Close Menu
    What's Hot

    Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia

    Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita

    United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Fordin sähköautoetuohjelman tavoitteena on lisätä myyntiä
    Autos

    Fordin sähköautoetuohjelman tavoitteena on lisätä myyntiä

    ThomasBy ThomasSeptember 30, 2024No Comments3 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Mustang Mach-E esillä New Yorkin kansainvälisessä autonäyttelyssä 28. maaliskuuta 2024.

    Danielle DeVries |

    Detroit- Ford Motor Company Sen tavoitteena on lisätä sähköajoneuvojen myyntiä vastaamalla potentiaalisten asiakkaiden huolenaiheisiin uudella ohjelmalla, joka sisältää ilmaisen kotilatausasennuksen ja muita etuja.

    Ford Power Commitment -ohjelma alkaa tiistaina asiakkaille, jotka ostavat tai liisaavat uuden Ford-sähköajoneuvon, kuten F-150 Lightning -lava-auton tai Mustang Mach-E -crossoverin. Osana tavoitetta on vähentää sähköautojen omistajien taloudellisia rasitteita, kuten kotilaturien tarvetta. Ohjelman tavoitteena on myös kouluttaa uusia sähköajoneuvojen omistajia siirtymään perinteisistä kaasuautoista.

    “Tietenkin yritämme kasvattaa liiketoimintaamme, mutta paras tapa kasvattaa liiketoimintaamme on tarjota asiakkaillemme hyvää palvelua”, Marin Gjaja, Fordin Model e -sähköautoliiketoiminnan johtaja, kertoi CNBC:lle. Kotona lataaminen on todella tärkeää, mutta myös luottamus akun kestävyyteen ja pitkäikäisyyteen on tärkeää.

    Suunnitelma tulee, koska sähköautojen myynti kasvaa hitaammin kuin monet olivat aiemmin odottaneet. Varhaiset käyttäjät ovat kääntyneet autojen puoleen, mutta autonvalmistajilla on ollut ongelmia myynnin skaalaamisessa massamarkkinoiden ostajille kustannusten, latausinfrastruktuurin ja muiden esteiden vuoksi.

    Fordin suunnitelman tavoitteena on käsitellä monia näistä ongelmista, Jadja sanoi. Se suunniteltiin käsittelemään sitä, mitä Ford kutsuu “muutosahdistukseksi”, leikkiksi alan yleisellä käsitteellä “etäisyysahdistus”, jossa sähköajoneuvot menettävät akkuvirtaa latausasemien välillä.

    “Mielestämme se on hieno asia asiakkaillemme, mutta uskomme myös, että sen järjestelyt kouluttavat myös ostajia ja ostajia”, Jaja sanoi. “Yritämme saada ihmiset ulos tästä tilanteesta.”

    Suunnitelmaan sisältyy 1 310 dollarin arvoisen tason 2 kotilaturin vakioasennus, ilmainen 24 tunnin neuvontapalvelu ja tiepalvelu viiden vuoden tai 60 000 mailin ajan sen mukaan, kumpi tulee ensin.

    Jos asiakkaat eivät tarvitse kotilaturia tai kieltäytyvät ohjelmasta, he saavat 2 000 dollaria käteisenä ajoneuvon ostoa tai vuokrausta varten. Neuvojat ja tiepalvelu ovat myös nykyisten Ford EV -omistajien saatavilla.

    Ilmainen sähköauton laturin asennustarjous on tällä hetkellä voimassa vain neljännen vuosineljänneksen ajan, mutta Gjaja sanoi, että yritys voisi pidentää tarjouksen aikakehystä.

    Yhtiö ilmoitti myös lisäävänsä tietoja nykyisestä kahdeksan vuoden tai 100 000 mailin akun takuusta, alan standardista, jonka Ford havaitsi, että monet kuluttajat eivät olleet tietoisia sen sähköajoneuvoista.

    “Haluamme varmistaa, että ihmiset tietävät, että meillä on akkutuki sinulle ja että voimme suorittaa akkukorjauksia”, Gjaja sanoi.

    Fordin sähköauton takuu kattaa kaikki ajoneuvon korkeajännitejärjestelmät akkua lukuun ottamatta. Muut komponentit kattavat kolme vuotta tai 36 000 mailia sen mukaan, kumpi tulee ensin.

    Yhtiö ei paljastanut uuden Ford Power Pledge -ohjelman mahdollisia kustannuksia.

    NEW YORK, NY – 23. maaliskuuta: Fordin sähköinen F-150-kuorma-auto esitellään New Yorkin pörssin (NYSE) ulkopuolella 23. maaliskuuta 2023.

    Spencer Pratt |. Getty Images

    Ford oli kolmanneksi myydyin sähköajoneuvojen valmistaja tämän vuoden ensimmäisellä puoliskolla Yhdysvaltojen alan johtavien Teslan ja moderni automukaan lukien sen luksusbrändi Genesis ja sen Kia-sisarusmerkit.

    Perinteisille autonvalmistajille, kuten Fordille, sähköajoneuvojen myynti on edelleen monimutkainen yhtälö. Sähköajoneuvot tuottavat paljon pienemmät tappiot tai tuotot kuin bensiinikäyttöiset mallit, mutta ne auttavat autonvalmistajia täyttämään tiukat liittovaltion polttoainetalousstandardit ja ovat yrityksen kasvualue.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleMurdochin REA Group lopettaa jahtaamisen Britannian Rightmoveen
    Next Article Pope’s kutsuu abortteja tekeviä lääkäreitä “syöttäjiksi”, mikä herättää netissä raivoa
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Teslan kysyntä on keskipisteessä, kun Trump johtaa GM: tä, Fordin poistumaan sähköajoneuvoista

    October 15, 2025

    Waymo aikoo käynnistää ensimmäisen eurooppalaisen robotaxis -markkinat Lontoossa

    October 15, 2025

    STELLANTIS ilmoittaa 13 miljardin dollarin Yhdysvaltain sijoitussuunnitelmasta

    October 14, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia

    Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita

    United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos

    Tullit työntävät hinnat korkeammalle ja kuluttajat tuntevat osuman, Fed’s Beige -kirjanäyttelyt

    Trending Posts
    Recent
    • Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia
    • Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita
    • United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos
    • Tullit työntävät hinnat korkeammalle ja kuluttajat tuntevat osuman, Fed’s Beige -kirjanäyttelyt
    • Teslan kysyntä on keskipisteessä, kun Trump johtaa GM: tä, Fordin poistumaan sähköajoneuvoista

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.