Close Menu
    What's Hot

    Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita

    United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos

    Tullit työntävät hinnat korkeammalle ja kuluttajat tuntevat osuman, Fed’s Beige -kirjanäyttelyt

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Ford käynnistää uuden mainoskampanjan teollisuuden laajuisen epävarmuuden keskellä
    Autos

    Ford käynnistää uuden mainoskampanjan teollisuuden laajuisen epävarmuuden keskellä

    ThomasBy ThomasSeptember 10, 2025No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Ford Keskiviikkona yritys ilmoitti merkitsevänsä “perustavanlaatuista muutosta” tuotemerkkistrategiaansa ja nousevan, kun autoteollisuus käsittelee merkittävää epävarmuutta.

    Ford sanoi, että autovalmistajan uusi strategia (nimeltään “Ready, Set, Ford”) ylittää ajoneuvon ensimmäisen mainonnan ja keskittyy sen sijaan autoihin ostaviin ihmisiin. Siihen kuuluu neljä peruslupausta: kyky, intohimo, yhteisö ja luottamus.

    Autoteollisuus kohtaa tärkeän tienhaaran, kun yritykset käsittelevät presidentti Donald Trumpin tariffeja ja kuluttajien yleisiä menoja. Huolimatta epävarmuudesta eri alakohtaisista tariffeista, Trumpin automaattiset tariffit pysyvät enemmän tai vähemmän samoina, tuonti autojen ja autoosien tariffit ja autoosat maksavat 25%.

    Fordin markkinointijohtaja Lisa Materazzo sanoi, että ajoitus oli tarkoituksellinen.

    “Autoteollisuus on keskellä historiallista tuhoamista. Olemme onnekkaita, koska Fordilla on uskomattoman 122 vuoden historiaa hyödyntää”, hän sanoi. “Joten siksi mielestämme ei ole parempaa aikaa devalvoida sitoutumistamme tuotemerkkeihin ja kuluttajiin kuin nyt.”

    Matiazzo kertoi, että yritys teki laajaa tutkimusta ennen käynnistämistä, joka on yleinen epävarmuuden ja ahdistuksen teema, joka johtuu monista tekijöistä, mukaan lukien poliittinen ilmasto ja taloustiede.

    “Yksi muista löytämistämme asioista on, että kuluttajat ovat yllättävän optimistisia ja kestäviä, varsinkin kun he tuntevat olevansa päteviä ja etsivät tuotemerkkejä, jotka voivat auttaa heitä navigoimaan tässä epävarmuudessa”, hän sanoi.

    Ford on jo pitkään puolustanut Yhdysvaltain juuriaan ja julistanut sen “amerikkalaisimmaksi autovalmistajaksi”. Matiazzo sanoi, että henkilöllisyys on nyt ratkaisevan tärkeä automakerin tuotemerkille ja rakentaa sen “USA for America” ​​-kampanjaan kaikille kuluttajille tarjottavien työntekijöiden hinnoittelukampanjalle pian alkuperäisen tariffilmoituksen jälkeen.

    Matiazzo sanoi, että uuden strategian tavoitteena on hyödyntää Fordin ikonista tuotemerkkiä, sanoen samalla, että autoyritykset ovat tulossa uuteen aikakauteen. Hän lisäsi, että se yhdistää Fordin globaalin tuotemerkin ensimmäistä kertaa vuosikymmeninä uudessa tapahtumassa, jolloin yritys voi “edustaa itseään erittäin vakaasti globaalissa mittakaavassa”.

    “Vuoden 2026 ensimmäiseen vuosineljännekseen mennessä kaikki globaalit markkinamme tulevat markkinoille” Ready, Set, Fordin “hinnat”, Moterazzo sanoi. “Suurin osa heistä tekee sen tämän vuoden viimeisellä neljänneksellä.”

    Mainoksen ensimmäinen lanseeraus alkoi torstai -illan jalkapallon yhdistelmällä tällä viikolla, kun autovalmistajat suuntautuvat NFL -kauden kanssa, joka on yksi suurimmista mainosten valmistajista Super Bowlin pääsemiseksi.

    COVID -pandemian aikana autoteollisuus on vetänyt dramaattisesti mainonta- ja markkinointibudjettinsa tapauksissa, joissa toimitusketjun ongelmat ovat jättäneet yrityksiin, jotka eivät ole riittäviä myytäviä ajoneuvoja. Viime vuonna monet autovalmistajat palasivat mainontaan NFL -kaudella, kun ajoneuvojen inventaariotaso palasi normaalimmalle tasolle.

    Jopa suurella ympäristösignaalin epävarmuudella, Matiazzo sanoi, että yritys on sitoutunut jatkamaan perintöään ja sijoittamista tuotemerkkiinsä.

    “Teollisuus on tällä hetkellä siirtymävaiheen keskellä. En usko, että kaikki tuotemerkit selviävät, mutta mielestäni ne tuotemerkit, jotka eivät vain selviä, ovat myös kukoistavia ihmisiä, jotka tunnustavat, että yksi heidän arvokkaimmista omaisuuksistaan ​​on heidän tuotemerkki”, hän sanoi. “Ja jos et sijoita omaan tuotemerkkiisi, olet todella haitallinen yrityksellesi pitkällä tähtäimellä.”

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleYhdysvaltain talous on huonompi kuin uskotaan olevan 1,2 miljoonalla vähemmän työpaikoilla – mitä se tarkoittaa Fedille
    Next Article Auto -jättiläiset lukitsevat sarvet EU: n hiilen säätelyn yli IAA: ssa
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Teslan kysyntä on keskipisteessä, kun Trump johtaa GM: tä, Fordin poistumaan sähköajoneuvoista

    October 15, 2025

    Waymo aikoo käynnistää ensimmäisen eurooppalaisen robotaxis -markkinat Lontoossa

    October 15, 2025

    STELLANTIS ilmoittaa 13 miljardin dollarin Yhdysvaltain sijoitussuunnitelmasta

    October 14, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita

    United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos

    Tullit työntävät hinnat korkeammalle ja kuluttajat tuntevat osuman, Fed’s Beige -kirjanäyttelyt

    Teslan kysyntä on keskipisteessä, kun Trump johtaa GM: tä, Fordin poistumaan sähköajoneuvoista

    Trending Posts
    Recent
    • Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita
    • United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos
    • Tullit työntävät hinnat korkeammalle ja kuluttajat tuntevat osuman, Fed’s Beige -kirjanäyttelyt
    • Teslan kysyntä on keskipisteessä, kun Trump johtaa GM: tä, Fordin poistumaan sähköajoneuvoista
    • 30-vuotias amerikkalainen lähti Yhdysvalloista Alankomaihin

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.