Close Menu
    What's Hot

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Miksi on vielä vaikeampaa päästä lentokentän oleskelutiloihin nyt
    Matkustaa

    Miksi on vielä vaikeampaa päästä lentokentän oleskelutiloihin nyt

    ThomasBy ThomasJune 7, 2025No Comments3 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Bloomberg | Bloomberg | Getty -kuvat

    Lentokoneliput ovat halvempia, mutta perheesi tuominen lentokentän aulaan on kalliimpaa.

    Pääkaupunki on viimeisin yritys, joka rajoittaa Buoming Airport -tilojen pääsyä ylikuormituksen torjumiseksi.

    Alkaen 1. helmikuuta, Venture X- ja Venture X -käyttökorttien haltijat eivät enää pysty ottamaan vieraan automaattisesti oleskelutiloihin tai tuomaan valtuutettuja toisen kortin käyttäjää.

    Sen sijaan heidän on maksettava 125 dollaria vuodessa jokaisesta ylimääräisestä kortinhaltijasta, jotta he pitävät aulayhteyttään, 45 dollaria aikuisten vierasta kohti käyntiä kohti ja 25 dollaria per Vieras 17 tai nuorempi. 125 dollarin maksu sisältää myös toisen kortinhaltijan pääsyn prioriteettiharrastuslippujen verkkoon.

    “Kun lentokentän oleskelutilot kasvavat edelleen suosionsa koko alalla, olemme nähneet asiakkaidemme yhä enemmän odotusaikoja päästäkseen heihin”, Capital One sanoi lausunnossaan. “Meille on tärkeää, että ylläpidämme loistavaa lentokenttä-oleskelukokemusta Venture X- ja Venture X -yrityksemme asiakkaillemme jatkaen luokan parhaiden premium-matkakorttien toimittamista saavutettavissa olevaan hintaan.”

    Ensisijaisten kortinhaltijoiden on käytettävä vähintään 75 000 dollaria kalenterivuotta kohti saadakseen kaksi ilmaista ilmaista vierasta Capital One -tilaan ja yhdelle vieraana Capital One Landings -yritykselle, pienemmille oleskelutiloille, jotka on rakennettu matkustajille, joilla on taipumus viettää vähemmän aikaa lentokentällä, kuten lyhyisiin lentoihin suuntautuvat.

    Ilmaisten vieraiden 75 000 dollarin menovaatimus vastaa mitä American Express Kaksi vuotta sitten ilmoitettu, myös toimenpide minimoida tungosta ja pitää klubit yksinoikeudella.

    Lue lisää CNBC Airline News

    Luottokorttiyhtiöt ovat viime vuosina nousseet lentokentän aulaverkkoihinsa avaamalla uusia paikkoja kysynnän hoitamiseksi. Ja lentokentän lounge -pääsy on ollut keskeinen perk, joka on liitetty palkkiokortteihin, joihin yleensä tulee vuosimaksu.

    Vuonna 2021 käynnistetty Venture X -kortti on 395 dollaria vuodessa, vähemmän kuin 695 dollaria vuodessa American Express -maksut platinumikortista tai 550 dollaria JPMorgan Chase Maksut Chase Sapphire Reserve -yrityksestä, jotka molemmissa on lentokentän oleskelutilat.

    Lentokentän oleskelutilan nousu

    “Loungesin suhteen Capital One on haastajabrändi; he ovat alakoira”, sanoi ilmakehän tutkimusryhmän perustaja Henry Harteveldt.

    Capital One on oleskelutilat Denverin kansainvälisellä lentokentällä, Dallas-Fort Worthin kansainvälinen lentokenttä, Washington Dullesin kansainvälinen lentokenttä ja Harry Reidin kansainvälinen lentokenttä Las Vegasissa. Se aikoo avata yhden tänä vuonna New Yorkin John F. Kennedyn kansainvälisellä lentokentällä ja yhdellä sen laskuista LaGuardian lentokentällä.

    Mutta uudet rajoitukset osoittavat, että Capital One ei ole immuuni sen suosiolle, joka johtaa suuriin väkijoukkoihin.

    “Kuten Amex, kuten Chase, nämä oleskelutilat ovat tulleet oman menestyksensä uhreiksi”, Hartveldt sanoi. “Yksikään aula -operaattori ei halua heidän olevan yhtä ylitetty kuin lentokentän julkiset alueet.”

    Lentoyhtiöt ovat myös nostaneet hintoja päästäkseen lentokentän oleskelutiloihin ja rakentaneet suurempia tuloja tulon mukauttamiseksi.

    Delta -lentolinjatEsimerkiksi, on tehnyt laajoja muutoksia oleskelutilaan pääsykäytäntöihin, kuten päästä eroon rajoittamattomista vierailuista vuosittaisten korkkien hyväksi.

    Ja viime kesänä Delta paljasti ensimmäisen Delta One Loungen, joka on omistettu asiakkaille korkeimmassa matkustamoluokassa. Se aikoo avata uuden Seattlen myöhemmin tässä kuussa.

    American Airlines ja United Airlines ovat myös laajentaneet lentokentän oleskelutilaansa ja avasivat uusia ylimmän tason asiakkaille, jotka matkustavat premium-luokissa kaukoliikenteen lennoilla.

    Älä missaa näitä näkemyksiä CNBC PRO: lta

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleBezos-tuella näkymättömillä sähköajoneuvojen tuotantolaitoksilla
    Next Article Espanjan vasen painostaa PM Sánchezia: IU uhkaa jättää hallituksen puolustusmenojen lisääntymisen yli
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Kansainvälinen saapuva matkustaminen Yhdysvaltoihin osoittaa sekoitettua palautumista

    July 18, 2025

    Miksi Delta ja United vetävät pois lentoyhtiöpakkauksesta

    July 18, 2025

    Mitä tietää uudesta matkamaksusta tulla Yhdysvaltoihin

    July 18, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita

    Trending Posts
    Recent
    • Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa
    • Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin
    • Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree
    • Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita
    • Pankkikellot ja tariffit odottavat peliä

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.