Close Menu
    What's Hot

    Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta

    NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta

    Biometrinen käsittely lentoasemilla on suositeltava huolenaiheista huolimatta

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Trump -tariffit voivat nopeasti vähentää Pohjois -Amerikan autotuotantoa
    Autos

    Trump -tariffit voivat nopeasti vähentää Pohjois -Amerikan autotuotantoa

    ThomasBy ThomasMarch 4, 2025No Comments3 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Nissan Auto -kokoonpanolaitos avattiin vuonna 1983, mikä merkitsi ensimmäistä suurta autoteollisuutta Tennessee. Kasvilla on yli 7000 ihmisen tuottamia erilaisia ​​ajoneuvoja, mukaan lukien Leaf EV ja Rogue Crossover.

    Michael Wayland / CNBC

    DETROIT – Kolmasosa Pohjois -Amerikasta voi olla Pohjois -Amerikan ajoneuvojen tuotannossa, kun autovalmistajat yrittävät vähentää kustannusten nousua ja ostajat kieltäytyvät ostamasta uusia autoja ja kuorma -autoja presidentti Donald Trumpin 25 prosentin tariffille Meksikossa ja Kanadassa.

    Kuuluisan tiedon ja ennusteyrityksen S&P: n ennustetutkimuksen uuden analyysin mukaan kadonnut tuotanto vastaa noin 20 000 yksikköä päivässä.

    Virasto totesi, että jos Trumpin tiistaina asettamat tariffit eivät muutu tai nosta, tuotannon vaikutus ja lomautusmahdollisuus kasvaa edelleen.

    “Meillä on jossain määrin uusi aamunkoitto.

    “Luulen, että jotkut kasvit putoavat. Näemme joitain kasveja rakentavan hitaasti”, Brynley sanoi. “Se ei välttämättä ole johdonmukaista.” [automakers]. Mitä he tarvitsevat ja kuinka paljon he tarvitsevat. “

    S&P Global Mobility raportoi, että keskimäärin Pohjois -Amerikan automakerilla on keskimäärin 63 900 kevyitä henkilöautoja päivässä. Suurin osa heistä on koottu Yhdysvalloissa, jota seuraa 27% Meksikossa ja 8% Kanadassa.

    Yhdysvaltain presidentti Donald Trump allekirjoitti toimeksiannon Washingtonissa, D.C., 25. helmikuuta 2025 Valkoisen talon soikea toimistossa. Trump kehotti kauppaosastoa tutkimaan kuparin tuonnin mahdollisia tariffeja.

    Alex Huang |

    Vaikuttavan tuotannon vaihtelee autonvalmistajan, ajoneuvojen ja tehtaan sijainnin mukaan. Tämä voi tarkoittaa, että kasvi on täysin tyhjäkäynnillä tai että se tuottaa ajoneuvoja, jotka luottavat vähemmän osiin, jotka voivat kulkea rajojen yli useita kertoja.

    Autovarastot laskivat enemmän kuin laajemmat markkinat tariffien takia.

    Tariffit ovat veroja Yhdysvaltoihin saapuvista tuonti- tai ulkomaisista tavaroista. Yritykset, jotka tuovat tavaroita maksatukiffit, ja jotkut asiantuntijat ovat huolissaan siitä, että nämä yritykset siirtävät kaikki lisämaksut vain kuluttajille – lisäämällä ajoneuvon kustannuksia ja vähentävät kysyntää mahdollisesti.

    Useat autovalmistajat kieltäytyivät tällä viikolla kommentoimasta suoraan 25%: n tariffia, luottaen aiempiin kommentteihin tai kauppayhdistyksiin puhuakseen heidän puolestaan.

    Edustaa Yhdysvaltain autoteollisuuden politiikkaneuvosto Fordin sähkömoottori,,,,,, Yleiset moottorit ja Tähti – Kaikki nämä tariffit vaikuttavat vakavasti- ajoneuvoihin ja osiin, joiden uskotaan noudattavan Yhdysvaltojen ja Mekso-Kanadan tai USMCA: n tiukkoja kotimaisia ​​ja alueellisia sisältövaatimuksia, on vapautettu tariffeista.

    “Yhdysvaltain autovalmistajamme sijoittavat miljardeja näiden vaatimusten täyttämiseksi, ja niitä ei pitäisi soveltaa tariffeja.

    KarttakuvakeKarttakuvake

    Piilota sisältö

    General Motors-, Ford- ja Strattis -varastot

    Nissan -moottori “Tämän asteikon jatkuvilla tariffeilla on kielteinen vaikutus autovalmistajiin, ja arvioimme, kuinka toimia vastaavasti. Toivomme silti, että molemmat osapuolet voivat päästä sopimukseen tuottavalla polulla”, hän sanoi maanantaina myöhään.

    Useat autoteollisuuden johtajat ja Wall Street -analyytikot kuvailivat tariffeja lisäävän ei -toivottua kaaosta autoteollisuuteen.

    “Presidentti Trump puhui paljon autoteollisuuden vahvistamisesta, tuottaen lisää tuotantoa ja innovaatioita Yhdysvalloissa, ja jos hänen hallintonsa voi saavuttaa sen, se olisi yksi ikonimmista saavutuksista,” Fordin toimitusjohtaja Jim Farley sanoi Wolf Research Investors -konferenssissa viime kuussa. “

    Tariffien kannattajat uskovat, että ne ovat tapa auttaa rakentamaan kauppaeroja maan kanssa, samalla kun se mahdollisesti neuvottelee USMCA: n vipuvaikutuksen, jonka Trump alun perin toimi presidenttinä ensimmäisen toimikautensa aikana.

    Autonvalmistajilla on suhteellisen hyvät taloudelliset vaikutukset tariffeihin, joita he odottavat aiheuttavan, mutta GM: n toimitusjohtaja Mary Barra sanoi viime kuussa, että autovalmistajat uskovat voivansa lieventää lyhytaikaisen vaikutuksen lisäkustannuksia käyttämättä varoja. “

    Tällaisten tariffien kokonaisvaikutusta on vaikea laskea Pohjois -Amerikan autotuotantoon. Osat voivat ylittää eri maiden rajojen välillä eri muodoissa ennen niiden asentamista ajoneuvoihin.

    S&P Global Mobility -raportissa todetaan, että kun ajoneuvo on revitty muttereiksi ja pultteiksi, ajoneuvossa on keskimäärin 20 000 osaa. Osat voivat tulla välillä 50–120 maata

    Esimerkiksi tekniikan vertailuarvojen ja konsultointiyrityksen CARESOFT: n mukaan Ford F-150 on erityisesti koottu Yhdysvalloissa, mutta sillä on noin 2700 suurta laskutettavissa olevaa osaa, jotka eivät sisällä monia pieniä kappaleita.

    Michiganin Livonian mukaan nämä osat ovat peräisin 24 eri maasta.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleKomission mukaan terästeollisuuden toimintasuunnitelma, joka kohtaa Yhdysvaltain tariffiseinä
    Next Article Ilmailuala vaatii lennonparannuksia, enemmän vuokrausta
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta

    October 16, 2025

    Teslan kysyntä on keskipisteessä, kun Trump johtaa GM: tä, Fordin poistumaan sähköajoneuvoista

    October 15, 2025

    Waymo aikoo käynnistää ensimmäisen eurooppalaisen robotaxis -markkinat Lontoossa

    October 15, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta

    NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta

    Biometrinen käsittely lentoasemilla on suositeltava huolenaiheista huolimatta

    Mahdollisuus AI-korjaukseen on melko suuri

    Trending Posts
    Recent
    • Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta
    • NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta
    • Biometrinen käsittely lentoasemilla on suositeltava huolenaiheista huolimatta
    • Mahdollisuus AI-korjaukseen on melko suuri
    • Nestlen 3Q-tulot; ilmoittaa 16 000 työpaikan irtisanomisesta

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.