Kiinan elektroniikkayhtiö Hirssi Myymällä kriitikot puhuvat iPhone -jäljittelijöistä ja siitä tulee maailman kolmanneksi suurin puhelinvalmistaja.
Yrityksestä on nyt tulossa voima sähköautomarkkinoilla, Feat Apple ei ole koskaan hallinnut.
Xiaomi paljasti torstaina erittäin odotetun Yu7-crossoverin, jotkut sanovat, että se on Kiinan ensimmäinen kilpailija, jolla on myydyin myydyin yksi Tesla Malli Y.
“Ihmiset odottavat, että tämä todella vahingoittaa Y -myyntiä Kiinassa”, sanoi Kiinan automarkkinoita tutkittava Sino Auto Insightsin perustaja ja toimitusjohtaja Tu Le.
Xiaomi ottaa jälleen vihjeitä johtavista tuotemerkeistä.
”Jos puristat, se näyttää siltä Ferrari Maastoauto ”, Le sanoi viitaten Ferrari Purosangueen.
Xiaomin ainoat muut eläinlääkärit SU7: ta verrattiin Porsche Taycan. Xiaomi Su7 Ultra -prototyyppi, joka on neliovisen sedanin korkean suorituskyvyn versio, on parempi kuin Porsche, Tesla ja sähköinen superautojen valmistaja Rimac kuuluisalla Nurburgrgring Racetrackilla Saksassa.
Xiaomi kohtaa kuitenkin joitain haasteita. Kolme ihmistä kuoli maaliskuun lopulla. Sen jälkeen Kiinan hallitus alkoi torjua automakerimarkkinoita ja testata itse ajavia auto-ohjelmistoja.
Telemetrian markkinatutkimuksen varapuheenjohtaja Sam Abuelsamid sanoi, että on tärkeää seurata Xiaomin “myymistä ensi vuonna nähdäkseen, onko vaikutuksia”.
“Jos he voivat todistaa kuluttajille ja yleisölle, että heidän ajoneuvonsa ovat turvallisia, he voivat tehdä hyvää työtä”, Abuelsamid sanoi.
Mutta Kiinan sähköajoneuvojen markkinat ovat julmasti kilpailukykyisiä.
“Heidän on laajennettava tuotesalkkuaan ja aloitettava myynnin kasvun etsiminen kansainvälisesti, koska he kohtaavat myös Kiinan kilpailun surinaa”, Le sanoi. “Ja en tiedä, ovatko he hallitsemattomia kuten BYD.”
Katso video saadaksesi lisätietoja.