Kiinalainen sähköajoneuvojen valmistaja BYD osoitti mallinsa avoimen tilan alueella 12. syyskuuta 2025 IAA -liikkuvuuden aikana Münchenissä, Baijerissa, Saksassa.
Silmät | Getty Images News | Getty -kuvat
Bitti Jos se on Nvidia Kiinalaisen sähköajoneuvojen valmistajan ylimmät johtajat kertoivat CNBC: lle tiistaina.
BYD: n varatoimitusjohtaja Stella Li kertoi, että yritys ei ole saanut Kiinan hallitukselta mitään direktiivejä Nvidia -sirujen käytön lopettamiseksi – mutta jos se tapahtuu, sillä on B.
”Jokaisella on varmuuskopio. [a] Varmuuskopio ”, Lee kertoi CNBC: n Dan Murphylle.
Lee kieltäytyi laajentamasta suunnitelman vaikutuksia, mutta hän totesi, että yleinen 19. pandemia, jonka aikana globaali puolijohdepuja vaikutti vakavasti autoteollisuuteen. Hän sanoi, että tuolloin BYD: llä ei ollut “ongelmia”, koska se kehitti monia tekniikoita talossa, joten se pystyi hankkimaan nopeasti vaihtoehtoja.

Itse asiassa Bied yrittää hallita suurta osaa toimitusketjustaan omien autojen rakentamisesta omien akkujensa kehittämiseen.
“Meillä on paljon vahvaa sisäistä tekniikkaa, joten meillä on aina varmuuskopioita”, Lee sanoi.
Nvidian neuvottelupiirit ovat perusta suurimmalle osalle maailman keinotekoisen älykkyyden kehitystä, ja ne kiinni Yhdysvaltojen ja Kiinan jännitteiden ristikkäin. Yhtiön H20 -AI -sirut (erityisesti Yhdysvaltojen vientirajoitusten mukainen Kiinalle) kiellettiin ensin ja sitten annettiin myydä Kiinassa tänä vuonna Washingtonin ja Nvidian välisen tulojen jakamissopimuksen jälkeen.
Nyt Kiinan on ilmoitettu estäneen paikallisia teknologiayrityksiä ostamasta NVIDIA: n AI -siruja.
NVIDIA kuitenkin suunnitteli täysin erilaisen sarjan autojen puolijohteita.
Nvidia Drive Agx Orin, yksi NVIDIA: n järjestelmistä, on suunniteltu mahdollistamaan autot automaattisesti joitain ajo -tehtäviä. BYD on tämän tuotteen asiakas.
Toistaiseksi ei ole merkkejä siitä, että Kiinan hallitus pyrkii kieltämään tämän NVIDIA -järjestelmän.
BYD: tä ei käsketty lopettamaan NVIDIA -tuotteiden käyttöä, Lee sanoi ja lisäsi, että Peking ei todennäköisesti kielletä yhdysvaltalaisten yritysten auto -siruja.
“En usko, että kukaan maa tekee tätä, koska tämä tappaa Nvidian automaattisesti”, Lee sanoi. “Joten Nvidia on nyt korkein markkina -arvoyhtiö, joten jos ne menettävät suuria markkinoita Kiinasta … kukaan ei halua nähdä sitä.”