Close Menu
    What's Hot

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Kuinka harkita epämiellyttäviä matkustajia päästäkseen eteenpäin töissä
    Matkustaa

    Kuinka harkita epämiellyttäviä matkustajia päästäkseen eteenpäin töissä

    ThomasBy ThomasFebruary 11, 2025No Comments4 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Taso -etiketti näyttää niin yksinkertaiselta – ole spatiaalisesti tietoinen, älä häiritse muita matkustajia ja seuraa Ilmahenkilöstön ohjeet.

    Mutta kampanjat ja ryöstöpyrkimykset häiritsevän käyttäytymisen tukahduttamiseksi viittaavat siihen.

    Ensi silmäyksellä uusi kirja – “Kuinka välttää muukalaisia ​​lentokoneissa: Survival Guide for usein liikematkustaja” – näyttää olevan uusi yritys hillitä ärsyttäviä lentolehtisiä. Kirjailija Brandon Blewett, usein liikematkustaja, sanoi kuitenkin, että näiltä matkustajilta on paljon opittavaa.

    Virginiassa sijaitsevan yrityksen yrityskehitysjohtaja Blewett kertoi kirjoittaneensa kirjan nähtyään samankaltaisuuksia hänen liikematkansa ja työelämänsä vaikeuksien välillä.

    Hän aloitti tekemällä luettelon ärsyttävistä matkatottumuksista, joista tuli nopeasti liian pitkä, hän sanoi.

    “Tajusin, että en voinut kirjoittaa noin 25 tapoja”, sanoi Blewett. Lisäksi hän ei halunnut, että kirja olisi “ranta ärsyttävistä asioista, jotka näemme, kun olemme lentokoneissa tai lentokentillä”.

    Joten hän vei sen kuusi – jokaisella on ajatuksia siitä, kuinka matkustajat voivat käyttää näitä tilanteita edistyäkseen omassa urallaan.

    1. ‘Port -täitä’

    “Gate -täyt” ovat matkustajia, jotka parvivat lennolle ennen puheluaikaa, jättäen huomioimatta lennoalueet ja estävät portit, hän kirjoitti.

    Työllä on myös näitä ihmisiä, hän sanoi.

    “Ihmiset estävät polkujemme nousevan myös meidän vuoromme”, hän kirjoitti. “Muina aikoina ihmiset ylittävät meidät ja maapaikat lennoilla, jotka suuntautuvat kohti urakohteita, joiden ajattelimme olevan meidän.”

    Etsi tapoja näiden ihmisten ympärille, Blewett sanoi. Hänen suosituksensa? Kääntö.

    Bleewett kertoi oppivansa sen varhaisessa vaiheessa. Valmistuttuaan lakikoulusta suuren taantuman aikana hän otti työpaikan autovaaletiksi – kaukaa hänen tavoitteestaan ​​tulla urheiluagentiksi, hän kirjoitti.

    “Kun otetaan huomioon synkkä Juris-tohtorintutkinnon suorittaneiden työpaikkojen näkymät, käännyin yhden vuoden MBA-ohjelmaan”, hän kirjoitti. “Koulu kehui myös voimakkaisiin suhteisiin yrityksiin, joissa etsin veroloolia.”

    Myöhemmin hän laski roolin veroyrityksessä, hän sanoi.

    “Se, mikä näyttää umpikujaan, saattaa olla vain pivotti, joka odottaa tapahtuvan”, hän kirjoitti.

    2.

    Lentokoneen etiketti sanelee, että lentolehtiset käyttävät reppujaan etumatkallaan eikä selkänsä estämään vahingossa lyöntiä toisia, tilanne Blewett kutsuu “Airbus -hyökkäystä”.

    Mutta hän sanoi, että liikematkustajien tulisi valmistautua “hajuihin” – olipa se sitten lentokoneessa tai heidän ammatissa – ja he voivat käyttää niitä joustavaksi.

    Bleewett kertoi CNBC: lle, että hän toivoo, että hänen kirjansa rohkaisee ihmisiä “katsomaan ympärillesi nähdäksesi mitä voit oppia” ärsyttäviltä matkustajilta.

    Lähde: Brandon Blewett

    Hän luettelee useita haisuja tämän uran aikana ansaita vähemmän rahaa kuin monet hänen lakikoulun ikäisensä siirtymiseen ylennykseen.

    “Kpmg: n oveen kesti kolme kovaa hakua, kauppoihin ja harjoitteluun, jossa voisin todella saada hyödyllisiä taitoja pitkäaikaiselle uralleni”, hän kirjoitti.

    3. ‘neuvottelupuhelu’ kiusaaja

    Nämä matkustajat ovat “Boeingin hallitushuoneiden kokouksissa”, jotka järjestävät neuvottelupuheluita korkealla dekibelitasolla, kieltäytyvät usein lopettamasta puheluitaan ja säilyttämästä laitteitaan, Bleewett sanoi. Nämä ovat samoja ihmisiä, joilla on vaikein aika hyväksyä sääviiveitä.

    Vaikeita ihmisiä on kaikkialla, Blewett kirjoitti kirjassa, olipa kyse sitten toimistossasi tai lennollasi.

    Paras tapa käsitellä heitä, hän sanoi, on “nokkela, hiekka ja nöyryys”.

    Hän mainitsee Dolly Partonin surullisen haastattelun Barbara Waltersin kanssa, jossa Walters kysyi, oliko hän mäkikäs.

    “Hän antoi työnsä ja nokkeluuden puhua puhua puolestaan. Huumori? Tarkista. Itsensä heikentäminen? Koko päivän. Ja kun mikään niistä ei toiminut, hän hiosi hampaitaan ja jatkoi liikkumistaan”, hän kirjoitti.

    4. ‘yläpäätä tetris flunkee’

    Nämä matkustajat osallistuvat usein siihen, mitä Blewett viittaa “bin -kengänhorningiksi” – jättämättä huomiotta tilarajoituksia yläosastoissa ja puristaminen pusseissa, jotka eivät sovi. Usein he eivät edes yritä sulkea ovea, valitsemalla sen sijaan istua ja siirtää taakan ilma -miehistölle saadakseen selville.

    Tämä voi johtaa “lohen”, joka tapahtuu, kun lentoemäntä liikuttaa suuria pusseja ihmisen istuimen taakse, pakottaen matkustajan menemään lähteneiden lentolehtisten virtausta vastaan ​​lennon lopussa.

    Tällainen käyttäytyminen johtuu usein matkustajista, jotka “juoksevat tyhjään, toimivat puhtaasta uupumuksesta”, Blewett kirjoitti.

    Myös ammattilaiset osallistuvat roskakoriin, kun he pakottavat uratavoitteita, jotka eivät ole hyvä. Blewett kertoi tekevänsä virheen, mutta lopulta tajusi, että kumppanin tekeminen ei ole hänen kutsunsa.

    “Tämän todellisuuden hyväksyminen kesti jonkin aikaa – niin kauan kuin yritit löytää matkasi Lax -saapumisilla, mutta pitkä
    Tarpeeksi “, hän kirjoitti.” Lopulta otin laukkuni pois yläpuolella, kun tiesin, että roskakori ei aio sulkea. “

    5. huonot käyttäjät

    Tätä matkustajaluokkaa pidetään häiritsevinä, hän sanoi. Se viittaa matkustajiin, jotka ärsyttävät muita, tarttumasta istuimen takaosaan, kun he nousevat ylös, juomaan liikaa, Blewett sanoi.

    Ihmiset ovat paljon vähemmän taipuvaisia ​​auttamaan näitä matkustajia, kirjoitti Blewett. Ja liiketoiminnassa verkon avulla voi olla valtava ero.

    “Halukkuus olla hyvä istuimen naapuri tarkoitti, että verkostoni, matkustajien hytti, oli halukas auttamaan minua minne minun piti mennä”, Blewettin mukaan.

    6. ‘innokas Exiter’

    “Innokas Exiter” on läsnä melkein jokaisella lennolla, Blewett sanoi. He ovat lentolehtisiä, jotka seisovat heti, kun turvavyön merkki sammuu, hän sanoi.

    Mutta Rushing ei vie sinua määränpäähän paljon aikaisemmin, hän sanoi.

    Hän kertoi tarinan matkustajasta, joka kysyi matkailijoilta, voisiko hän leikata turvalinjan päästäkseen hänen lennolle nopeammin.

    “Kiireellä päästäkseen läpi hän unohti ottaa elektroniikan taskustaan ​​lähtöisin ilmaisimiin”, hän kirjoitti. “Ironista kyllä, lopetimme turvallisuuden puhdistamisen samanaikaisesti.”

    Bleewett sanoi, että tämä oli samanlainen kuin hänen uransa matka, joka sisälsi oikeustieteen tutkinnon, mutta päätyi toiseen ammattiin.

    “Itse matka oli tavallaan hauskaa – tietysti takautuvasti”, hän kirjoitti. “Siellä on paljon kiitollista ja katson taaksepäin, näen miksi jokaisella askeleella oli merkitystä.”

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleRomanian Georgescu kehottaa kannattajia liittymään Balkanin supermarketin boikotointiin
    Next Article Bryssel sekoittuu puolustamaan muuttosopimusta Donald Tuskin kieltäytymisen jälkeen noudattamatta
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Kansainvälinen saapuva matkustaminen Yhdysvaltoihin osoittaa sekoitettua palautumista

    July 18, 2025

    Miksi Delta ja United vetävät pois lentoyhtiöpakkauksesta

    July 18, 2025

    Mitä tietää uudesta matkamaksusta tulla Yhdysvaltoihin

    July 18, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita

    Trending Posts
    Recent
    • Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa
    • Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin
    • Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree
    • Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita
    • Pankkikellot ja tariffit odottavat peliä

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.