Close Menu
    What's Hot

    Uber tarjoaa lisää keikkatöitä yhdysvaltalaisille kuljettajille, mukaan lukien tekoälytietojen merkitseminen

    Lentomatkailu voisi olla katalysaattori sulkemiseen, sanoo TD Cowenin Tom Fitzgerald.

    Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Lentoyhtiöt odotetaan vähentävän 2025 näkymää, kun matkakysyntä horjuu
    Matkustaa

    Lentoyhtiöt odotetaan vähentävän 2025 näkymää, kun matkakysyntä horjuu

    ThomasBy ThomasApril 7, 2025No Comments3 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Delta Air Linesin Boeing 767-332 (ER) lähtee Barcelona El Pratin lentokentältä Barcelonassa 8. lokakuuta 2024.

    Joan Valls | Nurphoto | Getty -kuvat

    Waning matkustaa Kanadasta. Merkit heikommasta kysynnästä Atlantin alueella. Massan hallituksen lomautukset. Tariffit. Kuluttajat vetävät takaisin matkavarauksiin. Pahimmat osakemarkkinat ovat swoon vuodesta 2020 lähtien. Kaikki ovat merkkejä lentoteollisuuden huolenaiheista.

    Yhdysvaltain lentoyhtiöt todennäköisesti leikkaavat 2025 näkymänsä, kun he ilmoittavat tuloista tällä viikolla alkaen, analyytikot sanovat osoittaen matkakysynnän halkeamia, jotka asiakkaat olivat priorisoineet jopa vuosien inflaation aikana.

    “On selvää, että asiat ovat pehmeämpiä kuin tammikuussa”, Raymond James -analyytikko Savanthi Syth kertoi CNBC: lle.

    Delta -lentolinjat Viime kuussa leikkasi ensimmäisen vuosineljänneksen ennusteensa viitaten odotettua heikompiin yritys- ja vapaa-ajanvarauksiin. American Airlines ja Southwest Airlines Leikkaa myös heidän näkymänsä vuoden ensimmäisellä puoliskolla.

    Siitä lähtien lentoyhtiön varastot ovat pudonneet edelleen, koska huolenaiheet ovat kasvaneet heikommasta kysynnästä presidentti Donald Trumpin politiikan keskellä, viimeksi uusien maapallon kattavien tariffien olevan vähintään 10 prosentilla.

    “Myyntitaso on tällä hetkellä huonompi kuin todellisuus, mutta se ei välttämättä tarkoita, että se ei ole todellisuus kuuden kuukauden kuluttua”, Syth sanoi.

    KarttakuvakeKarttakuvake

    piilota sisältö

    NYSE Arca Airline Index ja S&P 500

    Wall Streetin analyytikot ovat vähentäneet hintatavoitteitaan ja alentaneet luokituksensa Yhdysvaltain lentoyhtiöille, jopa Delta, Yhdysvaltain operaattoreiden kannattavimpi. Kuten pääkilpailija United AirlinesDelta on sanonut, että korkean tulotason kuluttajat, jotka ovat halukkaita puristamaan enemmän tilavammille istuimille, ovat olleet siunaus viime vuosina.

    He eivät kuitenkaan odota mitään pandemian kaltaista vuonna 2020, kun maat sulkivat rajansa ja lentomatkailun kysynnän kuivuivat olennaisesti yön yli. Se oli edelleen alan kaikkien aikojen pahin kriisi. Kysyntä ei ole kadonnut tällä kertaa, vaan osoittaa sen sijaan merkkejä rasituksesta, jonka myös muut teollisuudenalat ovat nähneet.

    Delta on ensimmäinen Yhdysvaltain lentoyhtiöistä, joka ilmoittaa neljännesvuositulokset ennen markkinoiden avaamista keskiviikkona.

    Lentoyhtiöiden varastot ovat pudonneet tänä vuonna. Delta on romahtanut yli 38%, amerikkalainen on laskenut yli 45% ja United on pudonnut toistaiseksi yli 40% vuonna 2025.

    Matka -alan mielipiteen käännös on karkea, jolla on ollut vahvaa kysyntää, etenkin kansainvälisille kohteille, pandemian päättymisen jälkeen, koska kuluttajat priorisoivat kokemuksia, kuten viikosta pitkiä matkoja Japanin kautta ja jaetut Portugaliin tavaroiden ostamisen suhteen.

    Kanadasta heikomman matkan lisäksi merkkejä alhaisemmasta kansainvälisestä kysynnästä on syntymässä Yhdysvaltojen eurooppien varauksissa.

    Aviation -tietoyrityksen Ciriumin mukaan varaukset Yhdysvaltojen ja Euroopan välillä kesäkuusta elokuuhun on laskenut noin 13% viime vuodesta 31. maaliskuuta alkaen, vaikka se varoitti, että luvut tulevat online -matkatoimistoista eikä suoria varauksia lentoyhtiöiden sivustoilla.

    Lue lisää CNBC Airline News

    Jotkut analyytikot ovat silti huolissaan.

    “Odotamme hitaamman kasvun, korkeamman inflaation maailman ja isolaationistisemman Yhdysvaltain maailman häiritsemään merkittävästi lentoyhtiöiden kilpailuympäristöä”, TD Cowen kirjoitti perjantaina. “Olemme huolestuneita siitä, että uusi taloudellinen paradigma aiheuttaa uuden rakenteellisen jalan yrityksen matkoilla, kun taas kielteinen varallisuusvaikutus vaimentaa edelleen kulutusta, etenkin ikäluokkien toimesta.”

    Bank of America -instituutti kirjoitti viime viikolla, että “voisi olla, että kuluttajien luottamuksen äskettäinen lasku tarkoittaa sitä, että ihmiset epäröivät varata matkaa tai harkitsevat heidän palauttamista takaisin”, vaikka se lisäsi, että “huonoa säätä ja myöhäistä pääsiäistä tänä vuonna myös ovat todennäköisesti parassa”.

    Lentoyhtiön johtajat ovat sanoneet, että hallituksen matka, joka vastaa vain muutaman prosenttiyksikköä liiketoiminnastaan, mutta miljoonia dollareita tuloja, on kuivunut joukkomuotojen ja muiden kustannusleikkausten aikana. He kohtaavat tässä kuussa kysymyksiä tutustumispuheluista sivuvaikutuksista, kuten työn leikkauksista, kuten Consulting Giant Deloitte.

    Toinen kysymys on, kuinka kestävä premium -matkakysyntä on. SYTH sanoi, että lentokoneen etuosa on todennäköisesti edelleen täynnä, mutta lentoyhtiöt voisivat tarvittaessa stimuloida kysyntää tarjoamalla houkuttelevia pisteen lunastuksia usein lentolehtisille.

    “Mökit ovat täynnä, mutta kuinka hyvä tuotot ovat?” Hän kysyi.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleFACT -tarkistus: Ovatko Donald Trumpin tariffit EU: ssa todella vastavuoroista?
    Next Article Emmanuel Macron vaatii ‘välitöntä tulitaukoa’ Gazassa Egyptin vierailun aikana
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Lentomatkailu voisi olla katalysaattori sulkemiseen, sanoo TD Cowenin Tom Fitzgerald.

    October 16, 2025

    Biometrinen käsittely lentoasemilla on suositeltava huolenaiheista huolimatta

    October 16, 2025

    Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia

    October 16, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Uber tarjoaa lisää keikkatöitä yhdysvaltalaisille kuljettajille, mukaan lukien tekoälytietojen merkitseminen

    Lentomatkailu voisi olla katalysaattori sulkemiseen, sanoo TD Cowenin Tom Fitzgerald.

    Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta

    NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta

    Trending Posts
    Recent
    • Uber tarjoaa lisää keikkatöitä yhdysvaltalaisille kuljettajille, mukaan lukien tekoälytietojen merkitseminen
    • Lentomatkailu voisi olla katalysaattori sulkemiseen, sanoo TD Cowenin Tom Fitzgerald.
    • Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta
    • NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta
    • Biometrinen käsittely lentoasemilla on suositeltava huolenaiheista huolimatta

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.