Close Menu
    What's Hot

    Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia

    Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita

    United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Deckin Hugo Ortegon alapuolella hänen työnsä lopettamisesta ja jahtien työskentelystä
    Matkustaa

    Deckin Hugo Ortegon alapuolella hänen työnsä lopettamisesta ja jahtien työskentelystä

    ThomasBy ThomasAugust 26, 2025No Comments4 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Amerikkalaisella Hugo Ortegalla oli hyvin palkattu työ insinöörinä ja pitkäaikaisena tyttöystävänä.

    Mutta hän ei ollut onnellinen, hän sanoi.

    “En pitänyt siitä työstä, joka minulla oli. En pitänyt siitä tutkinnosta, jonka olin juuri päättänyt tehdä”, hän sanoi. “Olin alkanut tuntea olonsa punnittuna monista asioista, jotka minulla oli elämässäni.”

    Joten hän sanoi, että hän jätti kaiken – työnsä, suhteensa, jopa maansa – reppuun ympäri maailmaa.

    Kahdeksan kuukautta matkaansa Ortega sanoi, että Myanmarin hostellissa tapahtuvan eteläafrikkalaisen jahti -Deckhand -tilaisuuden kohtaaminen muutti hänen elämäänsä.

    “Tarkastelin, tiedätte, työskentelemällä baarissa tai… retkeilin lisää tai opettaen englantia Kiinassa”, hän sanoi. “Mikään niistä ei ollut yhtä seksikäs kuin hänen työnsä.”

    He matkustivat yhdessä kolmen kuukauden ajan, hän sanoi.

    “Tapasin yhä enemmän hänen ystäviään, jotka olivat myös jahtia”, hän sanoi. “Vaikka minulla ei ollut veneilykokemusta, [I knew] Voisin tehdä tämän. ”

    Ortega aluksella St. David Yacht -yrityksessä kuvaamalla todellisuustelevisio -ohjelmaa “Deckin alla”.

    Fred_jagueneau_bravo

    Ortega on nyt työskennellyt purjehdusteollisuudessa yli vuosikymmenen, ensin Deckhandina ja tänään superyachtin kapteenina, hän sanoi. Työ johti myös Bravon todellisuus -TV -sarjaan “Deck” -sarjaan, joka tarjoaa välähdyksen elämään luksusjahteilla.

    Yleiset väärinkäsitykset

    Yachtsissa työskentelevien ihmisten ei tarvitse olla asiantuntijoiden merimiehiä tai saada veneilykokemusta, Ortega sanoi.

    “Tärkeintä on todella halukas oppimaan”, hän sanoi yhdessä “asiakaspalvelun tai vieraanvaraisuuden tyyppisen persoonallisuuden kanssa”.

    Lähes jokainen jahdin työntekijä työskentelee vieraiden kanssa, hän sanoi, joten ystävällinen ja miellyttävä ovat kriittisiä piirteitä. “Joillakin ihmisillä ei vain ole sitä”, hän sanoi.

    Ortega aloitti purjehdusteollisuudessa tekemällä 36 000 dollaria vuodessa plus vinkkejä, hän sanoi. Kapteenina hän ansaitsee 10 000 dollaria kuukaudessa plus vinkkejä.

    Lähde: Hugo Ortega

    Ortega sanoi, että myös avoin ja nöyrä on avainasemassa.

    “Jos et ole joku, joka on halukas oppimaan tai aloittamaan pohjasta tai tuntevat olosi taas tyhmäksi, niin se tulee olemaan vaikeaa”, hän sanoi.

    Hän varoitti myös, että toisin kuin klassikon “9 – 5” kulkevat työpaikat eivät ole helppoja.

    “Siellä on paljon miehistöä, mutta hyvää miehistöä ei ole paljon”, hän sanoi.

    Hän sanoi myös, että vaikka fyysisillä esiintymisillä on merkitystä teollisuudessa, asiat muuttuvat. Hänen mukaansa nuoret, hyvännäköiset ihmiset löytävät työpaikkoja nopeammin, mutta miehistöt muuttuvat monimuotoisemmiksi ajan myötä.

    “Joskus ihmiset saavat tämän idean katsomalla lehtiä ja esitteitä, jotka kaikki ovat tämä yksi muotti”, hän sanoi. “Se muuttuu edelleen.”

    Ortega avasi toisen työn vaikeudesta: olla poissa perheestä, etenkin lomalla, syntymäpäivillä ja erityistilaisuuksilla.

    “Minulla on perhe valtioissa, minulla on paras ystävä Singaporessa, minulla on veli, joka asuu Australiassa, ja minulla on paljon laaja perhe Karibialla”, hän sanoi.

    Ortega sanoi, että hän on usein revitty vapaa -ajallaan rakkaidensa kanssa ja haluamiensa paikkojen kanssa.

    “Sydämeni sijaitsee Aasiassa ja Euroopassa”, hän sanoi.

    Aloittaminen teollisuuteen

    Ortega on nyt keskittynyt seuraavan jahtierän mentorointiin hänen kauttaan
    “Superyacht Sunday School”, kurssi- ja valmennusohjelma, jonka hän toimii tyttöystävänsä kanssa.

    “Se on pohjimmiltaan kuin aivojen kaatopaikka kaikesta, mitä toivon tietäväni aloittaessani”, hän sanoi.

    Ortega auttaa nyt muita, jotka haluavat tulla purjehdusteollisuuteen jakamalla “kaikki mitä toivon tietäväni aloittaessani”.

    Lähde: Hugo Ortega

    Ohjelman aloittamisen jälkeen vuonna 2022 Ortega kertoi, että yli 90% hänen opiskelijoistaan ​​löysi työpaikkoja purjehdusteollisuudesta. Hän sanoi kuitenkin edelleen vain 60%, koska jotkut ihmiset ovat muuttaneet mieltään jahtielämästä.

    Kuukausipalkka Alkutason miehistö vaihtelee 3 000 dollarista 4500 dollariin jahdin koosta ja sijainnista riippuen, Ortega sanoi. Palkat voivat kuitenkin olla korkeampi kokkeille ja kokeneille miehistöille.

    Tämä määrä ei sisällä vinkkejä, hän sanoi. Kesällä ihmiset voivat ansaita kaksinkertaisen tai jopa kolminkertaisen, säännöllisen palkansa, hän sanoi.

    Insinöörinä Ortega ansaitsi yli 100 000 dollaria vuodessa, mikä oli kaksinkertainen summaan, jonka hän teki ensimmäisen vuoden merellä, kun hän työskenteli kannenkäsina. Mutta hän sanoi, että hänen kulut olivat paljon alhaisemmat veneessä.

    “En maksanut autosta, en maksanut talosta, matkustin jo töihin”, hän sanoi. “Säästin melko paljon kaiken tekemäni.”

    Elämässä voi olla myös veroetuja, hän sanoi.

    “Tuntuu siltä, ​​että ansaitset paljon enemmän rahaa kuin numerot osoittavat. Ja numerot ovat jo hyviä, etenkin korkeammissa asemissa”, hän sanoi.

    Tällä hetkellä Ortega ansaitsee 10 000 dollaria kuukaudessa, lukuun ottamatta vinkkejä, jotka voivat kaksinkertaistaa kyseisen määrän, hän sanoi. Hän sanoi, että 90 metrin jahtien kapteenit voivat ansaita jopa 30 000 dollaria kuukausittain.

    Mutta Ortega varoitti pääsyä purjehdusteollisuuteen tiukasti rahasta.

    “Jos olet aidalla ja ajattelet sitä, ymmärrä vain, että se ei ole kaikki sateenkaaria”, hän sanoi.

    Jotkut ihmiset viettävät 200 päivää vuodessa veteen, hän sanoi.

    Mutta ihmisille, jotka tuntevat olevansa jumissa elämässään, jotka eivät pidä siitä, mitä he tekevät, hän sanoi: “Poistu ehdottomasti siitä.”

    “Elämä on melko lyhyt”, hän sanoi. “Haluan nähdä niin paljon kuin pystyn.”

    – Vastuuvapauslauseke: Bravo ja CNBC ovat molemmat Comcastin omistuksessa sen kautta NBCUniversal tytäryhtiö. Comcast kehittää suurimman osan NBCUniversal -kaapeliverkkovalikoimastaan, mukaan lukien CNBC, uuteen yritykseen nimeltä Versant.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleNissanin osakkeet laskee yli 6%, kun Mercedes-Benz aikoo poistaa osakkeet
    Next Article Euroopan markkinat ovat avoinna sulkemiseen: Fed-Trump, Ranskan politiikka
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia

    October 16, 2025

    United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos

    October 15, 2025

    Boeing radalla useimpien lentokonetoimitusten aikana vuodessa vuodesta 2018

    October 14, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia

    Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita

    United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos

    Tullit työntävät hinnat korkeammalle ja kuluttajat tuntevat osuman, Fed’s Beige -kirjanäyttelyt

    Trending Posts
    Recent
    • Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia
    • Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita
    • United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos
    • Tullit työntävät hinnat korkeammalle ja kuluttajat tuntevat osuman, Fed’s Beige -kirjanäyttelyt
    • Teslan kysyntä on keskipisteessä, kun Trump johtaa GM: tä, Fordin poistumaan sähköajoneuvoista

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.