Close Menu
    What's Hot

    S&P:n mukaan yritysten tariffikustannukset nousevat tänä vuonna 1,2 biljoonaan dollariin, ja kuluttajat ovat vastuussa

    Uber tarjoaa lisää keikkatöitä yhdysvaltalaisille kuljettajille, mukaan lukien tekoälytietojen merkitseminen

    Lentomatkailu voisi olla katalysaattori sulkemiseen, sanoo TD Cowenin Tom Fitzgerald.

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Porschen toimitusjohtaja sanoo,
    Yleisiä uutisia

    Porschen toimitusjohtaja sanoo,

    ThomasBy ThomasMarch 12, 2025No Comments3 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Ilmakuvassa Volkswagen -kokoonpanolaitos nähdään 19. huhtikuuta 2024 Chattanoogassa, Tennessee.

    Elijah Nouvelage | Getty Images News | Getty -kuvat

    PorscheKeskiviikkona toimitusjohtaja Oliver Blume kertoi, että yritys voi nojata sen yhteistyö Volkswagen – jolla on oma Yhdysvaltain valmistuspohja – koska se on valon Valkoisen talon asettamien potentiaalisten tariffien vuoksi.

    “Meillä on teollisuusyhteistyösopimus yhdessä Volkswagenin kanssa, ja lopulta työskentelemme niin lähellä toisiaan, joten tämän pitäisi olla rooli” tariffien vastaamisessa, Blume kertoi CNBC: n Annette Weisbachille.

    Yhdysvallat on Porschen tärkeimmät markkinat, mutta yrityksen kokoustoiminnan puute maassa ovat jättäneet sen mahdollisesti alttiiksi Yhdysvaltojen kauppasotalle Euroopan unionin kanssa. Porschen päälaitokset sijaitsevat Saksassa.

    Vaikka ne on lueteltu erikseen, 911-valmistaja on osa Volkswagen-ryhmää yhdessä tuotemerkkien kanssa, mukaan lukien Audi, Lamborghini, Bentley, Skoda, istuin ja Volkswagen. Blume on sekä Volkswagen -ryhmän että Porschen toimitusjohtaja.

    “Toivon, että Euroopan ja Yhdysvaltojen välillä on sopimus … luotan oikeudenmukaiseen ratkaisuun alueiden välillä”, Blume kertoi CNBC: lle.

    “Toisaalta investoimme voimakkaasti Yhdysvaltoihin kumppanuuksien, palveluiden, oman organisaation, jälleenmyyjäverkoston suhteen. Palvelemme monia, monia ihmisiä tämän lisäksi, kun olemme yhteydessä Volkswagen -ryhmään, Volkswagen -ryhmä sijoittaa yli 15 miljardia euroa Yhdysvalloissa” Hän jatkoi Conglomareen kokoontumiskokoonpanoon, Tennessee, ja investoi Conglomeolin -kokoelmaa.

    “Tämän pitäisi olla rooli, kun kyse on kohtuullisesta sopimuksesta”, hän lisäsi.

    Katso CNBC: n koko haastattelu Porsche -toimitusjohtajan Oliver Blume kanssa

    Tariffiruuhka

    Valkoisen talon viimeisimmän retoriikan, nostamista ja toimien seurannasta on tullut päivittäinen haaste autoteollisuuden ja sen ulkopuolella oleville yrityksille.

    Yhdysvaltain Pohjois-Amerikan naapureidensa odotetaan myös Volkswagenin olevan kovasti Meksikon kokouslaitosten kautta, vaikka se hyötyy tällä hetkellä Volkswagen-tuotemerkkien ajoneuvojensa viivästymisestä väliaikaisessa sopimuksessa. Tämä vapauttaa ajoneuvot Yhdysvaltain tariffeista niin kauan kuin vähintään 75% niiden osista on peräisin Pohjois -Amerikasta.

    Se, seuraatko Trumpia hänen uhansa viltti 25%: n tariffit EU: n tuonnissa, on vielä nähtävissä. Jännitteet kuitenkin Rapistettiin keskiviikkona, kun blokki ilmoitti tulevista tariffeista miljardeja dollareita arvosta Yhdysvaltain tavaroita vastauksena teräs- ja alumiinin tehtäviin.

    Autoteollisuus ryntäsi myös tiistaina Trumpin varoittamalla, että hän “lisää huomattavasti” tariffeja Kanadasta Yhdysvaltoihin tuleville autoille, ellei kansakunta pudota “räikeitä pitkiä aikoja”.

    Ontarion pääministeri Doug Ford puhuu kampanjapysäkissä Walker Constructionissa Niagara Fallsissa, Ontariossa, Kanadassa, 31. tammikuuta 2025.

    Ontarion Ford keskeyttää Yhdysvaltain sähköisen lisämaksun sen jälkeen, kun Lutnick suostuu käymään keskusteluissa

    Porsche ei liity Kiinaan “hinnoitteluhinta”

    Porsche ilmoitti keskiviikkona liikevoiton vuotuisen laskun 5,6 miljardiin euroon (6,1 miljardia dollaria) vuonna 2024, mikä oli edellisenä vuonna 7,28 miljardia euroa. Ryhmän myyntituotot laskivat 1% 40,1 miljardiin euroon.

    Yhtiö syytti kirjaa markkinatilannetta Kiinassa, toimitusketjujen häiriöitä ja viivästymistä sähkömoppilaisuuden maailmanlaajuisessa nousussa heikomman suorituskyvyn suhteen, koska se piti osinkoaan tasaisena.

    Se ilmoitti myös lisätyön leikkauksista, jotka vievät työvoiman vähentämisen lähes 4000: een, koska se näyttää vähentävän kustannuksia markkinoiden epävarmuuden keskellä.

    Blume kertoi CNBC: lle, että se oli “intensiivinen, haastava, mutta myös menestyvä” vuosi, ja sen myynnissä oli nousu ja odotettua hitaampi sähköinen liikkuvuus Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa pysyivät avainkysymyksissä.

    Keskustellessaan jälkimmäisestä suuntauksesta Blume sanoi, että Porsche jatkaa investointeja innovaatioihin, kun taas teollisuutta, yhteisöjä ja poliitikkoja kehotettiin tukemaan EV -siirtymistä kehittämällä latausinfrastruktuuria.

    Hän kertoi myös, että yrityksen strategia Kiinassa, Porschen toiseksi suurimmalla markkinoilla, oli priorisoida arvo määrien suhteen, esittelemällä ajoneuvojensa laadun ja keskittymään eroon sellaisilla alueilla, kuten autojen älykkyys.

    “Kiinassa olemme joutuneet kohtaamaan hinnoittelua, alennussotaa, emmekä ole liittyneet tähän”, hän sanoi.

    Kiinalaisten kilpailijoiden kilpailu, etenkin EV -markkinoilla BYD: n kaltaisista, esittelee haasteen autovalmistajille ympäri maailmaa.

    Uudet sähköautot, jotka ovat valmistaneet Porsche, Hongkongissa, Kiinassa.

    UCG | Universal Images -ryhmä | Getty -kuvat

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleCPI -inflaatioraportti helmikuu 2025:
    Next Article Mitkä Euroopan maan pienyritysten omistajat ovat vaikeimmin työskenteleviä?
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta

    October 16, 2025

    Mahdollisuus AI-korjaukseen on melko suuri

    October 16, 2025

    Nestlen 3Q-tulot; ilmoittaa 16 000 työpaikan irtisanomisesta

    October 16, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    S&P:n mukaan yritysten tariffikustannukset nousevat tänä vuonna 1,2 biljoonaan dollariin, ja kuluttajat ovat vastuussa

    Uber tarjoaa lisää keikkatöitä yhdysvaltalaisille kuljettajille, mukaan lukien tekoälytietojen merkitseminen

    Lentomatkailu voisi olla katalysaattori sulkemiseen, sanoo TD Cowenin Tom Fitzgerald.

    Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta

    Trending Posts
    Recent
    • S&P:n mukaan yritysten tariffikustannukset nousevat tänä vuonna 1,2 biljoonaan dollariin, ja kuluttajat ovat vastuussa
    • Uber tarjoaa lisää keikkatöitä yhdysvaltalaisille kuljettajille, mukaan lukien tekoälytietojen merkitseminen
    • Lentomatkailu voisi olla katalysaattori sulkemiseen, sanoo TD Cowenin Tom Fitzgerald.
    • Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta
    • NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.