen 2027 mennessä

    ThomasBy ThomasSeptember 9, 2025No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Aion V on yksi GAC: n julkaisemista autoista Euroopassa, koska se toivoo laajentavansa läsnäoloaan alueella. Aion V on esillä 9. syyskuuta 2025 IAA Mobility Autonäyttelyssä Münchenissä, Saksassa.

    Arjun Kharpal | CNBC

    Guangzhou Automobile Group (GAC) pyrkii lisäämään eurooppalaisen sähköajoneuvojen myyntiä seuraavien kahden vuoden aikana, ja siitä tulee viimeisin kiinalainen pelaaja, joka houkuttelee alueen perinteisiä autovalmistajia aktiivisen laajennuksen kautta.

    Kiinan valtion omistamien autovalmistajien sisäänkäynnit kilpailun tehostamiseksi jo kiihkeillä Euroopan markkinoilla xpeng.

    GAC: ien läsnäolo voisi edelleen lisätä painetta eurooppalaisissa jättiläisissä – esim. Bmw ja Mercedes – Näyttää siltä, ​​että se käyttää omaa sähköautoa kiinalaisten kilpailijoiden vastustamiseen.

    “Eurooppa on yksi viidestä suurimmasta markkinoistamme. Toivomme, että Eurooppa vastaa tulevaisuudessa suurimman osan ulkomaisista markkinoista”, GAC Internationalin presidentti Wei Haigang kertoi CNBC: lle maanantaina Münchenin IAA Mobility -autonäyttelyssä.

    Wei sanoi, että GAC toivoo myyvänsä noin 3000 autoa Euroopassa tänä vuonna, sitten nostamaan tavoitteen 15 000: een vuonna 2026 ja vähintään 50 000 vuoteen 2027 mennessä.

    GAC esitteli Aion V: n ja Aion UT: n koko sähköajoneuvonsa IAA-näyttelyssä tällä viikolla. Wei sanoi, että yritys toivoo myös käynnistävänsä plug-in-hybridi-autoja Euroopassa tulevaisuudessa.

    Tavoite on aggressiivinen, mutta kun kiinalaiset yritykset tulevat edelleen Euroopan sähköajoneuvojen markkinoille. Jato Dynamicsin mukaan kiinalaisten autobrändien markkinaosuus Euroopassa vuoden ensimmäisellä puoliskolla melkein kaksinkertaistui viime vuoden vastaavana ajanjaksona. Vaikka markkinaosuus on edelleen pieni, se on yli 5%: n päässä, mutta se on kasvanut nopeasti.

    Huolimatta Euroopan unionin Kiinassa valmistettujen sähköajoneuvojen tariffeista, GAC näkee edelleen laajentumisen laajentumisena, ja yritys sanoo keskittyvänsä paikalliseen valmistukseen Euroopassa.

    “Toivomme, että Kiinan hallitus ja EU voivat neuvotella tarkemmin tariffien vähentämiseksi”, Wei sanoi. “Toivomme tulevaisuudessa nopeuttavan valmistuksen lokalisaatiota. Joten tulevaisuudessa me [can] Luo valmistuskyky Euroopassa palvelemaan paremmin Euroopan markkinoita. “

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleVolkswagen, BMW ja Renault taistelu kiinalaisia ​​kilpailijoita vastaan
    Next Article Yhdysvaltain energiapäällikkö Chris Wright sanoo, että netto nolla vuoteen 2050 mennessä on epärealistinen
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Teslan kysyntä on keskipisteessä, kun Trump johtaa GM: tä, Fordin poistumaan sähköajoneuvoista

    October 15, 2025

    Waymo aikoo käynnistää ensimmäisen eurooppalaisen robotaxis -markkinat Lontoossa

    October 15, 2025

    STELLANTIS ilmoittaa 13 miljardin dollarin Yhdysvaltain sijoitussuunnitelmasta

    October 14, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia

    Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita

    United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos

    Tullit työntävät hinnat korkeammalle ja kuluttajat tuntevat osuman, Fed’s Beige -kirjanäyttelyt

    Trending Posts
    Recent
    • Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia
    • Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita
    • United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos
    • Tullit työntävät hinnat korkeammalle ja kuluttajat tuntevat osuman, Fed’s Beige -kirjanäyttelyt
    • Teslan kysyntä on keskipisteessä, kun Trump johtaa GM: tä, Fordin poistumaan sähköajoneuvoista

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.