Close Menu
    What's Hot

    Lentomatkailu voisi olla katalysaattori sulkemiseen, sanoo TD Cowenin Tom Fitzgerald.

    Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta

    NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Japan Automation Professional sanoo, että he eivät luovuta tariffeja amerikkalaisille kuluttajille
    Autos

    Japan Automation Professional sanoo, että he eivät luovuta tariffeja amerikkalaisille kuluttajille

    ThomasBy ThomasAugust 22, 2025No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Äskettäin rakennetut autot odottavat vientiä 27. maaliskuuta 2025 Yokohaman satamassa, Tokion eteläpuolella, Japanissa.

    Issei Kato | Reuters

    Japanin suuret autovalmistajat kiistivät CNBC: n uskovansa nostavansa Yhdysvaltojen hintoja Trumpin hallinnon asettamien tariffien vuoksi.

    Nickelode Asia -raportissa sanottiin torstaina, että japanilaiset autovalmistajat “siirtävät osan Yhdysvaltain tariffeista Yhdysvaltain auton ostajille, mikä on heidän strategiansa muutos vaikutusten absorboimiseksi”.

    Huhtikuussa Japanin autojen tariffit olivat 25% verokanta, mutta tämä korko laski 15 prosenttiin Trumpin hallinnon kanssa tehdyn sopimuksen mukaan.

    ToyotaJapanin suurin autovalmistaja kertoi CNBC: lle torstaina, että kun sen Yhdysvaltain jäsenet nostivat hintoja heinäkuussa, “tämä ei ole vastaus lisääntyneisiin tariffeihin tai kasvunäkymiin, vaan säännöllinen vuotuinen hinnankorotus, joka heijastaa erilaisten toimintakustannusten nousua.”

    “Olemme sanoneet, että kun hallitus vielä neuvotteli, tarkkailemme tariffeja, mutta yleinen tehtävämme ei ole hintojen nostaminen, jotta autojamme ei ole varaa asiakkaita, jotka odottavat autoa.”

    Reuters kertoi kesäkuussa, että Toyota aikoo nostaa hintaaan keskimäärin 270 dollaria heinäkuussa, mutta Toyota -tiedottaja kiisti myös, että retkeily on suora seuraus Yhdysvaltain tariffeista.

    Ensimmäisen vuosineljänneksen taloustuloksissaan, jotka päättyivät kesäkuussa 2025, Toyota arvioi, että Yhdysvaltain tariffien vaikutus oli 400 miljardia jeniä (3,03 miljardia dollaria) ensimmäisellä vuosineljänneksellä, jonka odotetaan olevan 1,4 biljoonaa jeniä koko vuoden ajan, jolloin Yhdysvaltain ja Japanin kauppasopimukset tilille.

    KarttakuvakeKarttakuvake

    Piilota sisältö

    Samoin Honda Kerro CNBC: lle, että se on pystynyt välttämään tariffikustannusten siirtämistä suoraan tuotteilleen sanomalla

    Hakemisto sanoo, että se sijoittaa mallin “kuinka potentiaalinen Yhdysvaltain auto tai kuorma -auto voi olla”, mikä on factoring farcont Assemblyn ja Yhdysvaltojen ja Kanadan osien sijainnissa.

    “Mahdolliset hinnanmuutokset 2026: n Honda -mallissa, jota parhaillaan myydään, liittyy lisäominaisuuden sisältöön, mikä lisää asiakasarvoa ja lisää tuotteidemme kilpailukykyä”, Honda sanoi.

    KarttakuvakeKarttakuvake

    Piilota sisältö

    Nissanin osalta yritys sanoi, että hinnat eivät ole vielä nousseet Yhdysvaltain tariffien takia, ja lisäsi, että se käyttää Yhdysvaltain tehtaiden tuottamia ajoneuvoja tariffien korvaamiseksi.

    Sen vastaus CNBC: hen lisäsi: “Samanaikaisesti hallitsemme varastoja vastaamaan kuluttajien kysyntään samalla kun ylläpidetään kilpailukykyisiä hintoja. Jatkamme markkinoiden seuraamista ja sopeutumista tarpeen mukaan.”

    KarttakuvakeKarttakuvake

    Piilota sisältö

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleNIO jakaa popin julkaissut yhden tähän mennessä edullisimmista maastoautoista
    Next Article Yhdysvaltain ja EU: n sopimus on täällä. Euroopan yritykset pysyvät reunalla
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta

    October 16, 2025

    Teslan kysyntä on keskipisteessä, kun Trump johtaa GM: tä, Fordin poistumaan sähköajoneuvoista

    October 15, 2025

    Waymo aikoo käynnistää ensimmäisen eurooppalaisen robotaxis -markkinat Lontoossa

    October 15, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Lentomatkailu voisi olla katalysaattori sulkemiseen, sanoo TD Cowenin Tom Fitzgerald.

    Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta

    NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta

    Biometrinen käsittely lentoasemilla on suositeltava huolenaiheista huolimatta

    Trending Posts
    Recent
    • Lentomatkailu voisi olla katalysaattori sulkemiseen, sanoo TD Cowenin Tom Fitzgerald.
    • Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta
    • NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta
    • Biometrinen käsittely lentoasemilla on suositeltava huolenaiheista huolimatta
    • Mahdollisuus AI-korjaukseen on melko suuri

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.