Close Menu
    What's Hot

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Toimitusvakuutuskulut Hyppää Lähi -idässä
    Yleisiä uutisia

    Toimitusvakuutuskulut Hyppää Lähi -idässä

    ThomasBy ThomasJune 19, 2025No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Suuri kaupallinen alus kelluu Bushehrin rannikolla, Iranissa, 15. tammikuuta 2025. Bushehr on Iranin ensimmäinen ydinsatama.

    Amir | AFP | Getty -kuvat

    Israelin ja Iranin kärjistyvä konflikti on lisännyt merkittävästi Punaisen meren ja Persianlahden läpi purjehtivien alusten vakuutuskustannuksia.

    Merivakuuttajat veloittavat nyt 0,2% matkojen aluksen arvosta Persianlahteen mukaan maailman suurimman vakuutusvälittäjän Marsh McLennanin tietojen mukaan 0,125% ennen Israelin yllätyshyökkäystä Iraniin viime viikolla.

    Marsh totesi myös myös Punaisen meren sodan riskivakuutuskorkojen nousua, vaikka Israelin satamiin liittyvä kansi on yli kolminkertaistunut 0,7 prosenttiin.

    Ajanjaksot ovat voimassa, että useimmista johtajista on leikattu 24 tuntiin, Marsh sanoi, että 48 tuntia aiemmin.

    Sekamiikkajen arviointivakuutuskustannusten uudelleenarviointi heijastaa Lähi -idän heikentyvää turvallisuusympäristöä, kun Israel ja Iran vaihtavat raikkaan ilman hyökkäyksiä viime päivinä.

    Kahden vallan välinen konflikti on räjäyttänyt huolenaiheet laajemmasta konfliktista, ja monet seuranneet tiiviisti Yhdysvaltojen puuttumisen mahdollisuuksia.

    “Koska tilanne on tällä hetkellä alueella, riskejä on edelleen asetettu, jotta rahti voi kulkea näiden alueiden läpi”, Marcus Baker, Marsin globaali päällikkö, lasti ja logistiikka Marshissa, kertoi CNBC: lle sähköpostitse.

    Jotkut laivanvarustajat ovat äskettäin päättäneet välttää Hormuzin strategisesti tärkeän salmen vahvistaen teollisuuden tunteen levottomuudesta konfliktin keskellä.

    Bimcon turvallisuusjohtaja Jakob Larsen, joka edustaa globaaleja laivanvarustajia, kertoi aiemmin tällä viikolla, että lisääntyvä konflikti aiheutti huolenaiheita laivanvarustajayhteisössä ja kehotti “vaatimatonta pudotusta” alueen läpi purjehtivien alusten lukumäärään.

    Iranin ja Omanin välillä sijaitseva Hormuzin salmi on kapea vesiväylä, joka yhdistää Persianlahden Arabianmereen. Se tunnustetaan yhdeksi maailman tärkeimmistä öljy -kuristinpisteistä.

    Öljyn kyvyttömyys kulkea Hormuzin salmen läpi, jopa väliaikaisesti, voi räjäyttää globaalit energian hinnat, nostaa toimituskustannuksia ja luoda merkittäviä tarjontaviiveitä.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleSveitsi kulkee nollakorkojen aikakaudella
    Next Article Torjunta -aineet: Glyfosaatin pilaama elämä
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    July 21, 2025

    Pankkikellot ja tariffit odottavat peliä

    July 20, 2025

    Trump ajaa 15-20%: n tariffit Euroopan unionissa: FT

    July 19, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita

    Trending Posts
    Recent
    • Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa
    • Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin
    • Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree
    • Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita
    • Pankkikellot ja tariffit odottavat peliä

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.