Honey Deuce on US Openin tunnetuin cocktail.
NBC | NBCUniversal | Getty -kuvat
Vaikka inflaatiotaso on jäähtynyt viime vuosina, amerikkalaiset avoimet osallistujat saattavat silti kokea menestyksen, kun he likaa tennismestaruuden ikonisessa juomassa.
SO -nimikkeen Honey Deucen silmämääräinen hintalappu on 23 dollaria.
Vodkapohjaisesta juomasta on tullut synonyymi New Yorkissa sijaitsevalle tapahtumalle. Sitä koristavat hunajasaalien melonipalat, jotka ovat samanlaisia kuin tennispallot ja tarjoillaan matkamuistolasissa.
Korkeista kustannuksista huolimatta Yhdysvaltain Open myi viime vuonna yli 550 000 cocktailia, joka toimitti lähes 13 miljoonaa dollaria tuloja, NBC New Yorkin mukaan.
Kun tennisfanit menevät New Yorkiin kahden viikon tapahtumaan, CNBC laski, kuinka Honey Deucen hintamuutos on kulunut verrattuna laajempaan inflaatioon.
Sporticon hintaseurannan mukaan Honey Deuce -harrastajat ampuvat noin 53% enemmän kuin he tekivät vuonna 2015, kun juoma maksaa 15 dollaria.
Se on korkeampi kuin kuluttajahintaindeksissä tai CPI: ssä jäljitetty laajempi inflaatio. CPI, joka tarkkailee laajaa koria tavaroiden ja palveluiden kanssa, on kasvanut noin 36% elokuun 2015 ja heinäkuun 2025 välillä, viimeisen kuukauden aikana käytettävissä olevilla tiedoilla.
Toisin sanoen, jos Honey deuce nousi samanaikaisesti kokonaisinflaatiolla, se maksaa tänään noin 20,33 dollaria. Yhdysvaltain tennisyhdistys, joka johtaa Yhdysvaltain avoimia tiloja, ei vastannut CNBC: n kommenttipyyntöön.
Honey deuce -hinta on noussut myös nopeammalla pidikkeellä kuin muut kodin ulkopuolella ostetut alkoholijuomat Amerikan kaupungeissa. Keskimääräiset kustannukset nousevat lähes 34% elokuun 2015 ja heinäkuun 2025 välillä, mikä tarkoittaa, että sen inflaatio on havainnut hiukan alhaisemman kuin CPI -korin kokonaismäärä.