Close Menu
    What's Hot

    Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta

    NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta

    Biometrinen käsittely lentoasemilla on suositeltava huolenaiheista huolimatta

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Kuinka saksalaisia ​​autohahmoja ei ole nopeusrajoitusta
    Autos

    Kuinka saksalaisia ​​autohahmoja ei ole nopeusrajoitusta

    ThomasBy ThomasFebruary 28, 2025No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Saksan kansallinen moottoritiejärjestelmä (tunnetaan yleisesti nimellä Autobahn) näyttää monilta muilta moottoritiejärjestelmiltä maailmassa, sen tunnetuimman ominaisuuden: pitkäaikaisen laajennuksen lisäksi voit olla ylpeä siitä, että voit ajaa autoasi itse ajaaksesi auton mahdollisimman nopeasti.

    Tämä ominaisuus antaa sille upean maineen auton harrastajien keskuudessa ympäri maailmaa. Jos pidät autoista, se on todennäköisesti yksi niistä asioista, jotka haluat tehdä auton ajamiseksi mahdollisimman pian ennen kuolemaansa.

    “Autobahn monien ihmisten mielessä on ämpäri”, sanoi Automotive News Outlet Autopian -yrityksen perustaja ja toimittaja David Tracy. “

    Näiden moottoriteiden korkeimmat nopeudet nousivat yli 250 mailia tunnissa. Itse Tracy ajoi kerran BMW Alpina B7 (erityisesti viritetty urheilusedan) 170 mailia tunnissa.

    Mutta Tracy syntyi Saksassa, missä hän vietti muutaman ensimmäisen elämänsä ja meni usein käymään vanhempiensa luona, hän sanoi, että automaattiset hahmot eivät ole sitä, mitä monet ihmiset kuvittelevat.

    Se on rakenteilla monissa paikoissa, koska tarve ylläpitää tällaisia ​​moottoriteitä. Koska Saksa sijaitsee Euroopan keskustassa, se on myös merkittävä tie kansainväliseen kauppaan. Koska hyötyajoneuvot ovat nopeuden rajoitetut, Nämä kuorma -autot voivat olla paljon hitaampia kuin puutarha -lajikkeen omistaja Porsche 911.

    Sitten on liikennettä. Saksassa viime vuonna oli noin 516 000 liikenneruuhkaa, ja saksalaisten menojen määrä kasvoi tunnin liikenteen määrän suhteen. Useiden moottoriteiden liikenteen ruuhka on yli 40 mailia vuonna 2024.

    Keskimääräisten autojen on myös noudatettava nopeusrajoituksia koko Autobahnissa.

    Autobahn määrittelee Saksan ainutlaatuisen ja vaikean historian. Marylandin yliopiston historian professori Thomas Zeller kertoi, että järjestelmän ensimmäinen suuri rakennus oli lähinnä natsien propagandaprojekti, jonka tarkoituksena oli kuvata maa futuristisena, tulevaisuudennäkymässä.

    Natsien aikakaudella oli nopeusrajoituksia. Hallitus nosti nopeusrajoituksen jokaisella tiellä vuonna 1952, tapa liberaaleille, vapaa Länsi -Saksa erottua kommunistisen puolueen itäosasta.

    “Se oli outo hetki näkökulmastamme, kun Saksan lainsäätäjät väittivät, että vapaana kansalaisena ihmisten, jotka eivät ole totalitaarisessa diktatuurissa, on kyettävä ajamaan mahdollisimman nopeasti”, Zeller sanoi.

    Tämä saattaa kuulostaa liittyvän monille amerikkalaisille, jotka rakastavat vapautta, mutta Saksan ajokulttuuri ja lait ovat auttaneet selittämään, miksi Autobahn eroaa kaikista muusta teollisuusmaiden moottoritiejärjestelmistä.

    Katso video oppiaksesi lisää.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleSaksan inflaatio, helmikuu 2025
    Next Article EU: n ja Intian tavoitteena on allekirjoittaa vapaakauppasopimus vuoden loppuun mennessä
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta

    October 16, 2025

    Teslan kysyntä on keskipisteessä, kun Trump johtaa GM: tä, Fordin poistumaan sähköajoneuvoista

    October 15, 2025

    Waymo aikoo käynnistää ensimmäisen eurooppalaisen robotaxis -markkinat Lontoossa

    October 15, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta

    NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta

    Biometrinen käsittely lentoasemilla on suositeltava huolenaiheista huolimatta

    Mahdollisuus AI-korjaukseen on melko suuri

    Trending Posts
    Recent
    • Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta
    • NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta
    • Biometrinen käsittely lentoasemilla on suositeltava huolenaiheista huolimatta
    • Mahdollisuus AI-korjaukseen on melko suuri
    • Nestlen 3Q-tulot; ilmoittaa 16 000 työpaikan irtisanomisesta

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.