Leasingyritys hertta Se totesi tiistaina päivittävän verkkokaupoissa, jotta asiakkaat voivat saada rahoitusta, hankkia tarjouksia ja tehdä kaikki muut ostajan tarvitsemat ajoneuvon ostamisen.
Tämä muutto on tärkeä askel Hertzin verkkokaupassa. Aikaisemmin yrityksen Hertzcarsales.com -verkkosivusto tarjosi vain luettelon ajoneuvoista. Suurin osa hankintaprosesseista tapahtuu Hertzin vähittäiskaupassa, 45 Yhdysvalloissa.
“Uusi verkkokauppaalustamme merkitsee saumatonta matkaa selaamisesta omistukseen, mikä on tärkeä askel nykyaikaistamisessa, kuinka nykyaikaistamme asiakkaitamme”, toimitusjohtaja Gil West sanoi lehdistötiedotteessa CNBC: n kanssa. “Se merkitsee myös keskeistä virstanpylvästä strategian toteuttamisessa suurten vähittäismyyntikanavien valmistamiseksi.”
Hertz aikoo myös työskennellä jalkapallotähden Tom Bradyn kanssa vähittäiskaupan muutoksen edistämiseksi keskiviikkona. Brady on ollut tiedottaja maaliskuusta lähtien.
Nämä muutokset voivat auttaa lisäämään ajoneuvojen jälleenmyyntiarvoa ja antaa Hertzin nopeuttaa laivaston vaihtuvuuttaan, joka on avain vuokra -yrityksille. Toisen vuosineljänneksen asiakirjojen mukaan sen laivasto on noin 560 000 ajoneuvoa.
Deutsche Bank -analyytikon Chris Woronkan mukaan yritys purkaa noin puolet laivastostaan vuodessa. Syyskuusta lähtien noin 80% laivastoista oli alle vuosi.
“Heille on tärkeää maksimoida hinnat, jotka he ymmärtävät jälleenmyynnissä, koska se on iso osa heidän voitostaan tai tappiostaan”, Warrenka sanoi.
Woronka sanoi, että vuokrayhtiöt yhdistivät osan autoistaan tukkuhuutokaupoiksi, jotka voisivat tarjota suuren likviditeetin, mutta halvemmalla kuin vähittäiskauppa. Alle 10% Hertzin laivastosta on myynnissä, yritys sanoi. Woronka arvioi, että kilpailijat ovat enemmän kuin 15–20%.
Vuokrayhtiö myy myös ajoneuvon suoraan jälleenmyyjälle. Yrityksen mukaan Hertzin suurin jälleenmyyntikanava on kuluttajat. Fyysisen sijaintinsa lisäksi yritys luettelee myös ajoneuvoja AutoTraderin kaltaisilla alustoilla ja ohittaa myös Kavannaja siellä on Rent2Buy -suunnitelma.
Hertz kertoi syyskuussa, että se myös ohittaa Amazon AutoSe tarjoaa samat ominaisuudet, joita vuokrayhtiöt tarjoavat nyt omilla verkkosivuillaan. Autoteollisuuden analyytikot ovat aiemmin sanoneet, että Hertz-Amarson-kumppanuus voisi vähentää autokauppiaiden historiallisia voittolähteitä.
Samaan aikaan Hertz on keskellä liikevaihtoa. Yhtiö haki konkurssia vuonna 2020, kun matkat melkein pysähtyivät Coronavirus -pandemian aikana nostaen autovuokrauksen kysyntää. Se asetti uudelleen vuonna 2021, ja osakkeet laskivat lähes 10% ensimmäisen kaupankäynnin päivänä.
Viime vuonna Hertz käynnisti ”takaapäin suuntautuvan etenemissuunnitelman” käännössuunnitelman, joka keskittyi laivaston hallintaan, tulojen optimointiin ja kustannustehokkuuteen.
Viime kuukaudet ovat olleet kirkkaampia. Yhtiön mukaan sen toisen vuosineljänneksen tulokset olivat parhaat kahden viime vuoden aikana.
“Heidän toipumisensa on vielä melko aikaisin”, Warrenka sanoi ja lisäsi, että uusi ajoneuvon tarjonta on parantunut ja kysyntä on vakiintunut pandemian sammutuksen ja pulan jälkeen.
“He todella etsivät innovatiivisia tapoja saada toinen jalka takaisin kannattavuuteen”, hän sanoi.
Katso video saadaksesi lisätietoja Hertzistä.