Close Menu
    What's Hot

    Ison-Britannian BKT elokuussa 2025

    Tekoälyn megaprojektit herättävät hälytystä joillakin Euroopan kuivimmilla alueilla

    Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Spirit Airlinesin toimitusjohtaja sanoo, että kuljetusyhtiö voi ottaa vastaan ​​uuden lounaisen
    Matkustaa

    Spirit Airlinesin toimitusjohtaja sanoo, että kuljetusyhtiö voi ottaa vastaan ​​uuden lounaisen

    ThomasBy ThomasMarch 13, 2025No Comments3 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Spirit Airlines on konkurssissa, ja se on saavuttanut tavoitteensa ensimmäisellä vuosineljänneksellä muutaman vuoden kuluttua. Toimitusjohtaja Ted Christie sanoo, että kuljetusyhtiö on kevyempi ja valmis ottamaan kilpailijoita, mukaan lukien kilpailija Southwest Airlines.

    Aiemmin tällä viikolla Southwest järkytti asiakkaita ilmoittamalla, että se alkaa veloittaa tarkistettuja laukkuja ensimmäistä kertaa puolen vuosisadan lentämisessä, mikä on valtava strategialiike Yhdysvaltain suurimmalle kotimaiselle operaattorille. (Lounais -uusien laukkujen sääntöjä on joitain poikkeuksia, jotka tulevat voimaan toukokuun lopulla.)

    “Mielestäni se tulee olemaan tuskallinen vähän, kun he löytävät jalkansa, ja aiomme hyödyntää sitä”, Spirit’s Christie sanoi torstaina pidetyssä haastattelussa.

    Southwest oli ollut standout Yhdysvalloissa tarjoamalla kaikille asiakkaille kaksi ilmaista tarkistettua laukkua, perk, joka on kärsinyt taantumista, polttoaineiden hintojen piikkiä ja muita kriisejä, kun taas useimmat kilpailijat ottivat käyttöön laukkumaksut ja nostivat ne muutaman vuoden välein.

    Spirit Airlines puolestaan ​​teki Yhdysvalloissa yleisen la carte -hinnoittelun, jossa oli palkkiot istuintehtävistä, tarkistetuista laukkuista ja muista lisäosista. Se on strategia, jonka suurin osa suurimmista lentoyhtiöistä, paitsi Lounais, ovat kopioineet muodossa tai toisessa.

    Kun Southwest alkaa veloittaa laukkuja ja esittelee ensimmäisen perustalousluokan, joka ei sisällä istuimen tehtävää tai salli ilmaisia ​​muutoksia, henki voi mahdollisesti voittaa asiakkaat, Christie sanoi.

    Southwest kertoi, että se pääsee eroon yhden luokan avoimesta istuinmallista viime vuonna.

    “Ainakin siellä oli yleisö ihmisiä, jotka valitsivat tarkoituksella ja lentävät Lounais -alueelle, koska he kokivat, että se oli helppoa. He tiesivät saavansa kaksi laukkua”, Christie sanoi. “Nyt kun näin ei enää ole, on helppo sanoa, että he aikovat laajentaa aukkoaan ja he aikovat nyt katsoa ympärilleen.”

    Henki on paljon pienempi kuin lounais ja jopa pienempi kuin viime vuonna, mutta se kilpailee lentoyhtiön kanssa kaupungeissa, kuten Kansas City, Missouri; Nashville, Columbus, Ohio; ja Milwaukee. Jos asiakkaat katsovat matkasivustoille, kuten Expediamissä Southwest on uusi tulokas, Spiritin liput voivat olla halvempia ja näyttää suuremmilta tuloksissa, Christie sanoi.

    Muut lentoyhtiön johtajat ovat myös sanoneet, että he odottavat voittavansa joitain lounaisasiakkaita.

    Delta Air Linesin presidentti Glen Hauenstein kertoi tiistaina JPMorgan-teollisuuskonferenssissa, että on kuluttajia, jotka valitsevat lounaaseen sen vapaa-pussin perusteella “ja nyt nämä asiakkaat ovat tarttuvia.”

    Spirit puolestaan ​​on äskettäin tarjonnut lisää lippupaketteja, jotka sisältävät esimerkiksi istuimen tehtävät ja matkatavarat.

    Operaattori on nyt keskittynyt kannattavuuteen palauttamiseen. Sen nettotappio oli yli 1,2 miljardia dollaria viime vuonna, yli kaksinkertainen tappiostaan ​​vuonna 2023, koska se kamppaili maadoitettujen suihkukoneiden kanssa Pratt & Whitney -moottorin muistamisen vuoksi, korkeammat kustannukset, enemmän kotimaan kilpailua ja epäonnistunutta hankintaa. JetBlue Airways.

    Spirit on hylännyt budjettikuljettajan useita viimeaikaisia ​​sulautumisyrityksiä Frontier Airlines. Christie sanoi torstaina, että mikään ei ole “pöydältä” ja että viidenneksi suurin lentoyhtiö on halpa kantoaalto Yhdysvalloissa, mutta lentoyhtiö keskittyy vakauttamaan itsensä konkurssin jälkeen.

    Marraskuussa alkaneen rakenneuudistusprosessin kautta Spirit sanoi, että se vähensi velkaa noin 795 miljoonalla dollarilla. Kauppa muutti velan pääoman suurille velkojille. Kuljettaja sai myös 350 miljoonan dollarin oman pääoman infuusion.

    Spirit aikoo luottaa osakkeisiinsa pörssissä, mutta ei ole vielä asettanut päivämäärää.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleEU: n komissio Pitch Defense Omnibus -paketti kesäkuussa 2025
    Next Article Miksi tämän viikon positiiviset inflaatioraportit eivät näytä yhtä hyvältä Fedille
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia

    October 16, 2025

    United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos

    October 15, 2025

    Boeing radalla useimpien lentokonetoimitusten aikana vuodessa vuodesta 2018

    October 14, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Ison-Britannian BKT elokuussa 2025

    Tekoälyn megaprojektit herättävät hälytystä joillakin Euroopan kuivimmilla alueilla

    Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia

    Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita

    Trending Posts
    Recent
    • Ison-Britannian BKT elokuussa 2025
    • Tekoälyn megaprojektit herättävät hälytystä joillakin Euroopan kuivimmilla alueilla
    • Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia
    • Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita
    • United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.