Close Menu
    What's Hot

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Automaker tuo takaisin hybridi, lupaavan pitkän matkan
    Autos

    Automaker tuo takaisin hybridi, lupaavan pitkän matkan

    ThomasBy ThomasMay 30, 2025No Comments5 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Volkswagen aikoo alkaa tuottaa EREV -poimintakuorma -autoja ja maastoautoja poikapartiobrändin alla vuodesta 2027.

    julkinen

    Suurimmat autovalmistajat herättävät hybridi-ajoneuvon, joka näytti kuolevan Yhdysvalloissa muutama vuosi sitten vastaamaan jatkuvasti muuttuvan kuluttajien kysynnän maisemaa.

    Laajennettu etäisyyden sähköajoneuvo (EREV) on plug-in-hybridimuoto, joka putoaa keskelle perinteisen hybridin ja kokonaan sähköajoneuvon välillä. EREV -autot ja kuorma -autot luottavat akkujen sähkömoottoreihin työntövoiman (esim. Sähköajoneuvojen) suhteen, mutta niillä on myös suhteellisen pienet kaasumoottorit, jotka toimivat generaattoreina akun pitämiseksi (esim. Tyypillinen hybridi). Keskeinen ero EREV: n ja muiden hybridien välillä on niiden akun ja kaasumoottorien suhteellinen koko.

    Toyota Prius, kuten Toyota Prius, luottavat edelleen palamismoottoreihin, kuten niiden päävoimalaitoksen päävoiman valtavirran hybridi- ja plug-in-hybridi-ajoneuvot (PHEV). Siksi niillä on pienempi paristojen osuus, mutta huomattavia kaasumoottoreita, jotka ovat suoraan kytkettyjä kytkettyihin voimansiirtoon, voivat auttaa liikuttamaan autoa. EREV: t keskittyvät enemmän yhtälön sähköpuolelle, joten niillä on yleensä suurempia akkuja kuin muilla hybrideillä, mutta suhteellisen pienet kaasumoottorit toimivat vain generaattoreina, jolloin paristot voidaan poistaa tarvittaessa.

    Varhaiset esimerkit tämän tyyppisistä ajoneuvoista – Chevrolet Volt ja Fisker Karma – esiteltiin Yhdysvaltain markkinoille vuonna 2011. Sitten tuli vuoden 2014 BMW I3 ja Cadillac Elr. EREV: t (tunnetaan myös nimellä etäisyyslaajennus sähköajoneuvot tai REEV: t) eivät kuitenkaan koskaan herättäneet amerikkalaisten kuluttajien kiinnostusta. Volt on ylivoimaisesti suosituin EREV, ja GM: llä myydään 157 000 yhdeksässä vuodessa, kunnes tuotanto päättyi vuonna 2019.

    Viimeinen maassa myytävä EREV on I3, jonka BMW lopetetaan vuonna 2022. Vaikka Yhdysvalloissa ei ole uusia myytäviä EREV: itä, jotkut niistä ovat edelleen valmisteilla.

    Tähän sisältyy versio tulevasta RAM 1500 Pickup -kuorma -autosta, jonka on tarkoitus olla saatavana vuoden 2026 alussa. RAM -tiedottaja totesi, että yrityksellä on pisin ajo -alue, jota yritys tarjoaa kevyissä kuorma -autoissa, ja kokonaisetäisyys 690 mailia maakaasumoottorin ja akun virtalähteen välillä. Yrityksen mukaan myös Jeep Grand Wagoneerin EREV -versio on kehitteillä. Volkswagen aikoo alkaa tuottaa EREV -poimintakuorma -autoja ja maastoautoja poikapartiobrändin alla vuodesta 2027.

    RAM 1500 -laajennettu hybridi -poiminta on saatavana vuoden 2026 alussa, ja yrityksellä on pisin ajo -alue, jonka yritys tarjoaa kevyissä kuorma -autoissa, ja kokonaismatka on 690 mailia kaasumoottorin ja akun virtalähteen välillä.

    RAM | Tähti

    Tiedottajan mukaan Hyundai aikoo ottaa käyttöön keskikokoisen maastoauton EREV-version vuoden 2026 loppuun mennessä. Ajoneuvojen odotetaan olevan yli 560 mailia, ja ne myydään Hyundai- ja Genesis-tuotemerkkien alla. Lisäksi Nissanin tiedottaja vahvisti, että yritys harkitsee EREV-vaihtoehtojen tarjoamista keskikokoisissa ja suuremmissa maastoautoissa. “Ne tarjoavat etuja kuljettamisen ja hinaamisen suhteen, kun taas 100% sähköajoneuvot tarjoavat suuremman ajoalueen ilman suuren kapasiteetin akkuja ja tankkaamaan nopeammin”, hän sanoi.

    S&P Global Mobility -yrityksen konsultointipalveluiden johtaja James Martin kertoi, että yksi syistä valmistajat siirtyvät EREV: iin johtuen alhaisemmista tuotantokustannuksista. Koko sähköajoneuvoihin verrattuna EREV: t käyttävät pienempiä ja halvempia akkuja, jolloin valmistajat voivat alentaa kustannuksiaan. Martin sanoi, että EREV: t eivät ole niin monimutkaisia ​​kuin plug-in-hybridit. PHEV: llä on kaksi funktionaalista työntöjärjestelmää ja monimutkaisia ​​säätimiä, joiden avulla ne voivat kommunikoida keskenään. Sitä vastoin useimmat EREV: t ohjaavat vain sähkömoottorit.

    Alueen ahdistus ja kustannukset ovat edelleen tärkeitä tekijöitä sähköajoneuvojen omaksumisessa

    Yksi EREV: n suurimmista eduista on kuitenkin sen valikoima. Kiinassa EREV: t ovat yhä suositumpia, ja valmistaja BYD tarjoaa keskikokoisia sedaaneja, joiden myyntialue on yli 1 300 mailia. EREV lievittää myös ahdistusta, koska huoltoasemia on kaikkialla. Jos latausporttia ei ole, kuluttaja voi täyttää bensiinin vain akun lataamiseksi. Uusi EREV voi kulkea yli 100 mailia akkulla ja käyttää sitten bensiiniä satojen mailien ajan.

    “Alueen ahdistus on edelleen tekijä sähköajoneuvon valinnassa polttomoottorin yli”, sanoi Automotive Research Centerin tutkimuskeskus ja innovaatiojohtaja K. Venkatesh Prasad. “EREV: t, vähentää keskittymistä ahdistukseen.”

    Nämä hybridit voivat vedota erityisesti kuluttajiin, jotka kulkevat usein pitkiä matkoja, ja enemmän kuluttajia on tottunut lisäämään ajoneuvoihin, voi myös houkutella valmistajia. “EREV: n todellinen latauskokemus on hyvin samanlainen kuin Bevin”, Prasad sanoi ja lisäsi: “Joten EREV: ien markkinoiden käyttöönottoa voidaan pitää hyvänä ramppina tuleville BEV -osto -näkökohdille.”

    ISEECARS.COM Executive -analyytikko Karl Brauer kertoi, että monissa osissa Yhdysvaltoja veloittaminen infrastruktuuri on edelleen jäljessä, mikä voi tehdä kuluttajista täysin epärealistisia. EREV: t välttävät tätä ongelmaa ja voivat olla houkuttelevia myös asuntojen tai talojen asuville kuluttajille, joilla ei ole latausasemia.

    Äskettäisessä McKinsey -raportissa todettiin, että EREV: t voisivat myös vastata kuluttajien kustannuksiin, joissa todettiin, että pienemmät akut voivat vähentää voimansiirtotuotantokustannuksia jopa 6 000 dollariin verrattuna BEV: iin. Toinen tekijä, McKinsey uskoo, on se, että kotimaiset ja eurooppalaiset valmistajat näkevät Kiinan EREV: n myynnin vauhtia, mikä voi auttaa lisäämään sähköistettyä käyttöönottoa omilla markkinoillaan.

    “Odotamme, että hybridisaatio kaikilla tasoilla lisää tuotantoa Pohjois -Amerikassa viimeisen vuosikymmenen aikana”, sanoi American Light Ajoneuvon voimansiirtoennusteen globaalin liikkuvuuden varajohtaja Eric Anderson. Hän sanoi, että hybridit, mukaan lukien EREV, ovat ”suhteellisen edullinen tapa kuluttajille siirtyä sähköistämisportaalle ilman huomattavasti maksuja.

    Vaikka sähköajoneuvojen markkinat jatkoivat kasvuaan viime vuonna, kasvuvauhti hidastui merkittävästi. “BEV -markkinat ovat siirtymässä varhaisista käyttöönottajista merkityksellisempiin ostajiin”, Anderson sanoi.

    Yhdysvaltain liikenneministeriön mukaan hybridiajoneuvojen kotimainen myynti kasvoi 1 175 456: sta vuonna 2023 1 609 035: een vuonna 2024. Plug-in-hybridit kasvoivat 10% saman ajanjakson aikana 293 578: sta 321 774: een. Vertailun vuoksi koko sähköajoneuvojen kasvuvauhti on 7%, 1 164,638: sta 1 247 656: een. Edmunds kertoi, että vaikka perinteisten polttomoottorien (ICE) ajoneuvojen kokonaismyynti hallitsee edelleen, sen markkinaosuus on vähentynyt joka vuosi vuodesta 2015 lähtien. ICE -kuorma -autojen myynti laski 80,8%: iin Yhdysvaltojen kokonaismyynnistä, kun se oli 84% vuonna 2023.

    Toinen ominaisuus, joka voi tehdä EREV: stä suosituksi kuluttajien keskuudessa, on jälleenmyyntiarvo. Hybridi-ajoneuvot-mukaan lukien EREV: t ja yleisemmät plug-in-hybridit-vähenevät vähemmän kuin sähköajoneuvot tai perinteiset kaasuajoneuvot. Koska poistot ovat kallein osa auton omistamista, auto, joka paremmin säilyttää arvonsa, voi tarjota kuluttajille merkittäviä säästöjä. Vertailun vuoksi sähköajoneuvot ja kuorma -autot menettävät nopeammin kuin mikään muu ajoneuvotyyppi – 58,8% viisi vuotta myöhemmin, kun taas hybridien keskimääräiset keskimääräiset poistot ovat 45,6% tai vain 40,7%.

    “Sähköajoneuvojen myynti hidastuu sekä uusilla että käytettyillä markkinoilla, ja EV: t ovat edelleen jälleenmyyjissä pidempään huolimatta laskusta huolimatta”, Brauer sanoi. “Kuluttajien hybridien kasvava arvostus on luonut ystävällisen ympäristön autovalmistajille tuoda lisää plug-in-hybridejä välivaiheena kohti kokonaan sähköajoneuvoa.”

    Kuinka Tesla alkaa menettää faneja
    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleUnited Airlines, American Airlines kasvavat yritysluokan paikkoja
    Next Article Inflaatio laski huhtikuussa 2,1%: iin, Fedin suositellut mittarit alhaisempi kuin odotettua
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    July 21, 2025

    Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita

    July 21, 2025

    Elon Musk

    July 18, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa

    Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin

    Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree

    Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita

    Trending Posts
    Recent
    • Miksi Ram joutui palauttamaan legendaarisen Hemi V-8 -moottorinsa
    • Brexit sai yritykset poistumaan Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Trumpin tavat voivat tuoda heidät takaisin
    • Stellatis odottaa ensimmäisen puoliajan nettotappion 2,7 miljardia dollaria, kun tariffit puree
    • Kiinalaiset yritykset käynnistävät hintasodan. Kuluttajat eivät aina voita
    • Pankkikellot ja tariffit odottavat peliä

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.