Close Menu
    What's Hot

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Los Angelesin satama näkee lähetysvolyymin alhaalla ensi viikolla 35% tullipurentaksi
    Talous

    Los Angelesin satama näkee lähetysvolyymin alhaalla ensi viikolla 35% tullipurentaksi

    ThomasBy ThomasApril 29, 2025No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Konttialus esitetään Los Angelesin satamassa Los Angelesissa, Kaliforniassa, Yhdysvalloissa 22. marraskuuta 2021.

    Mike Blake | Referentit

    Lähetykset Kiinasta Yhdysvaltojen länsirannikolle laskevat ensi viikolla, koska presidentti Donald Trumpin tullien vaikutukset saavat yritykset vähentämään tuontitilauksiaan.

    Los Angelesin sataman toimitusjohtaja Gene Seroka kertoi tiistaina CNBC: n “Squawk Box” -tapahtumassa, jonka hän odottaa saapuvan lastin määrän liukuvan yli kolmanneksella ensi viikolla verrattuna samaan ajanjaksoon 2024.

    “Oman Portoptimisoinnin, joka mittaa Aasian kuormia, lasemme viime viikolla hieman yli 35% viime vuoteen verrattuna. Ja se on jyrkkä määrä laskua useiden suurten amerikkalaisten jälleenmyyjien kanssa, jotka estävät kaikki Kiinan kuljetukset tullien perusteella”, Seroka sanoi.

    LA: n satama Gene Seroka tullitehostuksesta: Jälleenmyyjillä on noin 5-7 viikkoa täydet varastot jäljellä

    Kiinan lähetykset muodostavat noin 45 prosenttia LA: n sataman toiminnasta, vaikka jotkut kuljetusyritykset etsivät tavaroita muusta Kaakkois -Aasian kohdista yrittääkseen täyttää aluksensa, Seroka sanoi.

    “Realistisesti, kunnes joihinkin mukautuksiin tai kehyksiin pääsee Kiinan kanssa, sieltä tuleva määrä – säästää pari erilaista tavaraa – parhaimmillaan erittäin kevyt”, Seroka sanoi.

    Seroka sanoi, että tavaroiden pienempi volyymi sanoi odottavansa noin neljänneksen tavanomaisesta saapumisalusten määrästä toukokuussa keskeytettävään satamaan.

    Trump ilmoitti kiinalaisten tavaroiden tariffien voimakkaasti lisääntyneen 2. huhtikuuta, mikä johti molemmin puolin lisääntymiseen, mikä johti lopulta siihen, että sekä Yhdysvallat että Kiina ottivat yli 100%: n palkkiot monista tavaroista toisistaan. Yhdysvaltain valtiovarainministeriö Scott Bessent on kuvaillut tilannetta “kestämättömäksi”, mutta kahden maan välisistä merkittävistä neuvotteluista ei ole ollut merkkejä.

    Kuljetusta koskevat tiedot Kiinasta olivat jo alkaneet merkitä jarrujen kaupan määrää Yhdysvaltoihin ja huolestuneena joillekin taloustieteilijöille. Apollo Global Managementin pääekonomisti Torsten Slok lähetti äskettäin aikajanan, jossa alhaisemmat tuonti Kiinasta johtaa kuljetus- ja vähittäiskaupan lopettamiseen Yhdysvalloissa, tyhjiä hyllyjä ja taantumaa kesällä.

    Seroka kertoi uskovansa, että Yhdysvaltain vähittäiskauppiailla on noin viisi tai seitsemän viikkoa ennen kuin rajoitetun liikenteen vaikutus alkaa purra, osittain siksi, että yritykset, jotka on täytetty Trumpin tulliviesteissä.

    “En näe täydellistä tyhjyyttä myymälän hyllyillä tai verkossa, kun ostamme. Mutta jos etsit sinistä paitaa, saatat löytää 11 violettia ja sinistä koosta, joka ei ole sinun. Joten alamme nähdä vähemmän valintoja näillä hyllyillä yksinkertaisesti siksi, että emme saa täällä olevia erilaisia ​​tavaroita lisäkustannusten perusteella.

    Älä missaa näitä näkemyksiä CNBC PRO: lta

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleValkoinen talo vahvistaa “pinotun” tariffin koeajan autoteollisuudessa
    Next Article Trumpilla on neutraali vaikutus eurooppalaisiin äänestysmalleihin, tutkimus löytää
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    July 21, 2025

    Inflaationäkymät romahtavat edeltävän tason viimeisimmässä Michiganin yliopiston tutkimuksessa

    July 18, 2025

    Israelin osakemarkkinat ylittävät Lähi-idän monipuolisen sodan huolimatta

    July 18, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita

    Trending Posts
    Recent
    • Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa
    • Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin
    • Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree
    • Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita
    • Pankkikellot ja tariffit odottavat peliä

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.