Close Menu
    What's Hot

    S&P:n mukaan yritysten tariffikustannukset nousevat tänä vuonna 1,2 biljoonaan dollariin, ja kuluttajat ovat vastuussa

    Uber tarjoaa lisää keikkatöitä yhdysvaltalaisille kuljettajille, mukaan lukien tekoälytietojen merkitseminen

    Lentomatkailu voisi olla katalysaattori sulkemiseen, sanoo TD Cowenin Tom Fitzgerald.

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Airbus voisi priorisoida ei-Yhdysvaltojen toimitukset, jos tariffit estävät kauppaa
    Yleisiä uutisia

    Airbus voisi priorisoida ei-Yhdysvaltojen toimitukset, jos tariffit estävät kauppaa

    ThomasBy ThomasFebruary 20, 2025No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Airbusin logo on kuvattu Airbus-laitoksen ulkopuolella Saint-Nazairessa, Ranskassa, 7. marraskuuta 2023.

    Stephane Mahe | Reuters

    Airbus Voisi priorisoida toimitukset muille kuin Yhdysvaltain asiakkailleen, jos tariffit häiritsevät eurooppalaisen lentokoneen tuontivaltiota, toimitusjohtaja Guillaume Faury sanoi torstaina.

    “Meillä on suuri kysyntä muualta maailmalta, niin [if] Meillä on erittäin merkittäviä vaikeuksia toimittaa Yhdysvaltoihin, voimme myös sopeutua tuottamalla toimituksia muille asiakkaille, jotka ovat erittäin innokkaita hankkimaan lentokoneita “, Faury kertoi CNBC: n Charlotte Reedille haastattelussa, jossa keskustellaan yrityksen koko vuoden tuloksista.

    “Nuo tariffit ovat uhkaavia, emmekä tiedä mitä ne ovat, [and]jos ja kun meillä olisi tariffeja, mihin ne vaikuttaisivat. Joten olemme valmiita sopeutumaan vastaavasti: “Faury sanoi viitaten Yhdysvaltain presidentti Donald Trumpin laaja-alaisisiin tariffiryhmiin, jotka on jo herätetty Kiinaa vastaan.

    Faury kuitenkin korosti, että Airbus oli viime vuosina tehnyt muutoksia ostaakseen enemmän Yhdysvalloista ja myydä huomattavasti lentokoneita ja helikoptereita Yhdysvalloissa, vaan myös perustamaan osa tuotantoa paikallisesti.

    Se sisältää suuren lähtöpaikan Mobileissa, Alabamassa, samoin kuin kaksi viimeistä kokoonpanolinjaa yrityksen A220- ja A320 -perhesuihkuille, ja toinen rakenteilla yhdysvaltalainen linja rakennetaan A320- ja A321: een kotimarkkinoille.

    Joukko suuria yhdysvaltalaisia ​​lentoliikenteen harjoittajia on Airbus -asiakkaita, mukaan lukien American Airlines– Delta– Yhtenäinen ja Jetblue.

    “Joten meillä on paljon potentiaalisia joustavuuksia”, Faury sanoi tehtävien mahdollisesta asettamisesta, joiden yksityiskohdat ovat edelleen epävarmoja.

    Trump kaksinkertaistaa tariffit FII Priority Summitissa Miamissa

    “Pohjakalkki, uskomme tähän teollisuuteen – se on hyvin Pohjois -Amerikan ekosysteemi, jolla on paljon keskinäisiä riippuvuuksia – tariffit vahingoittavat molempia osapuolia. Joten toivon, uskon, että tariffit eivät vaikuta siihen merkittävästi”, Faury sanoi.

    Eurooppalaisen laskentavalmistajan tavoite noin 820 lentokonetoimitukselle vuonna 2025 annettiin “epävarmuustekijöistä huolimatta selventämään sitä, mitä luulemme toimittavan tänä vuonna tariffit”, Faury sanoi.

    Sillä välin Airbus säilyy joukon toimitusketjun ongelmia, jotka rajoittavat sen kykyä kasvattaa tuotantoa ja työskennellä yli 8000 suihkukoneen tilauksen kautta, Faury kertoi CNBC: lle.

    Hänen kommenttinsa tulivat sen jälkeen, kun yritys aikaisemmin torstaina ilmoittivat vuotuisen liikevaihdon 6%: n nousun, mutta oikaistun liikevoiton väheneminen 8% oli 5,35 miljardia euroa (5,59 miljardia dollaria) vuodessa 2024.

    Yhtiön puolustus- ja avaruusyksikön voitto kääntyi 656 miljoonan euron tappioon koko vuoden ajan.

    Faury kertoi CNBC: lle, että avaruus oli “alue, jolla kärsimme”, pelaajien, kuten Elon Muskin SpaceX: n, kilpailun keskellä ja aiemmat investoinnit tekniikoihin, jotka olivat osoittautuneet vaikeasti.

    “Aliarvioimme riskin todellisuuteen verrattuna”, Faury sanoi ja lisäsi, että yritys rakenneuudeksi yksikköä ja työskenteli olemassa olevien ongelmien ratkaisemiseksi.

    Haasteista huolimatta Airbusin vuotuiset tulokset korostivat sen vahvuutta sen kriisin osumana Yhdysvaltain kilpailijaan Boeingjoka ilmoitti vuotuisen tappion 11,83 miljardia dollaria vuodelle 2024.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleKyberturvallisuus: Mitkä ovat Euroopan haavoittuvimmat maat?
    Next Article Eurooppa riskeistä tulee “museo” ilman innovointia AI: Ruotsin pääministeriksi
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta

    October 16, 2025

    Mahdollisuus AI-korjaukseen on melko suuri

    October 16, 2025

    Nestlen 3Q-tulot; ilmoittaa 16 000 työpaikan irtisanomisesta

    October 16, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    S&P:n mukaan yritysten tariffikustannukset nousevat tänä vuonna 1,2 biljoonaan dollariin, ja kuluttajat ovat vastuussa

    Uber tarjoaa lisää keikkatöitä yhdysvaltalaisille kuljettajille, mukaan lukien tekoälytietojen merkitseminen

    Lentomatkailu voisi olla katalysaattori sulkemiseen, sanoo TD Cowenin Tom Fitzgerald.

    Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta

    Trending Posts
    Recent
    • S&P:n mukaan yritysten tariffikustannukset nousevat tänä vuonna 1,2 biljoonaan dollariin, ja kuluttajat ovat vastuussa
    • Uber tarjoaa lisää keikkatöitä yhdysvaltalaisille kuljettajille, mukaan lukien tekoälytietojen merkitseminen
    • Lentomatkailu voisi olla katalysaattori sulkemiseen, sanoo TD Cowenin Tom Fitzgerald.
    • Sveitsi leikkaa BKT-ennustetta, koska Trumpin tullit painavat taloutta
    • NIO:n osakkeet putoavat sen jälkeen, kun GIC syyttää yritystä tulojen paisuttamisesta

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.