Close Menu
    What's Hot

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Kuinka jäljittelijä Xiaomi tulee Kiinan sähköajoneuvojen markkinoiden voimaksi
    Autos

    Kuinka jäljittelijä Xiaomi tulee Kiinan sähköajoneuvojen markkinoiden voimaksi

    ThomasBy ThomasMay 27, 2025No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Kiinan elektroniikkayhtiö Hirssi Myymällä kriitikot puhuvat iPhone -jäljittelijöistä ja siitä tulee maailman kolmanneksi suurin puhelinvalmistaja.

    Yrityksestä on nyt tulossa voima sähköautomarkkinoilla, Feat Apple ei ole koskaan hallinnut.

    Xiaomi paljasti torstaina erittäin odotetun Yu7-crossoverin, jotkut sanovat, että se on Kiinan ensimmäinen kilpailija, jolla on myydyin myydyin yksi Tesla Malli Y.

    “Ihmiset odottavat, että tämä todella vahingoittaa Y -myyntiä Kiinassa”, sanoi Kiinan automarkkinoita tutkittava Sino Auto Insightsin perustaja ja toimitusjohtaja Tu Le.

    Xiaomi ottaa jälleen vihjeitä johtavista tuotemerkeistä.

    ”Jos puristat, se näyttää siltä Ferrari Maastoauto ”, Le sanoi viitaten Ferrari Purosangueen.

    Xiaomin ainoat muut eläinlääkärit SU7: ta verrattiin Porsche Taycan. Xiaomi Su7 Ultra -prototyyppi, joka on neliovisen sedanin korkean suorituskyvyn versio, on parempi kuin Porsche, Tesla ja sähköinen superautojen valmistaja Rimac kuuluisalla Nurburgrgring Racetrackilla Saksassa.

    Xiaomi kohtaa kuitenkin joitain haasteita. Kolme ihmistä kuoli maaliskuun lopulla. Sen jälkeen Kiinan hallitus alkoi torjua automakerimarkkinoita ja testata itse ajavia auto-ohjelmistoja.

    Telemetrian markkinatutkimuksen varapuheenjohtaja Sam Abuelsamid sanoi, että on tärkeää seurata Xiaomin “myymistä ensi vuonna nähdäkseen, onko vaikutuksia”.

    “Jos he voivat todistaa kuluttajille ja yleisölle, että heidän ajoneuvonsa ovat turvallisia, he voivat tehdä hyvää työtä”, Abuelsamid sanoi.

    Mutta Kiinan sähköajoneuvojen markkinat ovat julmasti kilpailukykyisiä.

    “Heidän on laajennettava tuotesalkkuaan ja aloitettava myynnin kasvun etsiminen kansainvälisesti, koska he kohtaavat myös Kiinan kilpailun surinaa”, Le sanoi. “Ja en tiedä, ovatko he hallitsemattomia kuten BYD.”

    Katso video saadaksesi lisätietoja.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleMiksi Venäjä ei todennäköisesti anna Vatikaanin välittää rauhanneuvotteluja Ukrainan kanssa
    Next Article Kuluttajan luottamus toukokuussa oli paljon vahvempi kuin optimismi kauppasopimuksille
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    July 21, 2025

    Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita

    July 21, 2025

    Elon Musk

    July 18, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita

    Trending Posts
    Recent
    • Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa
    • Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin
    • Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree
    • Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita
    • Pankkikellot ja tariffit odottavat peliä

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.