American Airlines New Business -luokan sviitti.
American Airlines
DALLAS-USA: n lentoyhtiöt ja kourallinen Bang & Olufsen -kuulokkeita ja kourallisia Bang & Olufsen -kuulokkeita, jotka tekevät sen kansainväliseen yritysluokan hallitsevaan asemaan. Samassa matkustamossa on jopa eroja.
Ensi viikolla, American Airlines Suunnitelmat aloittamaan päivitetyt yritysluokan “sviitit”, joissa on nykypäivän premium-luokan pakollinen-liukuovi-ja muita ominaisuuksia, kuten “koristealusta” ja langaton latauslevy.
Hytteissä sen alajoukossa Boeing Dreamliners, jota amerikkalainen kutsuu 787-9P: ksi (P-palkkio tarkoittaa), on kahdeksan “suositeltavaa” sviittiä, jotka lentoyhtiön mukaan on 42% enemmän “oleskelualue”. He tulevat ensin, palvele ensin ilman maksua, ainakin toistaiseksi.
United Airlines toivoo voivansa ylittää kilpailijansa asettamalla ovet Polaris-pitkän matkan yritysluokan istuimiin; uuden vaihtoehdon luominen mökin etuosaan nimeltä “Polaris Studio”, jolla on ottomaani (vierailijalle); ja 27 tuuman 4K-näytön asentaminen. Studiot ovat 25% suurempia kuin tavalliset sviitit, United sanoo. Se ei ole vielä sanonut, kuinka paljon enemmän se veloittaa studioista vakiosviittien yli.

Jopa korkeampi istuintaso pitkän matkan ylimmän tason luokissa on ollut kiinni.
Virgin Atlanticilla on “Retreat-sviitti” ylemmän luokan edessä Airbus A330: lla ja Lufthansa tarjoaa kahden hengen sviitin uudessa Allegrisin ensimmäisessä luokassa, joka voidaan muuntaa parivuoteeksi. Etihadilla on Airbus A380: n kolmen huoneen vaihtoehto nimeltään “Residenssi”, mikä voi maksaa vähintään 20 000 dollaria yksisuuntaisesta lipusta New Yorkin ja Abu Dhabin välillä, vaikka lentoyhtiö vaihtelee, kuinka se käyttää näitä suihkukoneita.
“Kokemus tässä on tapa antaa nykyisille asiakkaillemme laajempi tuotevalikoima valita”, Unitedin kaupallinen pääjohtaja Andrew Nocella kertoi aiemmin tässä kuussa. “Meillä ei vain ollut jotain parempaa, ja nyt teemme.”
Amerikkalainen ja United ottivat sivun Delta -lentolinjatkannattavin yhdysvaltalainen kantaja, joka tarjoaa jo sviittejä liukuovet Delta -yhdessä hytissä. Atlantassa sijaitseva lentoliikenteen harjoittaja puolestaan avasi viime vuonna omistetun oleskelun korkeimman tason asiakkaille, muutto, jonka amerikkalainen ja United oli jo tehnyt.
Vedonlyönti liiketoiminnassa
United Airlinesin uusi Polaris -matkustamon kokoonpano.
United Airlines
Yritysluokan liput ovat kalliita monille kuluttajille. Lippu Yhdysvaltain uusi sviitti, joka lähtee 8. elokuuta ja paluu viikkoa myöhemmin, on 5 747 dollaria Philadelphiasta Lontooseen, kun taas vakiovalmentaja 867 dollaria.
Lisää asiakkaita maksamaan kalliimmista paikoista on avain teollisuudelle, jolla on korkeat kustannukset ja ohuet marginaalit. Delta oli viime vuonna 7,6%ennen veroja, Unitedillä oli 7,3%, kun taas amerikkalaiset olivat 2,1%ja laajempi S&P 500oli 12,8%, tosiasiatietojen mukaan.
Lentoyhtiön johtajat pankkivat enemmän kuin koskaan, että kuluttajat jatkavat parempia matkakokemuksia odotettua heikompia vaatimuksia huolimatta kotimaisesta valmentajasta tänä vuonna.
“Mielestäni se kasvaa niin paljon, koska talouden kokemus on niin huono”, sanoi Robert Mann, joka työskenteli useilla lentoyhtiöillä ja on ilmailukonsultointiyrityksen RW Mann & Co.
Lentoyhtiöt ovat päivittäneet hytteään jo vuosia, ja heistä on tullut niin yksityiskohtaisia, että he ovat hidastaneet joitain lentokonetoimituksia toimitusketjun snarlien ja pullonkaulojen takia sääntelyviranomaisten sertifioinnissa.
American käyttää uusia sviittejä yhdistetyssä, suurimmassa osassa suurimmassa osassa kansainvälistä matkailua koskevassa yritysluokassa. Monilla toimenpiteillä, mukaan lukien tila ja mukavuudet, palvelu on korkeampi kuin monet menneisyyden “ensimmäisen luokan” hyttit.
“Todella, liiketoiminta [class] on alkanut tulla niin samanlaiseksi, että oli vaikea erottaa todella, ja haluamme varmistaa, että tarjoamme niin monta yritysluokan paikkaa kuin mahdollista “, sanoi amerikkalaisen asiakasjohtaja Heather Garboden.
Nimellä on merkitystä.
“Monet yritykset eivät salli ensimmäisen luokan ostamista, mutta ne sallivat yritysluokan”, Mann sanoi.
Lentoyhtiön johtajat ovat olleet varmoja pyrkimyksistään sijoittaa miljardeja ylellisempiin hytteihin, harjaten merkkejä mahdollisesta taloudellisesta taantumasta.
“Olemme tällä hetkellä todella epävarmassa taloudellisessa ajassa ja premium -kysyntä on pysynyt vakaana”, Garboden sanoi.
Varakkaammat ihmiset “yleensä tekevät kunnossa jopa taantumassa”, Mann totesi.
Premium -istuimien lukumäärä kasvaa kokemuksen mukana.
Amerikkalainen sanoi vuosikymmenen loppuun mennessä, että se lisää valheellisia paikkoja ja premium-talouden istuimia 50%. Lentoyhtiö ilmoitti myös äskettäin tarjoavansa ilmaisen satelliitti Wi-Fi: n kanta-asiakasohjelman jäsenille Delta- ja Unitedin seurauksena.
United kasvattaa myös hyttiään Boeing 787-9-unelmalaitteillaan, jotka on varustettu kahdeksalla “Polaris Studiossa”, 1-2-1-kokoonpanossa ja 56 Polaris Business Class -sviitissä. Tällä hetkellä lentokoneissa on vain 48 Polaris -istuinta.
Se odottaa saavansa 30 unelmalaitetta uuden sisustuksen kanssa vuoteen 2027 mennessä, mutta ensimmäinen lento, Unitedin San Francisco Hubin ja Singaporen välillä, asetetaan vuoden 2026 alkupuolella, lentoyhtiö sanoi aiemmin tässä kuussa.
Pehmeämpi kosketus
United Airlines Uusi Polaris Cabin Configuration
United Airlines
Kuljettajat yrittävät myös nostaa ns. “Pehmeän tuotteen” baaria, kuten muhkeat vuodevaatteet ja mukavuudet, kuten melua vaimentavat kuulokkeet.
Amerikkalainen ilmoitti viime kuussa, että se ei kerää Bang & Olufsen -kuulokkeitaan lippulaivamatkailijoilta ennen laskeutumista, jotta he voivat jatkaa elokuvien ja muun viihteen katselua pidempään.
“Polaris -ruoka- ja juomatarjouksia päivitetään samanaikaisesti parannettujen ateriavalintojen avulla kaikista uusista astiasta, lasitavaroista ja tuoreista valkoisista liinavaatteista”, Unitedin Nocella sanoi. “Olemme jopa lisänneet punaisia pippurihiutaleita suolan ja pippurin lisäksi, jotta matkustajat voivat mausteta aterioitaan.”
Vaikka ylimmän tason yritysluokka tarjoaa korkeampaa tekniikkaa ja korkeampaa kosketuspalvelua, operaattoreilla ei ole kansainvälisten lentoyhtiöiden ylimääräisiä mukavuuksia.
United suunnittelee Polariksen Ossetra -kaviaaria. Samaan aikaan Emirates -ensimmäisessä luokassa, jolla on suurempia lentokoneita Airbus A380: n kanssa, matkustajilla on pääsy suihkuihin aluksella ja “rajoittamaton” kaviaaripalvelu.
Joillekin hyvä palvelu on yksinkertaisempaa.
“Voisin istua edessä tai voin istua takana, mutta jos lentokone on myöhässä, kone on myöhässä”, Mann sanoi.