Jälleenmyyjä Kohde on paineen alla useilla rintamilla: se on edessään takaiskujen jälkeen, kun se on kääntänyt takaisin monimuotoisuus-, osake- ja osallisuusaloitteensa; Se taistelee ketterä kilpailijoiden kovempi kilpailu Amazon; ja yrityksellä on suurempi altistuminen kuluttajien menojen vähentymiselle inflaation ja tariffin epävakauden keskellä kuin kilpailijat, kuten kilpailijat Walmart ja Costco.
Placer.AI: n mukaan Targetin päätös skaalata tärkeimmät DEI -ohjelmat herättivät valtakunnallisia boikotteja ja jalkaliikenteen vähenemistä 11 suoran viikon ajan 27. tammikuuta ja 13. huhtikuuta.
Yrityksen haasteet menevät kuitenkin pidemmälle kuin tariffit ja politiikka. Asiantuntijoiden mukaan monet sen aiheista ovat itsensä aiheuttamia. Ylimääräinen varasto, henkilöstö- ja lukittujen varaston puute ovat kaikki vaikuttaneet tasaisiin tuloihin ja nousemaan osakekurssiin.
“Tavoitteessa on ollut useita väärinkäytöksiä Covidin huipun jälkeen, missä heidän varaston asema oli liian korkea”, sanoi Telsey Advisory Group -yrityksen vanhempi toimitusjohtaja Joe Feldman. “Heidän piti alentaa voimakkaasti selvittääkseen suuren osan varastosta. Asiat alkoivat päästä takaisin raiteilleen. Sitten he saavat DEI: n kanssa”, hän sanoi viitaten boikotteihin.
Indagarin tietojen mukaan Targetin asiakkaat ovat käyttäneet suhteellisen saman määrän vuosineljänneksellä vuonna 2025 kuin vuonna 2021, mutta he ovat lisänneet ostoksia kilpailijoille Walmartille ja Costcolle.
GlobalDatan toimitusjohtaja Neil Saunders kertoi, että operatiiviset päätökset, kuten tuotteiden lukitus, uusien ja tuoreiden kumppanuuksien puute tuotemerkkien ja suunnittelijoiden kanssa, ja henkilöstöpula on johtanut tavoitetta luovuttaa markkinaosuutta. GlobalData oli välillä 2021 ja 2024 välillä 0,18% markkinaosuudesta, kun taas Amazon, Costco ja Walmart nousivat 0,07%, 0,15% ja 0,75%.
“Targetissa on edelleen paljon kiintymystä”, Saunders sanoi. “Mutta kuluttajat levittävät ehdottomasti menojaan ohuemmin. He ehdottomasti ohjaavat joitain kuluttamista tavoitteesta muille vähittäiskauppiaille.”
Tavoite hylkäsi CNBC Digitalin haastattelun pyynnön, mutta sanoi lausunnossaan, että yritys “tuli vuoteen 2024 sitoutuneena pysyä ketterässä ja tuottaa kannattavaa kasvua “ niin “Näillä tuloksilla oli odottamatta korkea vaihtelu vuoden ympäri vuoden.” Se lisäsi: “Hallitsemalla sitä, mitä voimme hallita, kuuntelemalla tarkasti kuluttajia ja pysymällä keskittymällä siihen, mihin erottelutavoitteisiin, olemme varmoja, että voimme jatkaa arvon luomista sidosryhmillemme”, “
Katso tämä video saadaksesi lisätietoja.