Close Menu
    What's Hot

    Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita

    United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos

    Tullit työntävät hinnat korkeammalle ja kuluttajat tuntevat osuman, Fed’s Beige -kirjanäyttelyt

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Gen Z suosikki tonner Jellycat saavuttaa 450 miljoonan dollarin liikevaihtoa villityksen keskellä
    Yleisiä uutisia

    Gen Z suosikki tonner Jellycat saavuttaa 450 miljoonan dollarin liikevaihtoa villityksen keskellä

    ThomasBy ThomasOctober 1, 2025No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Vieraat selaavat Jellycat -tuotteita Nordstrom Michigan Avenuella 30. syyskuuta 2025 Chicagossa, Illinoisissa.

    Jeff Schear | Getty Images Entertainment | Getty -kuvat

    Brittiläinen Toybrand Jellycat, jota Gen Z on rakastanut maailmanlaajuisesti, yli kaksinkertaisti voitonsa vuonna 2024 “Kidult” -vetoisen villityksen takana leluille, kun useammat aikuiset kääntyvät pehmeisiin leluihin mukavuuden vuoksi.

    Lontoossa vuonna 1999 Thomas Gatacren perustama yksityinen yritys Jellycat on suosittu myymällä huggable soft -lelut 18 puntaa (24 dollaria) Bashful Beige Bunny -tapahtumasta 275 punnan huvittavaan pohjoismainen kuusen joulukuusi. Yritys näki “nopean kasvun” vuonna 2024 CNBC: n kanssa jaettujen taloudellisten raporttien mukaan.

    Jelly Holdingsin omistamassa yhtiössä liikevaihto kasvoi 66% 333 miljoonaan puntaan (449 miljoonaan dollariin) 31. joulukuuta päättyvälle vuodelle, kun se vuonna 2023 oli 200 miljoonaa puntaa. Se aikoo maksaa osinkoja 110 miljoonan punnan omistajilleen.

    Lelunvalmistaja myy “hyytelöitä” 8000 kaupassa 80 maassa, mukaan lukien huippuluokan tavarataloissa, kuten Selfridges ja Harrods Lontoossa ja Galeries Lafayette Pariisissa. Se sanoi, että se näki eniten kysynnänsä pehmeille leluille Euroopassa, Kiinassa ja Yhdysvalloissa

    “Kaikki näyttävät rakastavan heitä: lapsista Kidultsiin ja Gen Z: hen, sukupolvien läpi vanhemmille, isovanhemmille ja muualle”, yritys sanoi raportissa.

    Se näkee suosionsa myös uusissa “Jellycat Experiences” -kaupoissa, kuten myymälöissä, kuten Jellycat Fish & Chips Selfridgesissä ja Jellycatin patisserie Galeries Lafayettessa. Muita kuumia esineitä ovat lisävarusteet, kuten laukun hurmaa ja käsilaukkuja.

    ‘Nostalgiset’ kidultit

    Yrityksen kasvu voidaan jäljittää kasvavan aikuisten kysynnän lasten leluille, jolloin 30 dollarin Labubu -nukke on tulossa virusmatkasta Tiktok -menestys sensaatio aiemmin tänä vuonna. Se on saanut vetovoiman kansainvälisenä asemusymbolina sekä aikuisten että lasten ostaessa hypeen pienten täytettyjen eläinlelujen ympärillä.

    Tiktokissa Jellycat tarjoaa tällä hetkellä 2,1 miljoonaa seuraajaa, kun taas 20 miljoonaa virkaa on hashtagin #JellyCathaulin alla. Virusvideoissa nuoret aikuiset raivostavat 20 dollarin pehmeän leluaan, kun taas jotkut esittävät hyllyillään täytettyjä massiivisia hyytelökokoelmia.

    Leluteollisuustutkimusryhmä Circana havaitsi, että aikuiset ajavat lelumarkkinoita Yhdysvalloissa. Myynti nousee 18% tänä vuonna, yli 18 -vuotiailla ja sitä vanhemmilla asiakkailla. Aikuiset käyttivät 1,8 miljardia dollaria leluihin tämän vuoden ensimmäisellä vuosineljänneksellä, mikä vastaa kaikissa ikäryhmissä korkeimmat menot.

    Vuonna 2024. Myynti ajoi “nostalgiset” lapset, jotka etsivät mukavuutta taloudellisen ja geopoliittisen myllerryksen keskellä maailmanlaajuisesti, Circana sanoi.

    “Napauttamalla ilotaloutta, leluja tunnustetaan yhä enemmän heidän positiivisista mielenterveyshyödyistään, kun ne herättävät nostalgiaa ja tuovat globaalin myllerryksen eskapismia kuluttajien elämään”, Circana sanoi Ison -Britannian lelujen johtaja Melissa Symonds.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleYksityiset palkat laskivat syyskuussa 32 000: lla keskeisellä ADP -raportissa, joka tulee suljettujen datan pimennysten keskelle
    Next Article EV -myyntijohto GM: n ennätys, Ford nousi 8% Yhdysvaltain autojen myynnissä kolmannella vuosineljänneksellä
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    30-vuotias amerikkalainen lähti Yhdysvalloista Alankomaihin

    October 15, 2025

    Ranska hameettaa toisen kriisin ja sen kaltaiset markkinat – mutta uudistukset kärsivät

    October 15, 2025

    NSCALE EYS IPO tuoreena 14 miljardin dollarin kaupasta Microsoftin kanssa

    October 15, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita

    United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos

    Tullit työntävät hinnat korkeammalle ja kuluttajat tuntevat osuman, Fed’s Beige -kirjanäyttelyt

    Teslan kysyntä on keskipisteessä, kun Trump johtaa GM: tä, Fordin poistumaan sähköajoneuvoista

    Trending Posts
    Recent
    • Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita
    • United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos
    • Tullit työntävät hinnat korkeammalle ja kuluttajat tuntevat osuman, Fed’s Beige -kirjanäyttelyt
    • Teslan kysyntä on keskipisteessä, kun Trump johtaa GM: tä, Fordin poistumaan sähköajoneuvoista
    • 30-vuotias amerikkalainen lähti Yhdysvalloista Alankomaihin

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.