Close Menu
    What's Hot

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Sijoittajien tulisi tietää viisi automaattista tietoa ylin pankkianalyytikoilta
    Autos

    Sijoittajien tulisi tietää viisi automaattista tietoa ylin pankkianalyytikoilta

    ThomasBy ThomasJune 5, 2025No Comments4 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Ford Kentucky Truck Factory -työntekijä 30. huhtikuuta 2025.

    Michael Wayland | CNBC

    DETROIT – Autoteollisuus kärsii ennennäkemättömästä häiriöistä ja epävarmuudesta säädöksissä, sähköajoneuvoissa, ohjelmistoinnovaatioissa ja kilpailussa Kiinassa.

    Tämä häiriö on ollut valmistuksessa vuosia, mutta aikaisemmin esiintyy monia ongelmia kuin myöhemmin, mikä aiheuttaa sekaannusta autovalmistajien ja heidän uusien autojensa keskuudessa.

    “Ennennäkemätön EV-pääte on aiheuttanut vahinkoa tuotesuunnitelmille”, Yhdysvaltain arvopaperianalyytikko John Murphy sanoi yhtiön vuotuisessa autosotaraportissa. “Seuraavat neljä vuotta ovat kaikkien aikojen epävarma ja turbulentti aika.”

    Omistettu ”Auto War” -raportti ennustaa tulevia tuotteita ja suunnitelmia seuraavien vuosien ajan. Raportin väite on, että korvausprosentti (tai ajoneuvojen prosenttiosuus, jonka odotetaan korvaavan uusilla malleilla), ajaa ikää näyttelytilan aikakaudella, joka ohjaa markkinaosuutta, mikä johtaa voittoja ja osakekursseja.

    Autovalmistajat ovat 16% alan keskimääräisen korvausprosentin yläpuolella seuraavan neljän vuoden aikana Tesla (22,4%), Honda -moottori (16,9%), Hyundai/May (16,5%) ja Fordin sähkömoottori (16,1%), autosodan mukaan. Analyysin alaosassa on Nissan -moottori (12,3%), Toyota Motors (13,7%) ja perinteiset eurooppalaiset autovalmistajat (15,2%). Yleiset moottorit 15,7%, kun Tähti 15,4%.

    KarttakuvakeKarttakuvake

    Piilota sisältö

    Autovarasto

    Korvausasteiden lisäksi Murphy teki keskiviikkona joitain ennusteita autoteollisuudesta. Tässä on viiden sijoittajan pitäisi tietää:

    Kirjoita EV muistiin

    Murphy odottaa, että viime vuonna ilmoitetut noin 1,9 miljardin dollarin palkkiot ja vedot ovat ensimmäinen monista tällaisista automaattien menetyksistä sähköajoneuvojen suhteen suunnitellun kokonaan sähköisen kolmen rivin maastoauton lopettamisen vuoksi.

    “On tehtävä monia kovia päätöksiä”, hän sanoi Automotive News Association -tapahtumassa Detroitin lähiöissä. ”Perustettu [‘Car Wars’] Tutkimus, luulen, että näemme miljardeja dollareita kirjoittavan, hukkuvan otsikoita seuraavien vuosien aikana. “

    Autonvalmistajat ovat innokkaita käyttämään miljardeja dollareita sähköajoneuvoihin viime vuosina siinä toivossa, että odotetut markkinat eivät kasva odotetusti.

    Katso CNBC: n koko haastattelu BofA: n vanhempien autoanalyytikkojen John Murphyn kanssa

    Palata ytimeen

    EV: n epävarmuuden tapauksessa monet autovalmistajat ovat hukanneet ”asiakasvalinnan”, mikä tarkoittaa huomattavia investointeja muihin tekniikoihin, kuten hybridi- ja plug-in-hybridi-ajoneuvoihin sekä perinteisiin ajoneuvoihin (ICS), joissa on polttomoottoreita (ICE).

    Tämän epävakauden ja epävarmuuden vuoksi Murphy sanoi, että autovalmistajien on kallistettava voimakkaasti ydintuotteita, mukaan lukien polttomoottorit, pääoman tuottamiseksi.

    “Todellakin, määrittelemättöminä aikoina kaikki nojautuvat ytimeen seuraavien neljän vuoden aikana”, Murphy totesi, että käteisvaro on erittäin tärkeä autovalmistajille tulevina vuosina.

    Tämän vuoden “autosota” -sijoittajien huomauttama otsikko korostaa muutosta: “Jääkauden jääkauden jäädyttäminen”.

    Kiinan teollisuus romahtaa

    Teollisuuden epävarmuus ei ole ainutlaatuinen Kiinan autoteollisuudelle, Yhdysvaltojen suurimmalle automarkkinoille, ja se on hintojen sodan ja pysähtyneiden myynnin tilassa.

    “Se, mitä näet Kiinassa, on hiukan häiritsevää riittämättömän kysynnän vuoksi; alhaisemmat hinnat ja vienti nousevat paljon, etenkin viimeisen neljän tai viiden vuoden aikana. Viime vuonna se oli tosiasiassa 7 miljoonan yksikön netto neutraali.”

    Yläpankkianalyytikot kuvailivat sitä, kun Kiinan markkinat alkoivat “räjähtää” hintasodan vuoksi, jonka odotetaan johtavan satojen kiinalaisten autobrändien laajamittaiseen yhdistämiseen.

    Kiinassa autojen vähittäishinnat ovat laskeneet noin 19% kahden viime vuoden aikana 165 000 RMB: lle (22 900 dollaria), sanotaan tällä viikolla antaman raportin mukaan.

    Hinnoittelupaine on nyt osa BYD: HSBC: tä

    Raportissa todettiin, että kahden viime vuoden aikana hybridi- tai etäisyyslaajennusajoneuvojen hintaa on alennettu 27 prosentilla, kun taas vain akkujen hinnat ovat vähentyneet 21 prosentilla. Se totesi, että perinteiset polttoainekäyttöiset autot hidastuivat 18%.

    Vaikka Yhdysvaltoihin viedään vähän vientiä, Murphy sanoi, että kiinalaisten tuotemerkkien odotetaan lopulta kilpailevan markkinoilla. Hän varoitti kuitenkin, että on parasta välttää tällaisia ​​ongelmia kotona lähitulevaisuudessa.

    “En ole vain teknisestä tai geopoliittisesta näkökulmasta, haluat todella päästä eroon Yhdysvalloista Kiinasta. Voi vain olla, että haluat suojella paljon ylijäämiä Yhdysvaltain markkinoilla, kunnes se toimii itse ja olemme tehneet massiivisen konsolidoinnin Kiinan markkinoilla.”

    Tuotteen siirto

    Autosota ennustaa, että uudet ajoneuvojen esittelyt muuttuvat autovalmistajien keskittyessä tuotelomakeissa ja hitaasti vaihtamisaste lyhyellä aikavälillä.

    Pääosastojen tärkein muutos (maastoautojen ja autojen ominaisuuksien yhdistelmä) viime vuosikymmeninä on, että niiden suosio on lisääntynyt huomattavasti.

    Keskiviikkona 16. huhtikuuta 2025, lähellä asiakasta lähellä Ford -vasikan nouto -kuorma -autoa Ford -jälleenmyyjällä Richmondissa, Kaliforniassa, Yhdysvalloissa.

    David Paul Morris | Bloomberg | Getty -kuvat

    Bofa ilmoitti “ylivoiman valmistumisesta” rajojen yli. Murphy kertoi ensimmäistä kertaa lähes 20 vuoden aikana, että rajat ylittävä monen väheneminen on aliedustettuina verrattuna viimeisen 10-20 vuoden aikana tapahtuviin laukaisutuloihin.

    “Tänä vuonna hullua on, että odotamme 159 mallia käynnistyvän seuraavan neljän vuoden aikana. Viime vuonna yli 200; perinteisesti yli 200”, Murphy sanoi. “Emme ole koskaan nähneet tätä muutosta aikaisemmin.”

    Osa vuorosta johtuu siitä, että Detroitin autovalmistajat, tällaisten ajoneuvojen johtavat tuottajat, ovat sitoutuneet päivittämään tai uudelleensuunnittelemaan korkean marginaalin täysikokoisia noutokuorma-autoja.

    Raportissa todettiin, että japanilaiset autovalmistajat ovat myös epätavallisen vaihteleva tuoterytmi, joka keskittyy autoihin.

    Auton kasvuvyöhyke?

    Sijoittajat ovat suhtautuneet skeptisesti monien autokantojen suhteen viime vuosina, koska odotettu kasvuala on horjunut.

    Mutta Murphy uskoo, että autovalmistajilla ja heidän vähittäiskauppiaillaan on edelleen merkittävä potentiaali ohjelmistoissa – toistaiseksi yrityksen painopistealueella ei ole ollut alkuperäistä odotettua kasvua.

    “Lyhyellä aikavälillä tämä hyödyntää yhteyksiä, ja tiedämme olevan arvoketjun erittäin kannattava osa”, Murphy sanoi. “Ne suljetaan, koska kuluttajiin ja jälleenmyyjäryhmään ei ole suunniteltava huomioitava huomion puuttuminen tietyssä määrin, luovat todellisen, todellisen mahdollisuuden.”

    Murphy kertoi, että jälleenmyyjän jälkimarkkina ja kauppa, mukaan lukien myynti ja palvelut, edustavat 2,4 biljoonaa dollaria tuloja. Jälleenmyyjien vangitsemasta 1,2 biljoonasta dollarista he tuottivat noin 53 miljardia dollaria voittoja. Hän uskoo, että paeta -autovalmistajissa on vielä 1,2 biljoonaa dollaria, jonka kannattavuus voidaan saada ajoneuvoyhteydellä.

    “Se on ratkaisevan tärkeää”, Murphy kertoi asiakkaiden saamisesta jälleenmyyjään kuin epätyydyttävään korjaamoon.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleEurovision kohtaa EU: n lainsäätäjien painostuksen “takila” televisioon
    Next Article Perjantain työraportti todennäköisesti osoittaa, että työllisyys jäähdytettiin toukokuussa. Mitä voi odottaa
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    July 21, 2025

    Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita

    July 21, 2025

    Elon Musk

    July 18, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita

    Trending Posts
    Recent
    • Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa
    • Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin
    • Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree
    • Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita
    • Pankkikellot ja tariffit odottavat peliä

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.