Close Menu
    What's Hot

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Kiinassa ihmiset ovat huolissaan sähköajoneuvojen finanssikriisistä hinnoittelusotien takia
    Autos

    Kiinassa ihmiset ovat huolissaan sähköajoneuvojen finanssikriisistä hinnoittelusotien takia

    ThomasBy ThomasJune 10, 2025No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Kiinan sähköajoneuvojen hintasotalipulla voi olla potentiaalinen taloudellinen painostus kotitalousteollisuudessa

    Myyjä Ma Hui kertoi Pekingin käytetyillä automarkkinoilla, että hän on huolissaan siitä, että Kiinan sähköajoneuvoteollisuus on vaikeuksissa.

    Sähköautojen valmistajat, joita johtavat maan markkinajohtaja Byd, ovat kärsineet mustelmista hinnasotoista, turhautuneita tuotemerkkien ja myyjien, kuten MA: n, voittoihin.

    “Me kaikki menetimme rahaa viime vuonna”, Ma sanoi käytettyistä auton myyjistä hänen markkinoillaan. “On liian monia yrityksiä, jotka ovat tehneet liian monia uusia energiaautoja.”

    BYD -jälleenmyyjä Pekingissä 4. kesäkuuta 2025.

    CNBC

    Kiinan kauppakumppanit syyttävät usein maata globaalien markkinoiden tulvasta halpojen kiinalaisten sähköajoneuvojen kanssa. Nykyään Kiinasta löytyy samanlaisia ​​väitteitä, jotka herättävät huolenaiheita teollisuuden taloudellisesta painostuksesta.

    Esimerkiksi People Daily Daily -lehden virallinen kommunistinen asia julkaisi maanantaina kommentin, jonka otsikko on “Autoteollisuuden hintasota”, eikä tulevaisuutta ole. “

    “Häiriöttömä” hintasota “puristaa voitot koko ketjussa, mikä vaikuttaa koko ekosysteemiin ja riskitä työntekijöiden tulojen laskua”, paperi varoittaa. “Pitkällä aikavälillä tämä” kilpailu “-kilpailu on kestämätön.”

    BYD on ollut kuumin sen jälkeen, kun monet mallit ilmoittivat hinnanalennuksen toukokuun lopulla. Jotkut näistä alennuksista ovat jopa 34%. Sen halvin auto on lokin mini -viistoperä, jonka hinta on nyt vain 10 000 dollaria tai noin 7700 dollaria.

    Kova hinta-sota on varoittanut korkean profiilin autojen johtajia-suurkaupungin päällikkö on kutsunut teollisuutta “epäterveelliseksi”.

    Haastattelussa Kiinan tiedotusvälineiden Nina Finance -haastattelussa 23. toukokuuta suurkaupungin presidentti Wei Jianjunilla on samankaltaisuuksia Kiinan Moorbon Real Estate -sektorin ja sen nyt vanhentuneen julisteen lapsen, kehittäjän Evrgranden kanssa.

    “Autoteollisuudessa on jo” Everland-tyyppinen “kriisi”, hän sanoi. “Se ei ole vielä räjähtänyt.”

    Hallituksen tukemassa teollisuusryhmässä kehotettiin myös yrityksiä olemaan “tyhjentämättä” ajoneuvoja tuotantokustannusten alapuolella. Kiinan autovalmistajien yhdistys teki lausunnossaan naamioituneen luiskun BYD: ssä.

    “Autonvalmistaja johti massiiviseen hintaleikkaukseen, ja monet yritykset seurasivat esimerkkiä, aiheuttaen uuden” hintasota “-paniikin”, ryhmä sanoi.

    BYD hylkäsi Wein kommentit hälyttävänä ja sanoi olevansa melko kilpailukykyinen Caamin kritiikin kanssa.

    BYD Seagull Mini -lipputoimisto oli esillä Pekingin jälleenmyyjällä 6. kesäkuuta 2025.

    CNBC

    Pekingin käytettyjen automarkkinoiden myyjät kertoivat CNBC: lle lisäpaineen keskellä, että ”nolla-kilometrien käytetyt autot” -ilmiö on suunniteltu auttamaan autovalmistajia ja jälleenmyyjiä laajentamaan myyntiä. Kun auto on rekisteröity, päällystetty, se merkitään sitten myytäväksi, mutta ei koskaan ajaa.

    Äiti kertoi olevansa huolissaan siitä, missä kova kilpailu oli. Hän kertoi CNBC: lle nähneensä kovan kilpailun vaikutuksen jo ujoihin kuluttajiin.

    “Kun hinnat laskevat, monet ostajat voivat odottaa”, hän sanoi.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleUkrainan ja Venäjän täydellinen toinen vanginvaihto suostui Istanbulin neuvotteluissa
    Next Article Boeing -lentokoneiden tilaukset hyppäävät Pariisin ilma -esityksen eteen
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    July 21, 2025

    Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita

    July 21, 2025

    Elon Musk

    July 18, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita

    Trending Posts
    Recent
    • Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa
    • Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin
    • Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree
    • Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita
    • Pankkikellot ja tariffit odottavat peliä

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.