Singapore Grand Prix on 62 000 dollarin hotellipaketit kilpailupaketeihin, joissa on kuuden numeron hintalappuja, ja se on tuulenpääsy yrityksille lähellä Marina Bayn rataa.
Mutta rahat eivät oleskele Singaporessa. Tiedot osoittavat, että matkustajat viettävät myös Aasian yli ennen kolmen päivän Formula 1 -kilpailua, joka alkaa perjantaina.
Markkinointiympäristön analysoidut lentovaraukset SOJERN osoittavat, että keskuudessa, joilla on retkiä, neljäsosa amerikkalaisista ja kanadalaisista lisää matkoja Japaniin, 18% eurooppalaisista vierailee myös Thaimaassa ja lähes kolmasosa australialaisista takertuu Indonesian matkoihin, ylivoimaisesti Balille.
Muut matkustajat yhdistävät tämän vuoden tapahtuman Singaporessa sivuretkien kanssa Kiinaan, Etelä -Koreaan, Intiaan, Malediiveille ja Fidžille, Sojern sanoi.
Samer Elhajjar, a Singaporen kansallisen yliopiston vanhempi luennoitsija kertoi, että muiden maiden matkaverkkosivustot niputtavat matkoja Singaporen yökilpailuun pysäkillä Kaakkois -Aasian suosituissa saaren kohteissa.
“Vierailijat tulevat Singaporeen, nauttivat F1: stä ja sitten he muuttavat Balille kaksi tai kolme päivää”, hän sanoi. “Se on todella hämmästyttävää alueen taloudelle.”
CNBC Travel löysi matkapaketit 2025 Singaporen Grand Prix -sovellukseen yhdistettynä matkoihin Langkawiin ja Borneoon Malesiassa, ja risteily, joka yhdistää kilpailun pysäkillä Japanissa, Hongkongissa ja Vietnamissa.
PitStop, ei täysi pysähdys
Sojernin tiedot kompensoivat toukokuussa julkaistun viisumikertomuksen, joka osoitti, että muut Formula 1 -kilpailut Aasian ja Tyynenmeren alueella tuottivat matkailutuloja myös isäntäkaupunkien ulkopuolella.
Visa -tietojen jälkeen noin 25% ulkomaalaisista, jotka osallistuivat vuoden 2025 Australian Grand Prix -tapahtumaan, pysyi Melbournen lähiöiden ympärillä, kun taas 10% pysyi kaupungissa, viisumin tietojen mukaan. Jotkut uskalsivat Yarran laakson viinialueelle ja 5% matkusti Sydneyyn, noin 500 mailin päässä.
Raportin mukaan huhtikuun Japanin Grand Prix -tapahtumassa Suzukassa kansainväliset osallistujat uskalsivat vielä kauempana. Tiedot osoittivat, että noin 10% meni Osakalle, vielä 5% Kiotoon; Kilpailun jälkeen suosituin kohde oli kuitenkin Okinawa (20%), yli 700 mailin päässä piiristä.
Vaihdevaihteet
Kolmen päivän Singaporen Grand Prix -yrityksestä on kehittynyt monille viikon mittainen tapahtuma, joka on piirtänyt maailmanlaajuisia johtajia ja liikematkailijoita kilpailun ympärille suunnitelluille kauppafoorumeille, kuten Crypto Conference Token2049 ja Milken Institute Asia Summit.
Sojernin tietojen mukaan Pohjois -Amerikan ja Euroopan matkustajat muodostavat yhdessä noin neljänneksen saapumista ennen tämän vuoden kilpailua Singaporessa, ja he yleensä saapuvat aikaisemmin ja pysyvät pidempään kuin Aasiasta tulevat, Sojernin tietojen mukaan.
Australialaisilla on edelleen suurin osa saapuvista lentovarauksista; Se osoitti kuitenkin Etelä -Korean ja Kiinan saapumisia tänä vuonna ja murtautuen viiden parhaan joukkoon ylittäen Yhdistyneen kuningaskunnan.
Vuoden 2025 kilpailu houkuttelee myös enemmän perheitä, mikä on 6,6% enemmän kuin viime vuonna, kun taas yksin matkustajat laskivat 8%, mikä osoittaa kilpailuun osallistuvien vapaa -ajan matkustajien nousun.
“Tämä tarkoittaa, että oleskelu jatketaan”, sanoi Singaporen kansallinen yliopisto Elhajjar. “Se on hienoa Singaporen taloudelle … [and] alueen talous. “
Hiltonin julkaistussa erillisessä tutkimuksessa todettiin, että noin 40% Aasian ja Tyynenmeren alueen matkustajista on varata kansainvälinen matka osallistuakseen urheilu- tai musiikkitapahtumaan, jota johtaa 59% Kiinan vastaajista ja 57% Intiassa.
“Tulokset vahvistavat laajempaa kuluttajavaihtoa, kun asiakkaat priorisoivat yhä enemmän fyysisten tavaroiden kokemusten menoja”, sanoi Ben George, vanhempi varapuheenjohtaja ja kaupallinen johtaja Aasia Tyynenmeren alue.
Kysely, joka kysyttiin 5000 vastaajaa Kiinasta, Intiasta, Japanista, Australiasta ja Singaporesta, paljasti myös, että matkustajat käyttävät enemmän rahaa ja uskollisuuspisteitä kokemuksiin näissä tapahtumissa, kuten tapaamisissa ja nimellisissä kuljettajien ja kulissien takana olevien retkien kanssa, hän sanoi.
George sanoi, että Hiltonin jäsenet käyttivät yli 9 miljoonaa kanta -asiakaspistettä kuuteen Singaporen Grand Prix -kokemuspakettiin tänä vuonna, mikä oli “23%: n kasvu viime vuoteen – tämän kilpailun tähän mennessä korkein kokonaismäärä”.