Close Menu
    What's Hot

    Trumpin uusin Kiinan-kauppa tarjoaa oppituntia kuparimarkkinoille tekoälybuumin keskellä

    Sijoittaminen LVMH:hen, Burberryyn, Brunello Cucinelliin

    Benioff SF Force Review -johtaja Ron Conway eroaa Salesforce Foundationista

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Miksi Yhdysvaltain autonvalmistajat eivät voi tehdä halpoja autoja?
    Autos

    Miksi Yhdysvaltain autonvalmistajat eivät voi tehdä halpoja autoja?

    ThomasBy ThomasNovember 13, 2024No Comments1 Min Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Autot edustivat aikoinaan amerikkalaisen unelman – liikkuvuuden ja itsenäisyyden – pylväitä. Mutta niistä on tullut luksustuote, ja asiakkaat ja autokauppiaat ovat yhä turhautuneempia.

    Kelley Blue Bookin tietojen mukaan auton keskihinta Yhdysvalloissa on lähes 50 000 dollaria, mikä on lähes 30 % nousua viimeisen viiden vuoden aikana. Myös kuukausimaksut ovat lähellä kaikkien aikojen huippua. Edmonds sanoi, että ennätysmäärä autonomistajia on veden alla ja maksavat enemmän kuin heidän ajoneuvonsa ovat.

    Vuoden 2023 ennätyksellisistä voitoista huolimatta autonvalmistajilla on edelleen haasteita: tarve investoida miljardeja ohjelmistoihin ja sähköistykseen sekä globaali maisema, jossa kiinalaiset ja muut ulkomaiset autonvalmistajat voivat tuottaa ajoneuvoja halvemmalla.

    Tutkimusyhtiö AlixPartnersin mukaan joillakin kiinalaisilla sähköajoneuvoja ja ladattavia hybridejä valmistavilla startup-yrityksillä on jopa ilman valtion tukea 30 prosentin kustannusetu vakiintuneisiin maailmanlaajuisiin autonvalmistajiin verrattuna.

    Huolimatta Yhdysvaltojen nykyisistä 100-prosenttisista kiinalaisille autoille asetetuista tulleista ja presidentiksi valitun Donald Trumpin lupauksesta lisätä tulleja tulevaisuudessa, AlixPartnersin toimitusjohtaja Mark Wakefield sanoi, että autonvalmistajat eivät voi luottaa protektionismiin vähentääkseen kustannuksia.

    “Sinun on oltava valmis taistelemaan”, Wakefield sanoi. “Jos sanot, kuinka valmistaudun taistelemaan? No, katsotaan mitä nopeammin kasvavat kaverit tekevät.”

    Katso video saadaksesi lisätietoja.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleTanska laatii EU:n tekoälylain noudattamissuunnitelman Microsoftin tuella
    Next Article Blinken Brysselissä, kun Ukraina kohtaa epävarmuutta Trumpin paluusta
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Benioff SF Force Review -johtaja Ron Conway eroaa Salesforce Foundationista

    October 17, 2025

    Uber tarjoaa lisää keikkatöitä yhdysvaltalaisille kuljettajille, mukaan lukien tekoälytietojen merkitseminen

    October 16, 2025

    NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta

    October 16, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Trumpin uusin Kiinan-kauppa tarjoaa oppituntia kuparimarkkinoille tekoälybuumin keskellä

    Sijoittaminen LVMH:hen, Burberryyn, Brunello Cucinelliin

    Benioff SF Force Review -johtaja Ron Conway eroaa Salesforce Foundationista

    Yhdysvaltain budjettialijäämä pienempi vuonna 2025; tariffit, velkojen maksut sekä rekisterissä

    Trending Posts
    Recent
    • Trumpin uusin Kiinan-kauppa tarjoaa oppituntia kuparimarkkinoille tekoälybuumin keskellä
    • Sijoittaminen LVMH:hen, Burberryyn, Brunello Cucinelliin
    • Benioff SF Force Review -johtaja Ron Conway eroaa Salesforce Foundationista
    • Yhdysvaltain budjettialijäämä pienempi vuonna 2025; tariffit, velkojen maksut sekä rekisterissä
    • United Airlinesin toimitusjohtaja varoittaa pitkästä sulkemisesta

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.