Amerikkalaiset poimintaostot ovat joutuneet vaikeuksiin sopeutua uusiin päästövaatimuksiin ja uuteen sähköistymisaikaan.
Tähti – Tuotemerkkien, kuten Ram Trucks, Jeep ja Dodge, vanhemmat ovat olleet erityisen kovia.
Yhtiö poisti lyhyesti suositut bensiinin V-8-moottorit suurimmasta osastaan kokoonpanosta, mukaan lukien Dodge Challenger ja Charger sekä RAM 1500 puoli tonnin nouto. RAM -fanit vastustivat.
ponnistus Palautti tuotemerkin ja asensi äskettäin toimitusjohtaja Antonio Filosa Reruns -yhtiön veteraani Tim Kuniskis. Kuniskis valvoo myös kaikkia Pohjois -Amerikan tuotemerkkejä, mukaan lukien uudistetut sisäiset suorituskykykadut ja kilpa -tekniikka tai SRT.
Kuniskisin ensimmäinen askel on tuoda V-8 takaisin 1500-pikakuorma-autoon.
Ram-kuorma-autojen myynti on vähentynyt joka neljännes, kun yritys muutti moottorin kuusisylinteriseen myyntiin vuonna 1500.
Jeep- ja Ram -tuotemerkit ovat erityisen tärkeitä Stellantiselle. RBC Capital arvioi, että noin 50% autovalmistajien voitoista tulee molemmilta tuotemerkeiltä.
Kuniskis sanoi, että Hemi menettää vähintään 30 000 kuorma -autoa myynnissä vuosittain.
“Et halua menettää mitään näistä asiakkaista, koska kuorma -autotilassa on 75–80%”, hän sanoi.
Autonomistajia tutkivan yrityksen AutoPacificin presidentti ja pääanalyytikko Ed Kim kertoi käyttävänsä uutta hurrikaanimoottoria auton ajamiseen.
“Se on todella mukava moottori”, King sanoi. “Se on erittäin hienostunut. Se on erittäin sileä. Paperilla se on kaikin tavoin parempi – monin tavoin.”
Hän sanoi kuitenkin, että Hermi nauttii tietystä tuotemerkistä ja maineesta Ramin omistajien keskuudessa, jota hurrikaani ei voi korvata.
“Kaikki, vaikka et tiedä mitä Hami on, tiedät sanan.” “” Voi, siellä on hemi. “”
Kun euroamerikkalainen Fiat-Chrysler sulautui ranskalaisen ryhmän PSA: n kanssa vuonna 2019, se päätti “vihreää” tai käyttää pienempiä moottoreita ja sijoittaa sähköajoneuvoihin.
Jotkut näistä muutoksista vieraantuneet fanit.
“Väärät ihmiset yrittävät ohjata Yhdysvaltoja, amerikkalaisia harrastajia, suuntaan, jota he eivät halua mennä, eivätkä silti halua mennä”, Mike Gresham
“Amerikkalaiset, etenkin V-8-moottorit, etenkin Ram-kuorma-autojen suorituskyky”, King sanoi. “Erityisesti etenkin pidän todella ajatuksesta asettaa se iso asiakas sen suuren amerikkalaisen V-8: n konepellin alle.”
Kuniskis odottaa ennemmin tai myöhemmin noin 40% RAM -ostajista asettumaan Hemi -moottoriin.
Tämä on enemmän Ford-150 V-8 on noin 25%, mutta hieman alhaisempi kuin Yleiset moottorit -Kuniskis määrittelee tosiasian, että dieselin lisäksi GM tarjoaa vaihtoehdon kahdelle V-8 tai nelisylinteriselle moottorille.
Ford F-150 ostajat voivat vaihtaa V-8: n ilmaiseksi useimmissa kuorma-autoversioissa. RAM-ostajien on maksettava ylimääräinen 1200 dollaria, elleivät he saa huippuluokan rajoituksia tai pitkäaikaisia jalkojen koristeita.
Kuniskis sanoi, että hänen mielestään monet ihmiset valitsevat Hemi.
“Hemi ei oikeastaan ole vain V-8. Se on sinänsä tuotemerkki. Siitä on tullut asia”, hän sanoi.
Katso video saadaksesi lisätietoja.