
Las Vegas käynnistää uuden kampanjan matkailun lisäämiseksi merkittävän kesätason jälkeen.
Uusi kampanja, “Welcome to Fabulous Las Vegas”, keskittyy vierailijoiden arvoon ja tarjoaa ylennyksiä ja muita kannustimia määränpäähän.
Kaupungissa vierailu on laskenut seitsemän peräkkäisen kuukauden ajan, ja heinäkuun viimeisin raportti osoittaa 12%: n laskua edellisvuodesta.
Ja silti, MGM -lomakohteet Toimitusjohtaja Bill Hornbuckle sanoo: “Las Vegas ei ole tehty tai kuollut.”
“Päinvastoin, mielestäni on opittavaa opittavaa arvon ja arvon luomisen suhteen”, Hornbuckle kertoi CNBC: n torstaina Bank of America Gaming and Lodging -konferenssissa.
Hornbuckle sanoi, että kohtuuhintaisuus ja arvon käsitykset ovat olleet erityisen tärkeitä budjettitietoisille kävijöille. Hän huomautti Excaliburissa, joka on saatavilla Excaliburissa, joka on yksi MGM: n lomakohteista Las Vegas -nauhalla: 85 dollarin huoneet, mukaan lukien lomakeskus; 5 dollarin pöydät; 5 dollaria olutta. Mutta 12 dollarin Starbucks -kahvi tarttuu otsikkoon.
“Siellä on arvoa, ja arvoa on aina ollut”, Hornbuckle sanoi. “Annoimme kertomuksen päästä pois meistä ja häpeämme meille. Meidän on tehtävä parempi työ.”
MGM ja Las Vegas olivat laajemmin lähettäneet useita vuosia käyntien, huoneiden hintojen ja voittojen kasvun ennen tämän vuoden hidastumista.
Kysyttäessä, voisiko Vegasin lama olla kanariansa Yhdysvaltain matkayhdistyksen puheenjohtajana toimivassa kivihiilikaivoksessa, joka matkustaa laajemmin, Hornbuckle sanoi, että se näyttää olevan johtava indikaattori. Ja koko teollisuus kohtaa joitain huolestuttavia esteitä.
Kanadan Yhdysvaltojen vierailu on romahtanut tänä vuonna noin 40 prosenttia seuraten presidentti Donald Trumpin kommentteja Kanadasta potentiaalisena 51. Yhdysvaltain osavaltiona ja kehittyvän kauppapolitiikan. Myös Kanadan dollari on heikentynyt, vähentäen rajan ylittävien kävijöiden ostovoimaa Yhdysvaltoihin
Turistit ottavat valokuvia Las Vegas -nauhan lähellä.
Robyn Beck | AFP | Getty -kuvat
Hornbuckle huomautti myös Yhdysvaltain viisumin massiivisista hintakorotuksista 100 dollarista 350 dollariin, missä esimerkiksi vuonna 2028 vieraileva neljän perheen perhe voi maksaa 1 400 dollaria pelkästään viisumiasiakirjoista.
“Kansainvälinen matka vuonna 2016 oli 50 miljardin dollarin ylijäämä. Nykyään se on 50 miljardin dollarin alijäämä”, Hornbuckle sanoi.
Hallituksen sitoutuminen Yhdysvaltain matkan markkinoinnin ja edistämisen rahoittamiseen laski myös 80 prosentilla viimeisimmässä menolaskissa 20 miljoonaan dollariin.
“Löydämme tietysti maailmassa, jolla on kohtuullinen määrä epävarmuutta makrotaloudellisesta näkökulmasta, yhteiskuntapoliittisesta näkökulmasta”, ” Marriott Toimitusjohtaja Tony Capuano kertoi sijoittajille BOFA -konferenssissa torstaina. “Marriott ja ala laajemmin menestyy varmuuden ja vakauden aikoina. Joten se luo jonkin verran haastetta.”
Capuano kertoi, että työpäivän jälkeen on tapahtunut lievää nousua joissain matkasegmenteissä. Hän sanoi, että Marriott näkee menojen hillittyjen budjettimatkailijoiden ja pienyritysten kanssa. Mutta hän kuvasi ylellisyysmatkan kysyntää “tukevana”.

Wyndham -hotelli ja lomakohteet Toimitusjohtaja Geoff Ballotti esitti optimistisen kuvan matka -alasta ja huomautti pidennetyn oleskelun kysynnän, joka johtui osittain hankkeista, jotka tukevat hallituksen infrastruktuurikustannuksia.
“Näet uskomattoman kiinnostuksen sijoitukseen juuri nyt”, Ballotti kertoi CNBC: lle. “Uusi rakennusputki, 20 peräkkäistä kasvun neljäsosaa, on kaikkien aikojen korkeimmalla tasolla. Näemme uraauurien kiihtyvän. Näemme uuden rakennusputken kiihtyvän, ja näemme sen enemmän täällä kotimaassa kuin missään muualla maailmassa.”