Close Menu
    What's Hot

    Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia

    Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita

    United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Matkustelu
    • Talous
    • Auto
    • Uutiset
    • Euroopassa
    Laina Oppaasi
    Home » Raskaiden kuorma -autojen myynti laskee, kun Yhdysvallat on matkalla taantumaan
    Talous

    Raskaiden kuorma -autojen myynti laskee, kun Yhdysvallat on matkalla taantumaan

    ThomasBy ThomasSeptember 17, 2025No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Tiedot, jotka seuraavat Yhdysvaltojen suurten kuorma -autojen myyntimääriä, vilkkuvat varoitusmerkin talouden kunnosta. Raskas kuorma -autojen myynti – tai ne, jotka ylittävät 14 000 puntaa brutto -ajoneuvon painosta – ovat pudonneet tasoille, joita ei ole nähty neljän vuoden aikana, Yhdysvaltain talousanalyysin toimiston mukaan. Määrä on laskenut elokuussa yli 15% verrattuna vuosi sitten ja 21% verrattuna samaan kuukauteen vuonna 2023. Taloustieteilijät ja sijoittajat ovat historiallisesti seuranneet, kuinka suuri osa näistä ajoneuvoista-rainat myydä traktori-trailereita Yhdysvalloissa johtavana indikaattorina talouden kannalta. Tämä johtuu siitä, että näitä kuorma -autoja pidetään tärkeinä amerikkalaisille valmistukselle ja rakentamiselle. Kuorma -autojen myynnin kasvaessa se voi olla merkki kasvavista teollisuustoimenpiteistä. Toisaalta liukuminen voi viitata supistuksiin Yhdysvaltain taloudessa – ja ovat historiallisesti edeltäneet taantumaa. “Vuonna 2023 alkaneen raskaan kuorma -auton myynnin viimeisimmän laskun pitäisi olla päätöksentekijöille ongelma”, kirjoitti RSM: n pääekonomisti Joe Brusuelas asiakkaille muistiinpanossa, joka selitti romahtavan myynnin ja taantuman välistä suhdetta. 2000 -luvun maailmanlaajuista finanssikriisiä ympäröivä ajanjakso tarjoaa erinomaisen esimerkin tästä suuntauksesta. Myyntimäärät laskivat yli 67% korkeasta 2006 vuoden 2009 puoliväliin. Kun myynti tuotto jatkoi, myynti laski noin 50% huippusta vuoden 1999 lopussa vuoden 2002 lopussa, kun Dot-Com-kupla heilutti kansantaloutta. Mutta taloustieteilijät totesivat, että se ei ole aina ollut täydellinen indikaattori tulevaisuuden taantumasta. Kun tekoäly muuttaa työvoimaa, jotkut ihmettelevät, voiko nykyisen määrän lasku korostaa sen sijaan talouden jatkuvaa muutosta. “Heikkous heijastaa todellakin valmistussektorin hidastumista”, räätälöity sijoitusryhmän perustaja Paul Hickey kirjoitti CNBC: lle. Mutta “se, että yleinen talous kasvaa edelleen, on edelleen signaali talouden kehittyvästä luonteesta enemmän palveluihin ja digitaaliseen toimintaan valmistuksen sijaan.” Toisin sanoen Hickey sanoi, että se voi olla merkki “Brick for napsauttaa” -muutosta Yhdysvaltain taloudessa. Se viittaa kasvun muutokseen teollisuusrooleista, joihin voi liittyä kirjaimellisia tiilejä Internetiin sidoksissa teknisissä aloilla. “Myynti on usein taantuman indikaattori”, Hickey sanoi. “Avainsana on usein.” Silti raskaan kuorma -autojen myynti toipui läheiseen korkeuteen pandemian upotuksen jälkeen jopa talouden jatkuvan teknisen muutoksen myötä. Joten viimeisellä tänä vuonna on oltava jotain tekemistä talouden tilan kanssa. Sijoittajat saavat pian selville, onko se vain hidastuminen vai jotain suurempaa.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleFrontierin toimitusjohtaja ampuu takaisin Unitedin toimitusjohtajan kritiikkiin alennuslentoyhtiöistä
    Next Article AI Startup NSCALE Iso -Britanniasta puhaltaa Nvidian toimitusjohtaja Jensen Huang
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita

    October 15, 2025

    Tullit työntävät hinnat korkeammalle ja kuluttajat tuntevat osuman, Fed’s Beige -kirjanäyttelyt

    October 15, 2025

    Ero korkean ja matalan tulotason katsojien näkemykset taloudesta ovat järkyttäviä

    October 14, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia

    Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita

    United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos

    Tullit työntävät hinnat korkeammalle ja kuluttajat tuntevat osuman, Fed’s Beige -kirjanäyttelyt

    Trending Posts
    Recent
    • Kristi Noemin lentokentän sulkemisvideo saattaa rikkoa Hatch Act: Cantwellia
    • Wells Fargo, Pfizerin toimitusjohtajat varoittavat, että Yhdysvallat voi hävitä Kiinalle ilman innovaatioita
    • United Airlines (UAL) vuoden 2025 kolmannen neljänneksen tulos
    • Tullit työntävät hinnat korkeammalle ja kuluttajat tuntevat osuman, Fed’s Beige -kirjanäyttelyt
    • Teslan kysyntä on keskipisteessä, kun Trump johtaa GM: tä, Fordin poistumaan sähköajoneuvoista

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.