
Kuninkaallinen Karibia nosti tiistaina koko vuoden opastuksensa vahvojen risteilyvarausten takana.
Yhtiö odottaa nyt 2025: n tuloksen olevan 15,41–15,55 dollaria osaketta kohti oikaistuna, aikaisemman osakekohtaisen tuloksen perusteella 14,55 dollaria 15,55 dollariin.
Toimitusjohtaja Jason Liberty totesi matkustajan mielestäeRenssit kehittyvät, sanoen, että ihmiset valitsevat useammin ja valitsevat kokemuslähtöisen matkan. Royal Caribbean kertoi, että 75% kuluttajista ilmoitti aikovansa käyttää saman määrän tai enemmän vapaa -ajan matkustamiseen seuraavan 12 kuukauden aikana.
“Kokemuksemme on suunniteltu vastaamaan näihin kehittyviin odotuksiin”, Liberty sanoi.
Royal Caribbean ilmoitti varausten kasvun toisella vuosineljänneksellä aikaisemmasta ajanjaksosta, etenkin matkustajista, jotka varautuivat lähemmäksi lähtöpäiväänsä. Se on suuntausvapaus, joka johtuu kasvavalle nuorempien risteilijöiden lukumäärällä, ja vuosituhansia tai nuorempia sukupolvia on nyt noin puolet kaikista vieraista. Ja he ovat valmiita maksamaan palkkion, Liberty lisäsi.
“Viikkojen aikana purjehtimaan, harvat hyttit, jotka olisimme jättäneet jokaiselle matkalle, ihmiset eivät vain yrittäneet saada näitä hyttejä, vaan he olivat valmiita maksamaan huomattavasti enemmän rahaa varmistaakseen, että he saavat etsimänsä lomakokemuksen”, Liberty sanoi haastattelussa.
Yhtiö ilmoitti toisen vuosineljänneksen oikaistujen osakekohtaisen tuloksen 4,38 dollaria 4,54 miljardia dollaria. Wall Streetin osakekohtainen tulos oli 4,09 dollaria ja liikevaihto 4,55 miljardia dollaria, LSEG: n laatimien arvioiden mukaan.
Risteilylinjan tulot nousivat 1,2 miljardiin dollariin eli 4,41 dollariin osakkeelta, kasvua 854 miljoonasta dollarista eli 3,11 dollaria osakkeelta, vuotta aiemmin.
Samaan aikaan risteilylinjan mukaan kapasiteetti nousi 5,8% verrattuna edelliseen vuoteen, ja 2,3 miljoonaa vierasta otti kuninkaallisen Karibian risteilyn toisen vuosineljänneksen aikana.
Silti kuninkaallisen Karibian osakkeet laskivat tiistaina 5%.
Yhtiö huomautti uusien alusten varauksista, jotka käynnistyivät tänä vuonna, Star of the Seas ja Celebrity Xcel, esiintyvät hyvin.
“Vahva kysyntä, jota näemme uusissa aluksissamme ja maalla sijaitsevilla kohteillamme, vahvistaa, että strategiamme toimii ja resonoi nykypäivän matkustajan kanssa”, Liberty sanoi.
– CNBC: n Krysta Escobar ja Dawn Giel osallistuivat tähän raporttiin.